Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 379 ggr
Pagan
2012-09-28 09:29

Godmorgon fredag

Godmorgon på er

Jag skulle ju sova till 12!! Vaknade redan vid 6, men det är ju sovmorgon det också. Har slappat, läst och druckit en massa kaffe.

Gråtrist väder, men just nu uppehåll. Kanske skulle man ge sig ut med stavarna innan regnet kommer?? Eller slappa lite till??

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
2012-09-28 09:41
#1

Jahaja då får jag väl jobba för dig också Pagan. Så kan du slappa för mig idag. Skrattande

Godmorgon förresten allihopa. Tungan ute

Fredag bara 3 timmars jobb idag, skönt. Skrattande

Dagens tanke ur I levande livet av Louise L. Hay

"Jag välsignar mitt jobb i dag och vet att det bara är ett trappsteg på vägen."

Ha en skön fredag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
2012-09-28 09:44
#2

Fredag!!!!!!!!

Amandla
2012-09-28 13:25
#3

Jag och sönerna ska hjälpa en kompis att flytta. Jag ska inte bära någonting alls, men packa upp i köket och laga mat. Alldeles lagom belastning för min kropp Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
2012-09-28 14:36
#4

Ja äntligen blev det fredag även denna vecka. Har varit en slappardag, fast jag har tvättat i allafall, inte ens en trasa kvar i korgarna. Himla gott. Sitter och filurar över Översteprästen, han har dykt upp två gånger denna vecka och jag har en del att fundera över, undrar just vad han vill säga mig.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-09-28 17:52
#5

God fredag kväll. Ja nu är det helg. Första helgen på resten av mitt liv. Fick ett fint samtal med försäkringskassan idag. Min sjukpenning är fastställd och jag har godkänt nivån så om inget oförutsett sker kanske pengarna kommer nästa vecka:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2012-09-28 21:07
#6

Äntligen bästa stunden på dagen, att det är fredag är inget jag numera bryr mig så mycket om (eftersom jag alltid är ledig), men jag minns hur underbart det var med hela lediga helgen framför sig!
Nej, vad jag menade var att äntligen kan jag logga in här hos "mina tarotpolare" och se vad för roligt ni har haft för er sedan i går! Tungan ute

Själv har jag bara varit ute på en promenad och var inne på "shopen" och pratade om Mässan nu i helgen. Sen pratade vi om olika stenar, en kund köpte bl. a. 2 st Andekvarts, en alldeles fantastisk sten. Skall se om det finns några sådana på Mässan.
Är det någon av er som har en Andekvartssten? Om det är, hur påverkar den er?

Kram till er alla! Kyss

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: