Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 411 ggr
Skogshumblan
2012-11-10 16:11

God lördag eftermiddag.

God eftermiddag i stugorna.

Här har varit full rulle hela veckan så jag har inte hunnit eller orkat gå in här och vara trevlig. Hoppas ni alla har haft en skön vecka och nu har en skön helg.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Elena-Maria
2012-11-10 18:02
#1

Gokväll!

En sväng på stan var mer än nog idag kände jag. Så galet mycket folk! Blir mys i soffan och chips ikväll, det känns lagom ansträngande ;)

Ha det fint alla!

Fred och god växt!

Amandla
2012-11-10 18:50
#2

Jag har varit på en liten tur med tjejen jag är kontaktperson åt, vi har tittat i affärer och ätit lite. Känner att det är dags för mat nu, men sönerna gick just ut till bilen för att byta broms-nånting på den, så det blir sen middag. Köpte färsk spätta till kalaspriset 69 kr/kg och det ska bli så gott! Tror jag får ta en kopp kaffe så länge…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Momiji]
2012-11-10 20:44
#3

Hallå på er!

Har inte alls varit på humör för att sitta vid datorn på senaste tiden, inte varit på humör för att göra någonting alls över huvud taget. Eller, jo, dra täcket över huvudet och försvinna. Men nu kände jag att det var dags att sätta sig vid datorn igen så jag har suttit och gnällt av mig i bloggen.

Men det har hänt en bra sak iallafall, eller, 2.
Har äntligen börjat komma igång med tarotkorten igen. Det var väldigt länge sedan. Har knappt kunnat använda dom sen i somras.
Sen så har jag träffat min nya handläggare på arbetsförmedlingen. Hon har fixat så att jag under nästa vecka ska få komma till hunddagiset som ligger strax utanför stan och prata med dom om att kanske få börja arbetsträna där.

Tarotstollan
2012-11-10 22:10
#4

Här har det varit mulet och regnet har hängt i trädtopparna. Det var säsongsavslutning i Djurparken med tipspromenad, dessutom hade de  olika djurskinn och skallar som man fick känna på om man ville.

Ja, vilka frågor det var: Hur gammal är parkens äldsta schimpans?
Vilket djur fick nytt stort inhängnat hem 2012?
Hur många år fyllde djurparken 2012?
Vilket är Sveriges enda vilda kattdjur?
Utslagsfrågan var hur många kilo kraftfoder en giraff äter på ett år?

Ja chansen att man skall vinna är minimal, även om man har rätt på alla frågor, utslagsfrågan bestämmer ju helt vem som vinner!

Huvudsaken är ju att man har kul och det hade vi, kompisen och jag, Det var knappt några människor där, så vi fick komma nära många av djuren som brukar hålla sig borta när det är fullt.
Lodjuren satt ända nere vid staketet och spann när vi pratade med dem, den ena lade huvudet på sned och lyssnade noga när jag pratade med det.
T o m sälarna kom fram till kanten när vi stod och pratade med dem. Sådant är kul tycker jag.

Hoppas att ni alla får en lugn och avslappnande helg.

Kul Momiji att du kommit igång igen med korten. Hoppas att du får jobba med hundarna, djur ger så mycket mer än vad de tar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: