Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Våra tarotlekar

Tema?

2012-09-27 00:50 #0 av: Tarotstollan

Finns det något gemensamt tema mellan de tarotlekar du har köpt?

För mig är det nog färger, både pastell och starka färger. Det är nog det som de alla har gemensamt. Jag har alltid gillat mycket och olika färger på saker.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2012-09-27 10:07 #1 av: [C Stark]

Det är klart att man har en viss stil som går som en röd tråd genom alla. Jag tror att skulle jag lägga upp samlingen så skulle alla se att den var väldigt #jag". Men jag köper alltid olika tema för att ha till olika ting.

Glad

Anmäl
2012-09-27 12:15 #2 av: Jessica Holländare

Mina är nog olika. Tycker med om färger, men där passar inte min Fenestra in som inte är så färgglad. Så jag har nog inget tema utan dom tilltalar mig på olika sätt. Glad

Anmäl
2012-09-27 20:17 #3 av: Skogshumblan

Har läst frågan och funderat. Det enda samband jag kan se är att jag gillar dem alla:)
Över lag tilltalas jag av mycket färger och ljusa teman. Alltså inte zombies etc.

Anmäl
2012-09-27 20:21 #4 av: Amandla

Får nog svara som Humblan här. Jag är jättepetig och hittar sällan nån lek jag verkligen gillar.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-09-27 20:25 #5 av: Pagan

Jag har inte något tema direkt, tror jag inte iallafall. Har nog mer gått på känsla. Ser jag till de tre senaste wizards, housewives och Universal Goddess så ser jag inget direkt tema, mer än att jag föll pladask för bilderna. De väckte habegäretGlad

Anmäl
2012-09-27 22:08 #6 av: Isa56

Jag har ett tema och det är att jag ska tycka om den.

Annars har jag inget tema. Går helt efter om jag känner en dragning till leken eller inte. Tungan ute

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-09-27 22:21 #7 av: [C Stark]

Mycket bra tema Isa Cool

Anmäl
2012-09-27 22:36 #8 av: Isa56

Tungan ute

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-09-28 02:02 #9 av: Tarotstollan

Att man gillar dem är väl ett lika bra tema som något annat. Man investerar väl inte pengar i något man inte gillar...Tungan ute

# 2. Jag har också Fenestran. Ok, den sprakar inte i färger precis, men jag tycker nog att jag räknar den som dova jordpastell färger!
Undrar vad en konstnär skulle kalla de färgerna?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2012-09-28 10:19 #10 av: [C Stark]

Mörka pastellfärger  Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.