Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 453 ggr
Elpida
10/11/12, 11:00 AM

Torsdagsprat 11 okt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Här är det åter en solig dag. Ska packa ihop mig och åka till en väninna för att låna hennes dator (jag har inte word…) och låna ut mina öron till henne.

Idag ringde jag ang. ett jobb i eventbranschen. Jag drog ett kort innan samtalet och fick upp magikern. Du har alla verktyg som behövs för att klara situationen… Vi kan väl hålla tummarna*!

Till er som har sol - ut och tanka energi för sjutton. För er som inte har möjlighet - använd stjärnorna i kväll istället. Stjärnorna ger oss mycket energi just nu.

Pyss och kram på er! (Extra stor till Momiji!)Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Destany
10/11/12, 7:47 PM
#1

Idag har jag min sambo o en kompis varit iväg o shoppat hela dagen, köpt en massa ljus på Ikea så nu e här tänt en massa ljus

Tarotstollan
10/11/12, 8:03 PM
#2

Jodå, här har varit jättefint idag också.
Fast jag har inte känt för att vara ute idag, mer än lite på balkongen i solskenet.
Har plockat lite i papper och sorterat lite och kastat mycket! Tungan ute Skönt att ha blivit av med en del högar, fast tyvärr är det minst lika mycket skit kvar Rynkar på näsan!

Någon som är bra på att trolla bort skit här inne? Oskyldig

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Momiji]
10/11/12, 8:45 PM
#3

Tack Elpida, det behövs. Känner mig så otroligt sviken just nu, och av en nära kompis till råga på allt. Som dom flesta av er vet så var jag i en otroligt dålig relation fram till för tre år sedan. Tog tillslut modet till mig och avslutade den och förklarade för alla jag kände att jag inte vill ha någonting mer med den killen att göra. Jag vill inte förknippas med han över huvud taget. Jag har därför undvikit vissa av mina kompisars kompisar eftersom jag vet att dom känner mitt ex och umgås med han ibland. Men nu när det gått så pass lång tid och jag börjat jobba med mig själv så har jag bestämt att ge det en chans att lära känna dessa personer. Så jag har börjat prata med dom och helt enkelt bara presenterat mig som "Anna" och inget mer. Dom har varit jättetrevliga mot mig och jag har trivts jättebra i deras sällskap trots att jag bara träffat dom några få gånger. Idag så hörde en av mina kompisar av sig och frågade om jag ville följa med dom ut och äta lunch. Jag skulle ju ändå vara med henne senare under dagen. Så jag följde med henne, en annan kompis och dom här två killarna som jag just börjat lära känna. Vi åt och satt sedan och pratade tills alla skulle fara hem så jag följde med min kompis som jag skulle vara med. När vi kom fram till henne så berättade hon att när hon frågat dom andra om hon skulle bjuda med mig på lunchen(hon hade ju trots allt lovat att vara med dom till 15-16 tiden) så frågade dom vem det var som hon skulle bjuda med. Då dom frågade sa min andra kompis "Anna, xxxx's ex" Jag vet att det kanske inte låter så hemskt att han sa så, men jag vill verkligen inte bli förknippad med den där killen längre och jag vill inte att dom här två nya killarna ska se mig som xxxx's ex. Jag ville ju att dom skulle få lära känna MIG. Se mig för den jag är och inte för den jag var när jag var en förvirrad, deprimerad, knäpp tonåring. Men nu är det för sent. Bara för att han inte kunde respektera mitt önskemål och mig så har jag förlorat två potentiella kompisar innan jag ens fick chansen. Så när jag fick veta det bröt jag ihop totalt, som tur är så hade jag ju min kompis där så hon tröstade mig och kokade en stor kopp te åt mig. Sen gick hon iväg till min andra kompis för att skälla ut honom och jag gick på en två timmar lång promenad i skogen. Kan inte förstå hur han kunde svika mig så

Skogshumblan
10/11/12, 8:59 PM
#4

Momiji, förstår din oro helt. Men varför dömmer du ut dem på samma sätt du själv vill slippa? Hur kan du veta vad de tänker om dig? De kanske såg den Anna du är här idag och inget visste/ mindes av den du var då? Missförstå mig rätt, menar inte att din vän gjort rätt, utan vill bara öppna dina ögon för vad du missar för saker du lever kvar i:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
10/11/12, 9:27 PM
#5

Förstår hur du menar Skogis, min kompis sa samma sak när hon tröstade mig. Försöker tänka så också men hjärnan har låst in sig på att det värsta kommer att hända. Men nu är det väl bara att vänta och se

Skogshumblan
10/11/12, 9:39 PM
#6

Momiji, :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Tarotstollan
10/11/12, 9:49 PM
#7

Momiji KRAM!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Momiji]
10/11/12, 10:44 PM
#8

Tack, ni är för underbara :)

Upp till toppen
Annons: