Annons:
Etikettorakelkort-änglakort
Läst 1090 ggr
Ayanna_h
10/19/12, 8:59 AM

Dra änglakort

Hej alla tarotkollegor.

Jag dra gärna några änglakort för er om ni känner att ni behöver lite vägledning.  Det är bara att anmäla sig här så svara jag allt eftersom jag hinner och kan.

Annons:
Mooniq
10/19/12, 9:10 AM
#1

Jag är okunnig i Tarot -vad betyder änglakort, kanske en dum fråga men jag blev nyfiken

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

vresrosen92
10/19/12, 9:19 AM
#2

Åh, vad spännande. Jag får gärna ett kort draget för mig om du har tid :D (är ny på sånt här, ska jag ställa någon fråga eller hur fungerar det?)

Don´t worry, Be happy!

Ayanna_h
10/19/12, 9:38 AM
#3

# 1 Änglakort är en form av orakelkort, där man får budskap från änglarna. Skillnaden mellan tarotkort och orakelkort är att orakelkort är enklare och mer rakt på sak medan tarotkorten mer nuddar på saker.

# 2Du kan ställa en fråga om du vill men det går också bra att dra utan att ställa en fråga.

Mooniq
10/19/12, 9:43 AM
#4

Tack för förklaringen, spännande om du drar ett för mig Skrattande

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

gnagarlover
10/19/12, 10:14 AM
#5

du får gärna dra till mig=))

vresrosen92
10/19/12, 10:30 AM
#6

Aah, okej :) Då får du gärna dra ett för mig utan fråga :)

Don´t worry, Be happy!

Annons:
jejjja
10/19/12, 11:17 AM
#7

Ja Tack du får gärna dra ett för mig. Skrattande

Isa56
10/19/12, 12:49 PM
#8

Medan jag kollar vem som gett dig Ayanna tillstånd att starta tråden så låser jag så länge. Under tiden kan du ju läsa igenom våra regler. Skrattande

Pagan och vi som är Medarbetare här på sajten tycker det är jättekul att så många vill vara med här på Tarot och göra olika aktiviteter med era redskap.

Men vi har en regel som vi vill göra er uppmärksamma på.

Innan du startar en tråd där du erbjuder dina tjänster ( ex drar orakelkort, lägger ett kort för de tre första etc) vill vi att du har frågat någon av oss Medarbetare eller Pagan om lov!

Trådar som startas utan lov kommer vi att låsa tills Pagan godkänt.

Läs gärna igenom våra regler, de finns härhttp://tarot.ifokus.se/discussions/4f241f9ad4ebea65ff004f6d-skrivregler-for-tarotifokusse?discussions-1,. Fråga om du är osäker eller undrar något.

Väl mött i trådarna!

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: