Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 653 ggr
Skogshumblan
2012-10-02 06:31

God 2 oktober.

God morgon tarotare! Här är tyst och skönt en liten stund. Idag är det 10 år sedan min pappa gick bort. Känns konstigt att det gått så lång tid men samtidigt är det en dag då jag firar livet för allt jag kan. Pappa kom ju till mig idrömmar direkt efter han dött och försökte få mig att fatta att han valt att finnas här för mig/ min familj. Att jag var trög och behövde sisådär 7 år för att fatta hör inte hit… * ser oskyldig ut* Ni är alla så viktiga för många, hoppas ni vet det! Hoppas ni alla får en finfin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Elpida
2012-10-02 09:11
#1

God morgon och puss till pappsen humblan!

Sitter och letar lite koreografier till mitt zumbapass. Ska försöka hinna med en meditation innan jag ska till läkaren och diskutera min värk (som ska bort, bort, bort!)

Föredraget igår kväll var superbra. Det handlade första delen om de vi vandrar med på "denna sidan", om hur vi kan hantera och förstå människor utifrån en modell. Mycket bra faktiskt och man började genast dela in människor i sin närhet i gröna, blå och röda fackTungan ute. Fast vi har ju alla delar av alla färger, nyttigt hur som helst att förstå hur andra fungerar och tänker i särskilt arbetslivet men även i relationer.

Idag ska jag på sittning för Annnika, det ska bli jättespännande. Jag fick förtroende för henne igår så jag hoppas den känslan är rätt!

Hoppas ni slipper gråväder hela dagen och att solen så småningom tittar fram!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[C Stark]
2012-10-02 17:58
#2

Vad fint skogis - hoppas att du fått en fin dag!
Och vad spännade Elpida, du måster redovisa direkt du varit på sittning!!

Jag har spenderat hela dagen på sjukhus igen, och med goda nyheter att ta med mig hem. Jag behöver inte komma tillbaka till en av mina tre sjukgymnaster - Fi farao vad jag är grym!!!

Dödstrött nu ch ska spegla mig i mina nya kort, sen blir det tack o gonatt för en utslagen stjärna.

Hoppas att alla haft en finfin dag!!! Kyss

Pagan
2012-10-02 19:55
#3

Ja hälsa så gott till pappa Skogis

Elpida låter som en mycket spännande dag

Cs du äger tjejenSkrattande

Nyss hemkommen efter en himla trevig middag hos särbon, hur smarrigt som helst. Nu slappartid

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

lenjon1
2012-10-02 20:55
#4

Den 6:e oktober är det 8 år sedan min pappa gick bort…han och jag stod varandra så nära. Det var liksom alltid han och jag. Men aldrig att jag drömmer om honom eller "känner" hans närvaro, förnimmer aldrig hans doft osv…

Jag har många gånger tyckt att det är så himla konstigt men ändå så vet jag att han är där med mig i alla fall…

Inte ens när jag mediterar kommer han till mig. Många andra människor dyker upp men inte pappa.

Visst är det märkligt Humblan hur fort tiden går…saknar ju honom och även om jag vet att han är med mig så är det inte alltid samma sak.

Kram Lena

Elpida
2012-10-02 22:18
#5

Hej svejs!

Ledsamt värre här hemma, lilleman terrier inlagd för natten på djursjukhuset med misstänkt diskbråck. Han hade så jäkla ont stackarnGråter.

Sittningen blev super, jag berättar mer imorgon. Tydligen kommer jag starta eget iallafall…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Amandla
2012-10-02 22:40
#6

Oj Elpida, stackars vovven! Tror de att de kan operera det?

Jag har varit och handlat mat, naturligtvis blev det avstämning *suck* Hade det på känn så jag blev inte ett dugg förvånad. Jag självscannar alltid, det är så himla bekvämt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Pagan
2012-10-02 22:53
#7

Jösses, denna kväll försvann i ett nafsFörvånad sov gott alla goa, ses i mon

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: