Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 555 ggr
Skogshumblan
10/5/12, 7:10 AM

Fredag!

God morgon vänner. Så var det fredag igen. :) Hoppas ni får en finfin dag, det tänker jag ha, fast jag jobbar till 18.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Destany
10/5/12, 9:13 AM
#1

Godmorgon :) solen skiner och idag ska vi förbereda för när några vänner kommer imorgon kväll

[C Stark]
10/5/12, 1:28 PM
#2

Sol ute - sol inne - sol i hjärta - sol i sinne!! <3
Trevlig helg alla fina!

Amandla
10/5/12, 1:53 PM
#3

Sol här också! Åtminstone litegrann Glad Jag ska klippa en pudel idag, och försöka få fart på städningen här hemma efter det. Känner mig lite tveksam om hur det lyckas Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
10/5/12, 6:23 PM
#4

Godkväll i stugor och lägenheter.
Hoppas att ni haft det bra. Själv har det varit tvättstuga idag, med en krånglande torktumlare, vilket gjorde mig Skrikandes! Vilket gjort att jag varit tvungen att använda torkrummen, vilket jag avskyr för det tar sådan tid innan det torkar + att tvätten blir hård och med en massa tvättade katthår på + att grannarna kan öppna dörren och titta in på underkläder, sockor och även lakan med hål på, vilket inte är så kul! Tungan uteFlört
Lakan med hål som dekoration, får man gratis om man ägs av kloförsedda pälsbollar! Oskyldig
Fast å andra sidan så vet alla tarotläsare det nu! Skrattande

Sen hade jag tänk gå ut på promenad, men tyckte att det var så kallt +9 så jag bestämmde mig för att hålla mig inne i värmen. Sitter nu och dricker te och äter varm korv.
Väntar på att tvn skall köra igång med en dokumentär  i Tv2 om författarinnan Birgitta Stenberg. Det låter intressant i alla fall, och den "tanten" var mer vild än tam i sin ungdom! Tungan ute Jag har dock inte läst hennes memoarer men de skall visst vara minst lika "vilda" som hon själv. Kanske får ta och läsa dem!

Ha det bra alla! Kyss

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
10/5/12, 7:06 PM
#5

Så då var arbetsveckan slut, barnen och jag har ätit och nu väntar jag på att John Blund ska komma, först till dotera och sen till mig;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: