Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 577 ggr
Pagan
10/4/12, 4:46 PM

Goddagens 4 oktober

Kan ni förstå?? Här är uppehåll, herre jösses!! solen var t.o.m framme en stund och jag fick kisa. Ni vet det där man gör med ögonen då ljuset blir för skarpt.Tungan ute Så himla härligt att vistas ute utan att ha paraply och allt det där grårusket. Mycket trivsamt.

Hoppas Ni haft en bra dag. Just nu står spagettisåsen och puttrar på spisen, massa vitlök i kan jag lova. Vill ju bli poppis i fikarummet i morgonFlört

KramisKyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
10/4/12, 4:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godkväll Pagan och alla andra. Skrattande

Här är mer: Rätt som det regnar så kommer det en skur. Tyst Men mest uppehåll, fast grått.

Får väl bli en dagens tanke av Louise L. Hay

"Allt gott jag upplever kommer överallt ifrån, från allt och alla."

Ha en skön höstkväll.

Kram Isa

(Japp måste plåga er med mina alster. Oskyldig)

Armband som dotterdotter fick i födelsepresent.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
10/4/12, 4:57 PM
#2

God eftermiddag!

Jäklar vad det har regnat inatt, det har hållit sig till några duggar under dagen dock. Började förmiddagen med ett zumbapass för en liten grupp, det gäller att vakna till ordentligt på morgonkvistenFlört.

Vi åkte ner på stan och fikade en snabbis på eftermiddagen, annars har dagen gått vääääldigt lugnt! Nu ska jag ta en runda med snabeldraken innan vi ska på handledarutbildningen!

Må så godis!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
10/4/12, 5:38 PM
#3

Hej alla fina. Den här veckan har gått i ett huj! Har jobbat sent var dag så veckans joggningpass blev struket. Jag orkar inte helt enkelt. Ska äta lite och sen somnar jag så fort dotera somnat!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
10/4/12, 8:58 PM
#4

4 Oktober, den helige Franciskus dag Djurens Helgon.
Även kanelbullens dag,men det är mindre viktigt tycker jag! Flört
Dels har jag inga bullar, och Franciskus dag har funnits hur länge som helst innan bullen snodde denna dagen!!!!

Här har solen också varit framme Glad, jag passade på att gå ut på promenad och slapp undan vartenda stänk!
Var också inne på "shopen" och pratade med mediumet om en grej som hon skall hjälpa mig med. Nu är det bara pengarna till det som saknas, så hittar ni några sedlar som bara ligger och skräpar så vet ni vart ni kan skicka dem Tungan ute!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: