Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 567 ggr
Isa56
10/19/12, 6:47 AM

Fredag 19/10

Godmorgon allesammans. Skrattande

Tänk vad sängen är skön när man är lite småförkyld, och det är mörkt ute. Flört nåja kort dag, idag så man är snart hemma och med öite kaffe i sig brukar det släppa. Tungan ute

Rätt varmt ute för årstiden. Runt 11 grader.

Igår kändes det nästan lite vårlikt i luften, det  var lite nästan ljumt i luften.

Ha en härlig fredag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Linnsan91
10/19/12, 6:56 AM
#1

Nu tror jag att du går händelserna i förväg! :P Om jag inte har råkat sova bort en hel månad men det tror jag inte! Tyst

Ha en härlig fredag du också!

Isa56
10/19/12, 7:23 AM
#2

Öhh, Ooops SkämsOskyldig Tack Linnsan. ska fixa det genast. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Linnsan91
10/19/12, 7:35 AM
#3

Haha! Äh, det var bara roligt ;)

Elpida
10/19/12, 8:12 AM
#4

Morrn morrn!

Lite osteopat och sedan zumba på lunchen, lämna råttungarna för könsbestämning (hanarna får stanna kvar) i eftermiddag. Avslutar med bio med lilltjejen. Ni ska bara veta så gudomligt söta råttisarna är nu, skulle kunnat behålla alilhop men det går ju inte.

Önskar er en fin fredag!

(PS. Var är Pagan? Saknar henneGråter)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Destany
10/19/12, 8:26 AM
#5

Har haft en helt underbar morgon :) Önskar er en bra dag

[C Stark]
10/19/12, 10:51 AM
#6

God morgon sköna själar!

Kikar in o vill önska Er en fin helg!
Håller med att det är flera som saknas här Elpida. Pagan, fröknarna Holländare, Ruz mfl…. ja, vart är ni flickor?? Förvånad

puss kram Kyss

Annons:
Amandla
10/19/12, 12:26 PM
#7

Morrn da! Känner i mitt huvud ungefär som himlen ser ut, grått och tungt… Har drömt så mycket i natt att jag är lika trött nu som när jag la mig. Lite kaffe så blir det bättre ;-)


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
10/19/12, 4:09 PM
#8

God eftermiddag! Ja det är ljummet ute, grått & vått men vem hänger upp sig på sådant när man lever och ni fina finns? Syskonen Holländare lever så vitt jag vet men de har mycket omkring sig som jag förstått det. Önskar er alla en fin helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
10/19/12, 8:28 PM
#9

Godkväll i ösregnet!
Jag har också undrat vart många tagit vägen, men jag har inte vågat fråga Skäms, så jag blev glad att några gjort det.
Hoppas att ni som är "borta" mår ganska hyffsat om ni inte mår perfekt bra och "bara" tagit lite semester från oss tarotnördar! Flört

Ja, här regnar det och så har det gjort hela natten och dagen. Katterna har hållit mig vaken nästan hela natten. Tror jag sovit 2 timmar! Ögonen går i kors på mig! Dessutom har jag haft tvättdag, kan vara glad att jag sorterade tvätten i går, för i morse hade jag inte sett skillnad på vitt och gult!
Sen har jag varit ute och handlat mat och lite annat! Flört

Ha det bra alla!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Isa56
10/19/12, 8:39 PM
#10

Jag tror de tittar in rätt som det är. Skrattande

Hej allihopa. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Upp till toppen
Annons: