Annons:
Etiketttarotleken-kortens-betydelse
Läst 1807 ggr
Skogshumblan
10/15/12, 7:48 AM

Stora Arkannan Magikern.

Magikern gäckade mig. Började med att söka efter Magikern på ängen där min renaissancelek visar att Magikern står men det kändes inte helt rätt så ut i cyberrymden och leta efter Magikern från Fey! Fick leta länge innan jag hittade Magikern uppkrupen på sin låda i en källarvrå. Då jag kom in i rummet var Magikern fokuserad på en vit mus som trollbands av Magikerns konster. Ett stort ljusklot mellan Magikerns händer visade en vit mus- spådom eller illusion? Sekunden efter upptäcker Magikern mig, blåser något glittrigt i mina ögon och sen bär det av. Högt upp i rymden, till Isas Narr men också till det ställe som är min hemliga tillflykt då jag känner att allt snurrar för fort i mitt liv. Knappt hinner jag förstå var jag är förrens vi störtar ner till jorden längst gröna kuster med höga stup ner mot skummande hav innan vi på nytt är i rymden igen där jag förstummad stirrar på alla stjärnor och slappnar av. Plötsligt fälls stjärnhimlen ihop som en stor solfjäder och Magikern tittar utforskande på mig med ett lurigt leende. Nu såhär dagen efter förstår jag att resan var en bild av mig, Magikern visar sidor av mitt liv eller människor runt mig. Illusion eller ej, Magikern kan luras och få en att tro, håll full fokus och ge dig hän. Något artistiskt/ skapande vill få ta sin plats. Är du redo? http://thesunhermit.files.wordpress.com/2012/10/fey_magician.jpg

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Isa56
10/15/12, 7:55 AM
#1

Vilken häftig meditation. Skrattande Du lär aldrig glömma din betydelse av kortet.

Tack för att du delar med dig. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
10/15/12, 8:13 AM
#2

Tack Isa, för dina fina ord men också för inspirationen att göra det här! Ska du ta nästa eller känner någon annan för att vara med?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
10/16/12, 7:21 PM
#3

Fint skrivet, men vad gör ni skulle jag vilja veta innan jag ger mig in i någon lek? Flört

Isa56
10/16/12, 7:36 PM
#4

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
10/16/12, 9:02 PM
#5

Cs jag satte mig ner och bad mina guider visa mig vad kortet kan ha att säga mig och sen kom det efter viss letande;) Känn dig varmt välkommen att göra din resa med prästinnan!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
10/16/12, 9:55 PM
#6

Så spännande. Jag fattar inte att jag denna tråd
Jag får se när jag tar mig tid framöver Glad

Annons:
Skogshumblan
10/16/12, 10:00 PM
#7

Ok, säg till när du vill prova, du eller någon av er andra är så välkomna att prova på, vore bara kul att få dela er upplevelse!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: