Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 907 ggr
Jessica Holländare
9/24/12, 6:11 AM

Godmorgon måndag! 24/9

Sitter på jobbet och väntar på att tiden ska gå så jag får åka hem. Så in i bomben trött och känner mig sjuk.. Ont i halsen, huvudvärk och den där tröttheten… Hoppas det inte blir något…

När jag kommit hem är det raka vägen till läkaren innan jag får sova. Kila förbi affären med så jag har något att äta när jag vaknar.. Tungan ute

Hoppas ni alla får en toppendag!! Kyss


Annons:
Skogshumblan
9/24/12, 10:49 AM
#1

God middag! Jessica jag hoppas allt går bra hos läkaren idag och att du hittar något gott att äta när du sovit gott. Själv har jag hunnit få iväg barnen dit de skulle och fått mitt hår klippt. Skönt att slippa hurvet. Nu äter jag en liten lunch och ska faktiskt lägga mig en stund sedan. Behöver det känner jag. Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
9/24/12, 11:15 AM
#2

Hej Jeasiica och hej skogia!

Hoppas att det går bra hos läkaren och att du får igen lite sömn skogis.
Jag går i Jessicas fotspår och ska även jag till läkaren. Tack gode gud för högkostnadskort, det här året har jag haft över 100 läkarbesök redan. (och då inte inränat inläggning och rehabilitering.)
Ska sedan begrava mig i papper, det brukar jag gära på måndagar så man har vecken fri sen.
Fri som en fågel, och en fin vecka väntas!
Önskar er detsamma!!

Puss kram Kyss

Skogshumblan
9/24/12, 12:33 PM
#3

Cs hoppas allt går bra för dig också. Och kravla dig upp ut pappershögen bara. Jag tog en stund med korten och känner mig så förberedd på vad som komma skall, är så tacksam för ledningen man kan få ! Strax dags att hämta mina godingar men först har jag lite disk oplockad i köket… Urk! Skulle gärna vilja få gratis hushållstjänster i ett år;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
9/24/12, 6:22 PM
#4

Ja tack och lov för högkostnadskortet!! Hur har det gått för dig C Stark?

Jag hade ett bra möte hos min läkare i alla fall. Hon klämde, kände, rörde och allt möjligt sånt dom brukar.. Det ska tas lite nya prover och sedan blir det remiss skickad till Gottfiedkliniken i Mölndal som är experter på fibro. Där blir det vidare utredning och förhoppningsvis har de lite bra tips och råd på hur man kan underlätta i vardagen.

Har sovit jättegott idag, men hade gärna fortsatt att sova.. Känner mig inte alls kry. Helt igentäppt.. Men, men.. Det går väl över tids nog.

Humblan - jag skulle med gärna ha någon som kommer och diskar, städar och framförallt lagar mat till mig!!! Skrattande

Kram på er! Snart dags att åka till jobbet igen.


Elpida
9/24/12, 7:56 PM
#5

God kväll!

Här är det sjukstuga ser jag. Själv skulle jag oxå gått till läkaren idag men hon var sjuk…. Jag skippade att boka ny tid för jag inser ju att det inte är så mycket de kan göra. De tror att jag är så nedsatt av alla förkylningar att jag plockar på mig nya baciller hela tiden. Jag kan ju lösa bihålorna med nässpray än så länge så jag håller ut…. Värre är det med stora dottern, hon som svimmade på läkarstationen förra veckan. Hon har nu ont nere i halsen och i bröstet, får se vad det kan bli av det.

Hoppas ni kryar på er allihopa, det får bli massor med vitaminer, pepparmyntsthé, ingefära, honung, vitlök och allt annat nyttigtGlad

Ruzicka, vet du vad vi fick igår? Vi fick råttbebisar. Lilla Maiden hämtade vi för 3 1/2 vecka sedan, hon var då 4 veckor. Vi tyckte hon blivit tjock på sistone och retades med henne. Inte så konstigt. Som tur var hade hon bara 4 bebisar i magen. Vi fick jättebra hjälp av djuraffären. De kan verkligen råttor och en del som jobbar där har egna råttor hemma och känner uppfödaren. Vi fick specialfoder och råd om hur vi skulle sköta det hela. Vi är ju helt novisa på det här!!! Spännande är det i alla fall, om än högst oväntat!

Så kan det gå!Glad.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[C Stark]
9/24/12, 8:26 PM
#6

Tack det har gått jättebra! Och  ytterligare ett läkarebesök blir ju ett mindre i längden, så det känns bra… Glad
Jag kommer gärna o diskar o städar åt er - rutavdrag hette det väl?
Skönt att du får bra hjälp Jessika, även om det är högst oskönt det du dras med.
Kyss

Annons:
Pagan
9/24/12, 8:32 PM
#7

jamenjösses Elpida, nya familjemedlemmar redan, hahaha det gick undan, Maiden….jungfru fnissSkrattande

Ja hoppas Ni kryar på er och att virusarna och bacillerna tar snabba vägen ut!!! Nya mantran tjejer!! nån som har bra förslag på nåt att rabbla om och om igen för att få livsandarna att kavla upp ärmarna?

Måndag, veckans absoluta toppendag, så himla härligt att vakna och kliva upp i ottan då klockan ringer. Ett hurra!! rop av rena rama glädje yran och sedan satt jag med dagens första kaffekopp i näven och var så lycklig av att en ny arbetsvecka stod för dörren…………………

Va´vem är sarkastisk???Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Momiji]
9/24/12, 8:44 PM
#8

Hallå på er.

Kom hem för ett tag sedan. Har varit ute sen 10 på morronen. Sökte först jobb och sen var det möte med kuratorn. Det kändes helt underbart skönt och jag har fått börja lite smått med KBT. Ska börja försöka acceptera ångesten och sen börja byta ut tankarna och agerandet under attackerna. Ska även försöka att berätta om ångesten för någon i släkten.

Sen for jag till en kompis och vi bara skrattade och så mötte vi upp en annan gammal kompis och det var så hysteriskt roligt. Helt underbart Skrattande

På tal om högkostnadkort, har bara 50 kr kvar tills jag är uppe i det

[C Stark]
9/24/12, 10:01 PM
#9

Vad bra att det går framåt momiji, bra jobbat! Hoppas det blir en fortsatt lyckliga historia nu!

Det låter ju som en alldeles fantstisk start på veckan Pagan! *s* Till dn stora glädje kan jag dock meddela att den snart är slut. Thank god.
Och det bästa med det sämsta är väl att isf kan det bara bli bättre nu?  Flört

[C Stark]
9/24/12, 10:06 PM
#10

Åååå, var håller ni hus.. jag är så pratsugen och har snart gått igenom alla gamla trådar…Tungan ute

Isa56
9/24/12, 10:10 PM
#11

Jag är här. Tungan ute

Då har du hittat hittat mina gamla artiklar om stenar. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
9/24/12, 10:21 PM
#12

Låter som en toppen måndag för dig Momiji. Härligt!

Klart hon har det isaGlad

Ja, Cs och nu har veckans bästa arbetsdag börjat gå mot sitt slut. tror jag sov runt 2 timmar i natt, hade en del världsproblem att lösa uppenbarligen,Obestämd så jag lär stupa strax och sova som en klubbad.

Sov så gott alla sköna - ses i monKyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
9/24/12, 10:21 PM
#13

Nämen Pagan, sarkasm såhär i början på veckan redan?! Vad sägs om "tack universum för att jag har jobb." ? Eventuellt kan man lägga till "att jag har en lön så att jag kan försörja min familj, ha råd med tarotlekar och slipper oroa mig för var utgift".

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
9/24/12, 10:26 PM
#14

ja just det ja Skogis, glömde ju det i glädjeyran, tack så hemskt mycket för mitt underbara jobb och att klockan ringer då jag sovit i 2 timmar och en ny arbetsvecka startar igen, tack så hemskt mycket….Tyst

Undrar just om Universum hör skillnad på äkta vara och sarkasmCool

Imorgon är det tisdag då är jag ännu mer tacksam minsann för då har jag sovit hur gott som helst och är himla tacksam att lönen trillar in på kontot i slutet på veckan…..nu var jag himla ärligGlad Iallafall gällande lönenFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
9/24/12, 10:26 PM
#15

Jag sover för dig med Pagan imorgon bitti. Tungan ute

Ska tänka på dig när jag lägger mig. Ja dig också Skogis. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
9/24/12, 10:29 PM
#16

Tack Isa, dig kan man räkna medFlört snarka extra högt någongång runt 4-5 då är jag som sömningast!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
9/24/12, 10:29 PM
#17

Visst har jag det Isa… duktiga du! Flört
Sov gott pagan, somna fort så det blir ny dag fortare än kvickt!

Och god natt alla andra, jag tar en bok. Det är mer äventyr i den än vad det är på nätet ikväll.
Kyss

Isa56
9/24/12, 10:33 PM
#18

Haha Sov gott Cs. Jag filar på något annat. I sängen blir det Åsa-Nisse eller 91:an  Ljuvligt att läsa serier.

Ja Pagan jag ska dra några extra starka timmerstockar då. Så går maken upp och släpper ut hunden per automatik. Kan jag ju hoppas. HahaTungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
9/24/12, 11:09 PM
#19

Fy Elpida, stackars dotter… Och roligt med råttbebisar!

Vilken go dag duverkar haft Momiji! Härligt!

Pagan - Tur att någon av oss gillar måndagar. FlörtTungan ute

Sov gott alla! Själv jobbar jag och sliter och ska drömma sött imorgon när ni trötta stackars varelser måste gå till jobbet! *mohahahah*


Upp till toppen
Annons: