Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 569 ggr
Isa56
10/13/12, 9:56 AM

Lördag 13/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans. Skrattande

Grått och regnigt härnere i min hörna av skåne. Känner mig lite småförkyld, men det släpper nog uppåt dagen.Flört

Lite låg aktivitet härinne. Tror de flesta precis som jag känner av hösten, trötthet och en massa annat som ska fixas. Kyss

Snart kan vi börja se framåt jul, med ljus lite överallt, i fönster och ute i trädgårdarna. För oavsett vad man tycker om julen så lyser ljusen upp i mörkret. Tungan ute

"Kreativitet handlar om att hitta på, experimentera, växa ta risker, bryta mot regler, göra misstag och ha kul." Mary Lou Cook

Ur Heja tjejer

Önskar alla en härlig lördag.

Kramiz Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Skogshumblan
10/13/12, 3:51 PM
#1

God eftermiddag Isa & andra. Har varit en regnig dag här också men nu verkar solen klarat sig ur dimmor. :) Fick hem mitt paket med "aire bra" de säljer via tvshop. Alla de människor jag känner som har dem säger skulle vara sååå bra. Jag vet inte jag… Slapp sportbh utan stöd säger jag. Blir reklamerade och så får jag ta mig väg att köpa en vettig bh. Men det blir efter helgen. Nu ska jag slappa lite, maken är iväg en stund men när han kommer hem ikväll vankas 6 km löpning:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
10/13/12, 4:52 PM
#2

Hej!

Trött som en gnu, har väl sovit ett par timmar i natt. Min tur att ligga på madrassen i tv-rummet med Zeb (hunden). Han som aldrig får ligga i min säng passade verkligen på. Vi delade kudde och han låg som slickad längs med mig hela natten. Han sov gott… men inte matte! Ont som fasiken i leder och muskler och så ett zumbamarathon på det. Det gick så där kan jag säga. Tacka vet jag Voltaren och Pronaxen, bra kompisar!

Efter att ha ätit (snarare svullat), städat råttburen så är det med största njutning jag tar min kaffekopp med mig till soffan… och där kanske jag stannar resten av kvällenTungan ute.

Regn här oxå men vi har ju haft tre superfina höstdagar som man får leva på! Ha en riktigt skön lördagskväll!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
10/13/12, 6:32 PM
#3

Hej Skogis och Elpida. Skrattande

Skogis tack för tipset. Funderade på att beställa dem. men nu skippar jag det. Glad

Elpida. Hoppas du får sova gott inatt. Kyss

Duktiga jag, klappar mig själv på axeln. Oskyldig Fick sytt i nytt tyg i nederkanten på makens byxor. Gjorde de på båda benen, så det blev lika. Sytt fast en knapp i hans jobbeskjorta och nu väntar jag på att badet ska bli klart. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
10/13/12, 8:08 PM
#4

Isa, bra jobbat! Hoppas badet är/ var skönt. Elpida hoppas du får sova i skön säng i natt och att er hund kryar på sig så gott han kan, lille skrutten. Själv har jag varit ute och joggat. Första gången på länge som det inte kändes tungt och motigt. Känns att det börjar bli kallt, hade långkalsonger under löpartajtsen. Nere vid sjön här mötte jag doteras favoritfröken, hon skulle ta sig ett kvällsdopp. Nu ska jag masa mig i dusch och sen är det soffdags.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
10/13/12, 8:13 PM
#5

Vinterbadare?Förvånad Dotras fröken alltså.

Ja det var ett skönt bad. Varmt bad är så skönt för kroppen. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Destany
10/13/12, 8:42 PM
#6

Idag har jag o min sambo varit o firat rn kompis dotter som fyllde 2 år idag. Sen var vi på ikea en stund o köpte ett varmare täcke o passade på att köpa hem kattsand oxå nu kollar jag på körslaget under en filt o smuttar på en chai latte

Annons:
Upp till toppen
Annons: