Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 521 ggr
Elpida
2012-10-10 11:48

Onsdag den 10 okt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon kära tarotvänner!

Småland bjuder idag på strålande väder med härligt hög luft! Började dagen med lite töj och böj, ska fortsätta ikväll.

Tänk så mycket tid jag trodde jag skulle ha som arbetsbefriad…. och så himla snabbt dagarna fylls!!!Förvånad Att då få börja dagen i lugn och ro med lite Bodybalance, healingmusik och bara vara är guld värt! Nu ska jag försöka ta mig ut i skogen!

Önskar er en skön onsdag och skickar ut en mängd krya-på-dig-bubblor till alla krassliga!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Skogshumblan
2012-10-10 12:14
#1

God middag Elpida & ni andra. Ja i dag är småland fint. I morse var det iskallt och halt så det var skönt att slippa åka slingriga vägen. Hände olycka där i morse:/ Tar gärna lite av dina krya på dig bubblor så jag orkar göra mitt jobb bra imorgon :) Trevlig onsdag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
2012-10-10 19:15
#2

Hej på er!

Sitter ihopkrupen på soffan igen. Hade samtal idag och så skönt det var. Jag har världens bästa kurator! Känner att jag verkligen kan vara mig själv och öppna upp mig för henne. Har redan börjat märka vissa förbättringar i mitt mående Glad

Efteråt for jag till en kompis och drack massa te innan vi gick ut och åt. Men nu är jag hemma och väntar på att det ska börja ett program på tv.

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!

Skogshumblan
2012-10-10 21:03
#3

Momiji så härligt med kuratorn och framstegen! Heja heja!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2012-10-10 21:29
#4

Strålande sol idag också, det känns konstigt med att ha sol i …. vad är det?! tre dagar i rad! Obestämd
Här har varit kallt i natt också -0,9 C.
Som tur var hade jag satt ner mina balkong pelargonier på golvet, idag har jag tagit in dem. De blommar som "17" så jag vill ju inte att de skall frysa ihjäl!

Har varit ute på en liten promenad i solskenet och det var skönt. Vinden är ju lite kylig men uppfriskande.

Sista avsnittet av "Dallas" för säsongen just nu. Nästa säsong håller de tydligen fortfarande på och spelar in i USA, så det lär väl dröja innan vi får se dom! Rynkar på näsan

Kram till er alla!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: