Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 635 ggr
Elpida
10/3/12, 8:38 AM

God morgon 3 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Attans vilket blås- och skitväder det varit inatt! Desstutom har jag haft maken och en 10-åring upptryckta mot kroppen så nattsömnen blev väl sådär.. Steg upp och körde 17-åringen till skolan istället. Hon fick reda på i morse att hon klarade den mattedelen hon körde på i våras så nu kan hon lägga det bakom sig, ljuvliga onsdagsmorgon!!!! (hon HATAR matte…)

Voffsen är tapper, han piper eller gnäller väldigt sällan och har en hög smärttröskel men igår hade han rejält ont. Förlamningssympton i bakbenen så han fick spruta med metadon och fick stanna för observation under natten. Man opererar inte en 13-åring, även om han varit pigg hittills har vi ju sett att kroppen börjar säga ifrån och det är en stor påfrestning för en liten kärlek att bli opererad vid den åldern. Dessutom kan man inte garantera resultatRynkar på näsan. Vi får bara hålla tummarna att de antiinflammatoriska tabletterna tar bort svullnaden så att han blir pigg igen.

Igår var jag ju på sittning för Annika Banfield. Jag var ju först på hennes föredrag i måndags, det var jättebra. Jag hade kunnat hyra in henne till vilket företag som helst med konflikter - verkligen jättebra. Den andra delen handlade om andevärlden och hennes upplevelser. Hon är ju även författare (bl.a Svarta katten-triologin) och när hon skriver får hon mycket "hjälp", även när hon inte tror det… Som ni vet är jag arbetslös nu, jag har ägnat mycket tid åt att fundera på det här med att starta eget eller söka mig till eventbranschen. Jag har inte sökt administratörsjobb för jag vet att jag skulle lessna efter ett halvår och möjligheten jag har nu att göra det jag vill är liksom NU!

Hon berättade för mig att jag ska starta eget (nej,  jag hade inte nämnt något om mina planer), att jag kommer att bli…typ coach eller föreläsare och jag kommer hitta ett sätt att jobba på som är lite nytt. Jag kommer att jobba med män, det är jag inte så förvånad över, jag jobbar lättast med män som har rak kommunikation och där det händer grejer.  Det är så roligt för jag har ju varit på lite föreläsningar nu ett tag och konstaterat att jag hade kunnat göra det minst lika bra… om jag bara vet vad jag ska föreläsa omTungan ute. Det hade hon ju heller ingen aning om.  Nu ska jag bara våga!!!! Hon använde sig av både kort och den mediala sidan, spännande att se hur hon tolkade korten, jag berättade inte att jag lägger Tarot själv.

Jaha, det blev ju ett jäkla långt godmorgon inlägg! Då får jag även passa på att önska er en god onsdag oxå Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
[C Stark]
10/3/12, 9:40 AM
#1

God morgon Elpida o efterföljande!

Stackars hund säger jag bara. Jag lifer verkligen med honom och hoppas att han blir bättre! <3
Gud så spännande med sittningen, det låter både lovande och hur kul som helst!!! Du har verkligen något att bita ioch se fram emot nu!

Glad

Jag har en hel oplanerad dag bortsett från gymmet och en vän. Det kommer bli fantastiskt, jag har ju dessutom sett solen skina mellan persiennerna.

Puss kram och en fin dag till ALLA! Kyss

Jina.
10/3/12, 2:54 PM
#2

Stackars voffsen!Rynkar på näsan Hoppas allt går bra.

Jag har goda nyheter! Jag har fått jobb och börjar redan imorgon Skrattande

Kram till alla!

www.mediumjina.se

Skogshumblan
10/3/12, 5:16 PM
#3

God kväll! Elpida, skönt med matten som gick bra! Härligt att läsa om det du fått till dig och kan göra av ditt liv. För vovven hålls tummar här! UNDERBART Jina! Grattis, härligt värre?! Hoppas du kan sova i natt och att det blir så gott som du önskat. Själv har jag haft en full-rulle-dag. Känns som jag hann gå upp men sen var halva dagen gjord. Ska bli gott att få sova om ett par-tre timmar. Har hängt på Kent Asps erbjudande inne på healing och *cencur* i min låda vad det händer grejer. Rekomenderas! Hoppas ni får en fin kväll alla, själv ska jag strax iväg igen men sen hägrar sängen….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
10/3/12, 5:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godkväll allesammans Skrattande

Elpida. Skickar varma tankar till din vovve, så svårt när de börjar bli gamla och skröpliga. Kyss Vilken härlig sittning du hade

(inte alls avis Tyst)

Cs visst är det lycka att få en solglimt sådär. Tungan ute

Jina stort grattis, hoppas det blir precis som du vill ha det. Skrattande

Snart ska jag gå en stund på löpbandet, för mig är det lycka att ha lite ork kvar efter jobb. Tungan ute

Dagens tanke av Louise L. Hay

(Ooops fick fatt i bankgirot istället för boken Oskyldig)

"Mitt sinne är ett redskap som jag kan använda på vilket sätt jag vill."

Ha en skön onsdagskväll

Kram Isa

En bild får vi ha med. Pysslar med lite av varje. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa56
10/3/12, 5:19 PM
#5

Skogis du kan väl inte smita emellan sådär?Förvånad Eller jo det kan du visst. LOL Hej vännen. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
10/3/12, 7:11 PM
#6

Jösses här händer det grejerSkrattande gud vad roligt att logga in

Kramar till alla - så har jag täckt in alla grattisar, hopp om friska vovvar och jobb i framtiden, jobb i morgon och jobb i dag, gymmet och solglimtarna.

Verkar ju kanoners den där Annika!!

Själv har jag suttit på Borås sjukhus med min dotter, en del provtagningar som ännu inte visar nåt bestämt, har varit en orolig period innan vi äntligen fick en tid, hon fick stanna kvar över natten, jag valde att åka hem så hon fick ro att sova.

Just nu mest full i huvudet av tankar, kanske tur att Dallas kommer i dag, en får byta spår lite. Kram på er

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
10/3/12, 7:14 PM
#7

Inget allvarligt väl? Pagan.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
10/3/12, 8:22 PM
#8

Får inte hoppas det IsaKyss Men migrän, svimningsanfall, får upp maten, obalans, koncentrationssvårigheter, hörseln blir plötsligt väldigt dålig mm - man blir ju oroad när det inte går att specifikt säga vad det är. Vi har fört dagbok över det sedan i Juli, men det finns ingenting som säger vad det beror på, då det uppkommer vid så skilda tillfällen och vid så olika dagar. Men hon tacklar ju av liksom och orkar inte som förr. Sedan har hon dagar då hon är uppåt och vill hinna med allt hon missat så är vi där igen. Hoppas att proverna ska visa på nåt man kan göra något åt snabbt och lätt. Positivt tänkande du vet. En borde ju vara expert på detFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
10/3/12, 8:36 PM
#9

Isa jodå, det såg du väl att jag kunde?! :P Pagan, alla varma kramar och tankar till din dotter och dig. Saknar ord.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
10/3/12, 8:46 PM
#10

Pagan Låter inte så bra. Och att det kommer så olika inget speciellt som triggar igång det. Hoppas de hittar vad som är fel. Kramar om både dig och dotra. Kyss

Skogis jo jag såg, så du fick en alldeles egen hälsning. Hehe Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarotstollan
10/3/12, 8:53 PM
#11

Säger som Pagan, här händer det massor….
Bamse kramar till er alla!

Själv har jag inte gjort något mer än varit nere i "shopen" och hämtat ENERGI. Jag är så trött på all skit runt omkring mig som inte fungerar som jag vill ……
Grått och mulet, lite uppehåll men nu öser det ner igen

Skall strax också se på Dallas.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Elpida
10/3/12, 8:54 PM
#12

Usch Pagan vad jobbigt. Skönt att de är noggranna och håller kvar henne för observation. Nu får de inte släppa detta förrän de hittat något eller har en bra strategi! StyrkekramarKyss

Humblan, jag har oxå fått en scanning av Kent och han är väldigt duktig! Vad spännande!

Isa, vilket vackert armband! Eller är det armband?Tyst Snyggt hur eller hur!

Jina - GRATTISSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
10/3/12, 8:58 PM
#13

Kram på dig Stollan hoppas du får mer energi imorgon. Kyss

Tack Elpida, de där fick min äldsta dotterdotter.  Kyss

jag har också skrivit i tråden, ska bli spännande att se vad som händer, om jag märker något. Flört

Edit ja det är ett armband Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
[C Stark]
10/3/12, 9:55 PM
#14

Fy, det där lät verkligen inget roligt Pagan.
Största starkaste kramen, precis en sådan som du är så duktig på att dela ut till oss alla andra jämt!

Kyss

Pagan
10/4/12, 4:43 PM
#15

Tack CsKyss

Dottern med hem i dag iallafall, nu får vi avvakta alla resultat. Men det känns bra att personalen var helt kanonbra och hur rara som helst.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
10/4/12, 9:15 PM
#16

Skönt Glad

Skogshumblan
10/4/12, 10:48 PM
#17

Pagan, skönt att hon/ ni känner så. Hoppas ni får svar snart och givetvis att det ordnar sig för din doter. Tänker på er. Varm styrke kram!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: