Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 545 ggr
Skogshumblan
11/11/12, 10:35 AM

Söndag 11 november

God förmoddag,

hoppas ni har haft en skön morgon.

Här är lojt och slappt som sig bör en söndag. Men strax åker kvasten fram för hu så här ser ut. Dags att anfalla tvätt- och diskmaskin och jaga bort de där dammråttorna som tror de fått uppehållstillstånd här.

Ha en skön söndag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Amandla
11/11/12, 1:07 PM
#1

Morrn! Här är tyst och stilla, när grabbarna vaknar ska jag starta upp dem på städning eftersom det är de som sköter dammsugare och mopp hos oss. Jag fixar resten förutom inne på deras rum.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
11/11/12, 8:45 PM
#2

Har tagit det väldigt lungt. Sovit länge och sen tog jag ett långt varmt bad, min nacke och axlar är så stela att jag har svårt att röra mig. Låg där i badskummet och riktigt njöt sammtidigt som jag läste i en bok.
Det känns som en väldigt bra start på en söndag, tycker jag!  Skrattande

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

vresrosen92
11/11/12, 8:55 PM
#3

Det låter som att ni har haft en skön, produktiv söndag! Det har inte jag.

Väcktes abrupt vid halv sex imorse av att mobilen ringde. Visade sig att min häst kommit lös under natten och ätit upp alla de andra hästarnas mat (vilket kan vara farligt) och nu sprang runt på gårdsplanen. Jag var fast i en annan stad utan bil, men lite diverse samtal och hyperventilerande var jag påväg till stallet och var där länge.

Tack och lov verkar det inte vara någon fara med min ögonsten Glad Hon var mest stolt och nöjd över sitt kalasande (Hon är en finurlig häst; hon älskar att hitta på små bus.)

Don´t worry, Be happy!

Tarotstollan
11/11/12, 9:40 PM
#4

# 3.Ja det var verkligen ett abrupt uppvaknande, hoppas verkligen att det inte kommer några senare problem med din häst!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: