Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 576 ggr
Amandla
2012-10-29 12:47

Måndag 29 oktober

Goddagens på er alla! Idag har jag inte minsta lust att gå någon långpromenad med hundarna, det är värsta höstvädret med kraftiga vindbyar och regn. Obestämd Inte mitt favoritväder (förutom när man varit ute ändå och kommer in i värmen), och inte hundarnas heller. Tror jag ska fortsätta se på Vänner, plöjer alla tio säsonger och har hunnit till den nionde, det är sällan jag skrattar högt när jag ser på tv/film men till Vänner skrattar jag mest hela tiden Skrattande


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Isa56
2012-10-29 18:00
#1

Gokväll Amandla och allihopa. Skrattande

Nä idag blir man helst inne. Trött och stel, antagligen vädret.

Känner ingen lust för någonting ikväll. Obestämd Tror jag ritar något, en sol kanske. Tungan ute

Ha en skön kväll

Kramiz Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
2012-10-29 18:30
#2

Hej svejs!

Samma skitväder även här. Har fullt upp med min nya lille kille, en siberian husky vid namn Billy. Han är helt bedårande och redan mattes kelgrisOskyldigGlad.

Imorgon ska vi gå till en inhägnad rastplats så han får sträcka ut ordentligt, han behöver lite stimulans!

Lite kvällsmat och sen prommis innan den nya serien som börjar ikväll. På andra sidan eller vad den hette…

Må så gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tarotstollan
2012-10-29 23:00
#3

Ösregn och blåst här också! Rynkar på näsan
Var tvungen att gå ut eftersom jag skulle lämna tillbaka låneböcker till bibban. Passade på och gå till mamma en liten stund och hämta potatis när jag ändå var ute.
Det var skönt att komma hem och få ta på sig torra kläder må ni tro!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
2012-10-30 03:20
#4

# 2. Elpida, har du skaffat en ny vovve?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Elpida
2012-10-30 10:37
#5

#4 Japp, och det bästa är att vår gammelman är här och hjäper oss (från andra sidan) med den nya lilla krabatenGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: