Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 989 ggr
Jessica Holländare
2012-09-21 02:29

Fredag 21/9

God mitt i natten! Tungan ute

Tänk vad dagarna rusar iväg! Redan 21.. Snart dags för en ny månad igen..

Jag ska försöka sova lite nu. Somnade ju som sagt på soffan innan och nu blev jag helt uppspelt och insnurrad av massa info om guldfiskar på nätet.. Ska nog åka in till Borås imorgon och se om jag kan köpa någon firre till tomma akvariet.

Hoppas ni har sovit gott och får en toppendag! Kyss


Annons:
Tarotstollan
2012-09-21 02:42
#1

Godmorgon själv Jessica!
Ny Avatar minnsan, är det du eller?

Till Borås minsann, stora metropolen!Skrattande Passa på att hälsa på i "shopen" då, du kanske hittar lite annat än firrar att ta med dig hem!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2012-09-21 07:42
#2

God morgon damer & herrar! Jessica , snygging på bilden där, ja jag menar dig! Me like! Stollan jaha uppmuntra till tarotköp, inled mig inte i frestelse jag hittar dit själv! Idag ska här tydligen flängas & så på fm men sen tänker jag parkera min kropp i viloläge! Går runt här hemma och sjunger på refrängen till Petters gamla dänga "det går bra nu". Den mannen bli ju bara snyggare och snyggare… Nähäpp nu får jag nog sätta fart här så vi hinner i tid till skolor och annat:) Ha en fin dag & helg alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
2012-09-21 09:05
#3

Japp det är jag på bilden! Skrattande Tack!

Och nej, jag ska undvika shoppen ett tag till. Inga pengar.. Rynkar på näsan Jag ska slösa desto mer på livsstilsmässan!! Perfekt att man får löning då!!!! Skrattande


Destany
2012-09-21 11:19
#4

God förrmiddag:)jag vaknade med huvudvärk men den gav sig med panodil o nån stark rackare som jag fått för min rygg. Idag till imorgon bitti ska jag o sambon vara barnvakter till en 1.5 åring som även är min gudson :)

Skogshumblan
2012-09-21 12:06
#5

Destany, lät inget vidare med huvudvärken, tur att den gav sig. Hoppas ni får det mysigt med gudsonen:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
2012-09-21 12:39
#6

Hej brudar!

Vilken snygg bild på dig Jessica!!
Hoppas nu att alla får en fin helg - krya på er ni som är sjuka - motstå inte frestelsen ni som funderar på nytillskott, det är ni värda.
Jag ska ha en kanonhelg med rehab och reovering!
-Snickarbralla on! Cool

Puss o kram.

Annons:
Jessica Holländare
2012-09-21 13:26
#7

Jag har nu nytillskott, fast fiskar istället för tarotlek. Flört Nu ska dom bara ligga och vänja sig vid vattnet innan dom ska få hoppa ur sina påsar. Kommer visa bild på dom sen hoppas jag. Om jag inte glömmer.. Tungan ute


Skogshumblan
2012-09-21 14:09
#8

Jessica oh så spännande! Väntar med spänning på bild:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
2012-09-21 14:13
#9

Skrattande Ska se om jag hinner få någon på bild innan dom susar iväg.


Jessica Holländare
2012-09-21 17:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Det har varit strömavbrott här i lilla Tranemo. Precis när jag skulle betala pizzan gick den igen. Går tydligen inte så bra att betala med kort när strömmen gått… Bankomaten funkade inte och ica släppte inte ens in folk!!! Tyst Fick låna av mamma för att kunna lösa ut mina pizzor.. Nu är strömmen tillbaka här hemma i alla fall…

Här är en bild på mina regnbågsfiskar.


Skogshumblan
2012-09-21 18:46
#11

Hoppla så det kan gå! Tur att din mamma hade kontanter:) Så fina fiskar. Kanske inte så mkt regnbåge över dem:) Nu ska jag natta barn. Eller iaf. ett, den andre bestämde att han skulle sova hos farföräldrarna. Tur för honom att de höll med i den planen;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2012-09-21 19:15
#12

Godkväll på er

Fytusan va gott att det är fredagSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande Cs låter som du har massa på G, Jessica små söta yngel Skogis när börjar nya jobbet? Destany oj då låter som Ni får händerna fulla.

Själva har jag bara njutit av ledigheten ca en timma ännus, sent från jobbet, men nu är det officiellt helg!! Här öser det ner och sonen gjorde värsta vurpan på hemvägen lerig från topp till tå, dottern har fått jordens förkylning och ylar om att ingefära smakar skit!!!! Men skam den som ger sig, här kokas det för fulla muggar.Cool Dobidoo om en stund hoppas jag om inte de fått förhinder, så nu vet jag till vilket progam jag ska lura tillTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-09-21 19:24
#13

Pagan hoppas lerinpackningen gav sonen fin lyster i hyn ;) Stackars dig som har en sjuk tonåring. Urk för sånt. Jobbet börjar på tisdag. Jag längtar!men först ska jag ta måndagen till att klippa mig, ringa a-kassan, arbetsförmedlaren, facket och så höra hur det går för försäkringskassan. Ska ju inte tro att jag låter dem vila i lugn och ro när inte jag fick det;) Nu är dotera i sömnens värld. Jag ska ta mig en cube å lite popcorn. Sen är det helkväll i soffan. Protesterar ynglen får du komma hit. Lägger ut landningsbanan och öppnar garaget så kvasten får vila varmt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
2012-09-21 19:37
#14

Gott skogis, ja vem vet jag kanske tar en flygtur.Glad Jag har hittat en flaska vin som jag ska korka upp och popcorn var ju en idé. Är chokladsugen nåt så in i…..har varit det i flera dagar. Var bra nära att jag köpte tre små bitar i affären för en stund sedan. Men jag vet ju att de iallafall inte håller i de  tre dagarna jag planerat. De slinker ner alla på en gång. Så jag motstod. Ångrar mig liiiite nu. Hade varit himla gott.

Ja så då är måndagen lite av en mellandag då, hoppas du får klipptid nu då så du kan gå fräsig till jobbet första dagen.

Jag var hos min nya frisör i fredags förra veckan, kom ut i rena förskräckelsen. Visserligen har jag kort frisyr men jag blev snaggad. Frös hela veckanTyst Nu har jag hunnit vänja mig och en av killarna på jobbet sade att jag var riktigt fräsig. Så kanske var det rätt ok ändå. För gubben dröjde det typ 3 dagar innan han ens märkte att jag varit hos frissanObestämd

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
2012-09-21 20:13
#15

*asg* Gubbar brukar väl vara såna.. Jag har choklad om du vill ha Pagan. Har tyvärr ingen landningsbana, men det kanske duger med ett öppet fönster? Tungan ute

Dom heter bara regnbågsfiskar, finns i massa olika färger. Jag valde en som är typ vinröd/terracotta-blandning i färgen. Bilden gör dom inte rättvisa pga blixt…

Min unge är med i drömmarnas värld nu.. Kyss


Jessica Holländare
2012-09-21 20:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Här ser man färgen liite bättre.


Skogshumblan
2012-09-21 21:39
#17

Pagan jag har en ask anton bergs chokladhjärtan, ask å ask förresten… Mens, två barn och ingen karaktär decimerade till 4-5 bitar kvar Stället jag klipper mig hos har drop on så är man bara där när de öppnar på morgonen har jag hitills kommit rakt in i stolen så att säga så jag hoppas det blir lika snabbt klar på måndag . Jamen Jessica du får ju också ta kvasten hit! Stort garage och två soffor :-)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2012-09-21 21:48
#18

Här har regnet vräkt ned i stort sett hela dagen. Just nu hamrar det på fönstret så jag har svårt att höra tvn.

Har också tvättat i dag så jag är extra trött. Varit ute en kort sväng nu på kvällen i ösregnet.

Sedan fixade jag till en hemmagjord pizza som jag nu sitter och njuter av tillsammans med en flaska coca-cola. Hade velat ha öl istället men glömde köpa!

Senare skall jag krypa ner i min renbäddade säng och ligga och njuta av smattret på rutan Glad!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
2012-09-21 21:54
#19

Jag kommer på direkten Humblan!! Jag får ta med lillhäxan också, kan inte lämna henne ensam hemma… Obestämd


Upp till toppen
Annons: