Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 1025 ggr
Tarotstollan
2012-09-27 00:50

Tema?

Finns det något gemensamt tema mellan de tarotlekar du har köpt?

För mig är det nog färger, både pastell och starka färger. Det är nog det som de alla har gemensamt. Jag har alltid gillat mycket och olika färger på saker.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[C Stark]
2012-09-27 10:07
#1

Det är klart att man har en viss stil som går som en röd tråd genom alla. Jag tror att skulle jag lägga upp samlingen så skulle alla se att den var väldigt #jag". Men jag köper alltid olika tema för att ha till olika ting.

Glad

Jessica Holländare
2012-09-27 12:15
#2

Mina är nog olika. Tycker med om färger, men där passar inte min Fenestra in som inte är så färgglad. Så jag har nog inget tema utan dom tilltalar mig på olika sätt. Glad


Skogshumblan
2012-09-27 20:17
#3

Har läst frågan och funderat. Det enda samband jag kan se är att jag gillar dem alla:) Över lag tilltalas jag av mycket färger och ljusa teman. Alltså inte zombies etc.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2012-09-27 20:21
#4

Får nog svara som Humblan här. Jag är jättepetig och hittar sällan nån lek jag verkligen gillar.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
2012-09-27 20:25
#5

Jag har inte något tema direkt, tror jag inte iallafall. Har nog mer gått på känsla. Ser jag till de tre senaste wizards, housewives och Universal Goddess så ser jag inget direkt tema, mer än att jag föll pladask för bilderna. De väckte habegäretGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2012-09-27 22:08
#6

Jag har ett tema och det är att jag ska tycka om den.

Annars har jag inget tema. Går helt efter om jag känner en dragning till leken eller inte. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
[C Stark]
2012-09-27 22:21
#7

Mycket bra tema Isa Cool

Isa56
2012-09-27 22:36
#8

Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarotstollan
2012-09-28 02:02
#9

Att man gillar dem är väl ett lika bra tema som något annat. Man investerar väl inte pengar i något man inte gillar…Tungan ute

# 2. Jag har också Fenestran. Ok, den sprakar inte i färger precis, men jag tycker nog att jag räknar den som dova jordpastell färger!
Undrar vad en konstnär skulle kalla de färgerna?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[C Stark]
2012-09-28 10:19
#10

Mörka pastellfärger  Glad

Tarotstollan
2012-09-28 21:28
#11

Ja varför inte, vad man än vill kalla det tycker jag att Fenestran är vacker.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: