Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 759 ggr
[C Stark]
10/1/12, 1:05 PM

Godmorgon Måndag & Oktober!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte bara ny vecka utan även ny månad.
Har ni inte dragit månadens kort så är det dags!
Jag är precis nyvaken efter helgen, och av tiden att döma så gick jag miste om alldeles för många timmar i lördags.
Veckan bjuder på massa roliga saker. Långaväga vänner på besök, nytillskott i brevlådan, börjar ny kurs ikväll, uppföljning av ryggen och förhoppningsvis även tillstånd att utöka träningsdagarna!
Det känns som en grym start på månaden!
Vad gör ni tro, och hur ska ni fylla eran vecka?? Kyss

Annons:
Destany
10/1/12, 1:17 PM
#1

Hej Jag ligger nedbäddad i soffan med feber o allmänt dålig:(

Amandla
10/1/12, 2:31 PM
#2

Trött, ont i nacken och migränkänsla. Annars är det bra Flört Jag har ju varit ovanligt aktiv under helgen och visste om att jag skulle må så här efteråt, det är helt okej (även om jag såklart hellre skulle må finemang). Hundarna är också trötta, de var ensamna hemma ett antal timmar både fredag och lördag vilket de inte är vana vid, normalt är det bara nån timme här och några timmar där. Rätt intressant egentligen hur lite som behövs för att störa mönstret, sånt tänkte jag aldrig på förr när jag var frisk…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Elena-Maria
10/1/12, 4:48 PM
#3

Hej alla! Evigheter sedan! Hoppas ni haft det gött sedan sist!

Själv är jag jätteförkyld =( inge roligt. Fick dock masa mej på föreläsning idag. Har fullt upp med alla inlämningsuppgifter på utbildningen. Men det är roligt och det känns fantastiskt att jag fick börja till slut :)

Vädret dock är inte så fantastiskt…

Att se fram emot är att i veckan ska jag baka tårta för jag har fyllt år och sambon ska fylla år. Det tycker jag förtjänar lite tårta =)

Fred och god växt!

Elpida
10/1/12, 6:13 PM
#4

Hej hej!

Oj vilken sjukstuga, stackare!FörvånadKyss Kryakramar kommer här!

Har varit på föreläsningar hela dagen, av 6 stycken var en riktigt bra och två hyfsade… Snart ska jag iväg och lyssna på Annika Banfield; livscoach, författare, filmproducent och medium. Föredraget handlar om att vandra med Andra sidan. Jag ska på sittning med henne imorgon så jag hoppas verkligen att kvällen ska bli givande!

Tänker på er allihop!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
10/1/12, 7:42 PM
#5

Gomåndag alla skönaSkrattande

ojdå, hoppas Ni mår bättre nu i kväll Tjejer. Inte en vidare bra start på veckan

Elpida du tycks ha fått en rekordstart du, hoppas Annika Banfield inmponerade då.

Cs, du raketstratar du med vilken vecka du har framför dig.

Själv har jag fått jobba över lite, men hade ju en lång skön helg så jag klagar inte, men lite små trist med allt det mörka och regnandet. D vitaminen har jag nu dubblat och det känns som det fungerar. Har lyckats undgå alla förkylningar än så länge peppar peppar, fast den jag samåker med har hostat som bara den och snörvlat i två veckor, men fick ge upp och stanna i sängen förra veckan, samt 2 av barnen varit dåliga, och flera på jobbet. Så jag har en himla tur och en massa ingefära i magen att tacka för det.Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
10/1/12, 9:56 PM
#6

Var helt slut efter i går, så jag sov länge. Här har det regnat, regnat och…
Tog en promenad ner till "shopen" där jag mötte upp min kompis så hon fick välja vilken av Bismutherna hon ville ha.
Sen var vi och handlade lite.
Sitter och kollar på "Det okända" just nu. Tycker inte att det är särskilt bra denna gången, eller också är det det att man sett så många avsnitt att alla börjar bli likadana….

Hoppas ni såg min lilla "retliga kommentar i går" Flört, ingen hade ju skrivit för i går förrän jag lade in det sent igår.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: