Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 700 ggr
Skogshumblan
2012-09-29 08:10

Lördag 29 september.

God morgon! Hoppas ni alla sovit gott. Här bjuds på regn och höstrusk. Får se vad man kan tänkas göra en sådan dag. Hoppas ni alla får en fin dag, vissa av er ska ju på mässa och det blir spännande kan jag tänka. Håll hårt i plånboken bara ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Amandla
2012-09-29 11:10
#1

Vi ska fortsätta hjälpa till med kompisens flytt idag, fast inte lika många timmar, så jag försvinner iväg igen ett tag Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[C Stark]
2012-09-29 12:11
#2

Hårt i plånboken!?!  Försent… Skäms Inte för att jag skapå ngn mässa, men har precis klickat hem ett smärre paket med livsnödvändiga produkter för 800 pistoler. Skrattande

Själv ska jag ut på äventyr idag, träffa lite andra ansikten än mitt eget för en gångs skull och putsa fönster medan vädret fortfarande tillåter!

Härliga helg!! <3

Pagan
2012-09-29 13:20
#3

Själv sitter jag och försöker känna om jag har inspiration till att rensa i pannrummet……..eller ej. Stället där allt som är bra att ha samsas med grejer som jag inte riktigt vet var de är. Gäsp!! liksom.

Nope, ingen inspiration……………………………..å då har jag ju faktiskt känt efter liteCool

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2012-09-29 14:00
#4

Godmiddag allihopa Skrattande

Sitter och väntar på samtal från mellansonen som ska hedra oss med ett besök över natten. Blir mycket snack och skratt. Kyss

Det är liksom en 10-12 mil mellan oss så besöken är sparsamma.

Önskar alla en härlig lördag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarotstollan
2012-09-29 21:32
#5

Här har varit blandat väder. Vid 17 tiden sken solen och jag var ute på en liten promenad. Passade på att träffa kompisen och fixa lite inför morgondagens mässa. Hon kan inte gå dit på grund av sin fruktansvärda tinnitus, så jag skall se om jag kan köpa lite grejer till henne.
Nu är här igenmulet och ösregn, ingen fullmåne för mig inte. Men kanske i morgon, får jag tro på…..

Sitter här och slö tittar på Inspector Lynley mysteries och bara väntar på att det skall bli morgondag och mässdags! Flört

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2012-09-29 21:54
#6

Trött som busen men ändå på väg ut med en kompis… Tungan ute Ingen rast och ingen ro, eller ska vi kalla det ketchupeffekten kanske? För det mesta händer inte mycket alls här men nu är det fullt upp Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tarotstollan
2012-09-29 22:03
#7

Jo det kan ju vara så med den berömda ketchupen!
Ingenting händer på flera veckor och sen plötsligt skall allting göras på samma dag helst samma klockslag också…….

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2012-09-29 22:07
#8

Ja jag är ju ett levande bevis Skrattande


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: