Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 574 ggr
Isa56
11/21/12, 8:52 PM

Godkväll 21/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll istugorna. Skrattande

Redan onsdag. Dags att börja fundera över vad jag ska ge i julkklapp till familjen. En del idèer har jag. Ska bara få ner det på en lista med. Skulle ju vara hemskt om man glömde någon. Förvånad

Advent närmar sig med storm steg. men ute är det grått och trist. Nåja helmörkt vid den här tiden. Mysigt med en liten brasa då. Flört

Önskar alla en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
[Momiji]
11/21/12, 9:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Gokväll!

Har kopplat in datorn igen, har haft den urkopplad nästan hela tiden under ett tag. Men nu ska jag försöka återgå till det normala(som jag har sagt 1000 gånger sedan jag blev dålig i vintras). Har haft en tuff tid men nu tror jag att det håller på att ge sig. Är ju inte ensam hemma längre nu. Idag hämtade jag hem Cathal, en liten guldhamster. Han springer runt för fullt i sin nya bur nu och håller på att bekanta sig med sin nya omgivning Glad Äter och dricker ordentligt gör han också Skrattande

Isa56
11/21/12, 9:20 PM
#2

Hej Momiji Kyss

kramar om dig. ja det är inte lätt att vara människa alltid. Men du klarar det säkert. Vi finns här om det är något. Kyss

Naw en sådan liten sötnos. Tungan ute Påminner mig om när dotra var tonåring och hade en hamster. Hon lånade mitt svarta "skitsnygga" joggingställ som sedan väldigt tanklöst la över buren. Skrikandes Hon ursäktade sig med att vi hade råttor i huset. Suck, det blev aldrig joggingställ av det mer. Fullt med små gnagda hål i det. Idag kan jag faktiskt skratta åt det. Men då var jag inte glad. Tyst

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Momiji]
11/21/12, 10:01 PM
#3

Tackar, känner mig redan bättre sen jag fick hem lill-plutten Glad

Jo, hamstrar får tag i allt tyg runt omkring och gnagar sönder det, har själv blivit av med några gardiner då Freedom var i farten Glad

Tarotstollan
11/22/12, 4:55 AM
#4

Kul att se dig igen Momiji och vilken liten sötnos till inneboende du skaffat dig!
Var kommer namnet Cathal ifrån? Tror aldrig jag hört det innan.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Momiji]
11/22/12, 10:25 AM
#5

Tack Stollan, han är väldigt söt. Det har varit full rulle på han hela natten Skrattande

Cathal(uttalas Ca-haal) är ett keltiskt namn som jag fastnat för på senaste tiden. Det betyder något i stil med "krigshärskare"

Elpida
11/22/12, 12:20 PM
#6

#1 Neeej, så toksöt han är - lillpluttenKyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
[Momiji]
11/22/12, 1:18 PM
#7

Visst är han Elpida :)

Upp till toppen
Annons: