Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 796 ggr
PiganX
9/27/12, 5:29 PM

Godkväll 27/9

Godkväll på er! Glad Såg ingen godmorgontråd idag (?), så jag tänkte att jag gör en godkvälltråd.

Jag vaknade i tid idag, och har sovit hur gott som helst inatt. Vid ett åkte jag till terapeuten, men vi hade inte så mycket att snacka om idag. Efter det åkte jag in till stan och piercade mig, så nu har man hål i näsan, och 2 hål till i öronen. Blev himla nöjd!

Hade tänkt äta resterna av kinamaten som jag åt igår, och kolla tv. Får hoppas att ni andra också får en fortsatt trevlig kväll!

Kram. Kyss

Annons:
Skogshumblan
9/27/12, 6:40 PM
#1

God kväll Felica & ni andra fina här. Felicia så gott att du sovit och fått piercat dig. Hoppas de läker fint:) Kinamat lät gott. Är hungrig.:) Själv är jag trött, blir ju rätt intensivt att vara med barn från morgon till sen eftermiddag och på fritids är det mycket som händer & ljud så bilresan hem är guld värd- och tyst! Jag fick idag frågan om jag kunde jobba lite mer så vicket det blev förlängt en månad. Det känns gott och lovande! Ha en fin kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
9/27/12, 7:43 PM
#2

Härligt att du sovit bra inatt Felicia!

Vad underbart Humblan!! Detta kommer att bli toppen ju. Kyss

Själv har jag varit i ett såndär halvvaket tillstånd mesta delen av natten. Otroligt trött. Nora var iväg på dagis en stund på förmiddagen för det var något "lunka, löp, gå-skit" idag. Jag la mig faktiskt och vilade. Så gott!! Sen har jag inte gjort så mycket mer än att laga mat, diska och gått med Nora till gympan. Satsar på en tidig kväll idag. Ska bara rota runt efter något att äta också. Hungrig som bara denn…

Kram på er alla!!

Och by the way, försök aldrig sälja något på fiskannonser inne på facebook, otrevliga jä***r…


Pagan
9/27/12, 8:00 PM
#3

asg Jess, ord å inga visor i dag minsann, bra att du får utlopp här, härligt med temperamentSkrattande

Skogis, ja det kan jag tänka mig, ett välsdans oljud hela dagen och sedan ett visst levande hemma med. Tur du kan finna en lugn oas om det så bara är i bilen på väg hem.

Felicia, låter som din dag varit skön. Gott att höra.

Jag är ledig tills på måndag. YES!!!! guda gåva. Kommer ha sovmorgon i 3 dagar, herre jösses, overkligt. Vet ju att jag vaknar vid 7 senast pigg som attan, men jag kan ju välja att ligga kvar och filosofera så himla skönt!!

Tror jag ska slappa och zappa och bara vara hela kvällen, ibland e det bra gött att levaGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
9/27/12, 8:03 PM
#4

Jessica, skönt att det snart är kväll, sov gott seN när du lägger dig.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
9/27/12, 8:07 PM
#5

Glöm inte mässan i helgen Pagan!! Jag ska dit på söndag efermiddag efter att jag sovit en stund. Jobbar ju heeela helgen. Tungan ute

Tack Humblan! Kyss


Skogshumblan
9/27/12, 8:13 PM
#6

Pagan gött värre för dig! Jag känner att mitt liv är så gott just nu och 20 minuter i tysthet räcket lååååångt!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
9/27/12, 8:13 PM
#7

Oj då var det redan nu i helgen, får jag ju ha i åtanke helt klart!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
9/27/12, 8:16 PM
#8

Ja den är ju ett måste! Skrattande


Amandla
9/27/12, 8:20 PM
#9

Har just ätit middag, kalops gjorde jag idag. Nästan smaklös fast jag gjorde som jag brukar Obestämd och först nu slog det mig att jag glömde helt bort att ta fram rödbetsburken Tyst Aja, hjärnan är inte alltid påkopplad här…

Nu ska jag göra en morotstårta att ta med imorgon då jag och sönerna ska hjälpa en kompis att flytta. Jag ska inte bära någonting alls, men packa upp i köket och laga mat, och en tårta sitter aldrig fel Tungan ute


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
9/27/12, 8:26 PM
#10

finns alltid rum för en tårtaTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Destany
9/27/12, 8:28 PM
#11

God kväll . Idag har varit en bra dag haft en kompis på besök o varit iväg o handlat mat så jag har krängt brieost nu ikväll så jädra gott. Min sambo kommer inte hem från inatt nån gång så jag e själv hemma e inte van vid det längre men kollar på matprogram så jag klarar mig. Har tänkt att lägga mig i tid ikväll e trötter idag

Pagan
9/27/12, 8:31 PM
#12

Smarrigt DestanyGlad nu blev jag sugen på nåt gott jag med.

Hoppas du får sova gott

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
9/27/12, 8:34 PM
#13

Kalops som är så gott!!!


Annons:
Pagan
9/27/12, 10:43 PM
#14

Nu säger jag natti natti, ska zappa lite och vara uppe lääääänge, jag gäspar redan så undrar just hur länge det blirCool

Ser mig själv somna och snarka i soffan och dottern kommer och skakar i mig om typ en timmaFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
9/27/12, 11:37 PM
#15

Här var uppehåll tidigare på dagen, med en svag sol som förlorade till gråmolnen. Nu regnar det ute och det skall det tydligen fortsätta med enligt prognosen. Var ute en promenad och lämnade in min tävlings-sudokulapp på Ica, varje vecka kan man tävla om 300:-.
Tittade runt lite i olika affärer och sen hem.

# 5. Skall också till mässan på söndag, får hålla utkik efter dig och se om jag känner igen dig Flört! Om syrran följer med blir det nog lättare, två kopior är väl lättare att känna igen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
9/28/12, 12:08 AM
#16

Nej, syrran ska inte med. Däremot särbo och busunge! Skrattande Jag är den som ser ut som en yr höna… Oskyldig


Tarotstollan
9/28/12, 12:24 AM
#17

Känner jag igen dig kommer jag fram och presenterar mig! Får hålla utkik, lilltjejen känner jag nog igen, efter  sett alla dina bilder här! Jag är kort, "rund"CoolFlört, blondaktig Obestämd och glasögon + har en tjejbekant med mig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
9/28/12, 12:30 AM
#18

Jag ska ha med en jobbarkompis med. Glad Jag har också glasögon. Vi kan bilda klubb!! Tungan ute Vi får springa runt med namnlappar eller nåt på oss.. *hihihi* Och ja, Nora kommer både synas och höras!! Särskilt vid stenarna och där det bjuds på godis.. Flört


Tarotstollan
9/28/12, 12:34 AM
#19

Vad konstigt……då har jag och Nora samma intressen Flört + Tarot och aura avdelningen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
9/28/12, 12:36 AM
#20

*asg* Ni kommer passa så bra ihop!!! Tungan uteSkrattande

Ja jag tar alltid aurakort. Dom är så mysiga!! *längtar*


Annons:
Tarotstollan
9/28/12, 12:51 AM
#21

Går du till Victoria Guzikowski eller någon annan?
Jag går alltid till henne, hon har också målat en själsbild till mig i vax med ett strykjärn! medan jag tittade på och hon gjorde en avläsning. Helkul!!!Skrattande Fast inte på mässan, bäst att säga utan nere på "shopen" när hon var där och gjorde dessa avläsningar och vaxmålningar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
9/28/12, 12:58 AM
#22

Jag vet inte vem jag går till… Jag och namn.. Förra året gick jag i alla fall till en som jag inte vart hos innan som hade både chakra- och aurakort. Det var häftigt! Skrattande


Skogshumblan
9/28/12, 7:38 AM
#23

Vi får hel enkelt trycka upp tröjor, väskor etc med trycket "tarot iFokus.se" på som vi kan ha på liknande evenemang. På så sätt kan man lätt känna igen oss:). Kan givetvis brodera dit sitt nick etc. Alternativet är att fixa mössor som ser ut som en höna som vi får ha på oss. Känns inte lika lockande….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
9/29/12, 12:51 AM
#24

*asg* Hönan är ju kolckren!!


Tarotstollan
9/29/12, 5:47 AM
#25

Skrev ett inlägg innan, undrar vart det tog vägen? Obestämd

Jag skrev att jag valde AGDA mössan direkt! Skrattande 
Självklart!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
9/29/12, 6:40 AM
#26

Påminner mig om en julkalender som gick på tv gör ett tag sen. Tror den gått i repris som jullovsmorgon:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: