Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1263 ggr
Jessica Holländare
9/19/12, 7:58 AM

Onsdag eller nåt..

Uppe med tuppen idag. Jag är nattarbetare, jag går inte upp så här tidigt!!! Skrikandes

Men Nora ska till dagis en sväng för sin dramakurs. Och sen ska jag till läkaren. Sova får jag göra imorgon då jag ska jobba extra i natt.

Hoppas att ni får en toppendag allihopa!!


Annons:
Isa56
9/19/12, 8:22 AM
#1

Godmorgon Jessica och alla andra. Skrattande

Jag vaknade vid 6 fick gå upp och vila ryggen lite då. Flört

Jessica, jag hoppas du får en chans till en liten lur idag, annars lär det nog bli segt inatt. Ska hålla tummisen så du får en ordentlig undersökning, och hjälp.Kyss

Kan man ha ryggskott vid skuldran? Känns ungefär så. Men humöret är det inget fel på. Blir lite korta inhopp då och då. Blir sitta lite, gå lite och lägga sig en stund, sen börjar jag om igen sitta en stund. Jaja, känns lite bättre iallafall. Flört

"Vad jag än blir vägledd att göra blir en succè."

Ur I levande nuet av Louise L: Hay.

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
9/19/12, 11:56 AM
#2

Vad jobbigt det låter Isa… Rynkar på näsan Tur att humöret är med dig. Kram

Själv är jag ruskigt grinig. När jag kom till vc visade det sig att jag inte var inbokad för någon tid idag. Idiotiskt! Här har jag väntat i en månad också hade dom inte ens bokat tiden!! Och den läkaren jag skulle till var inte ens där idag. Fick i alla fall en ny tid på måndag till henne och en stor ursäkt. Det nöjer jag mig med. Så det blir att rusa till vc på måndag när bussen kommer in och sen hem och sova efter nattarbete. Kan nog vara lyckat. Har ju alltid extra ont när jag är trött och har jobbat. Flört

Fått hem ett gäng fina akvarieväxter på posten idag. Dom är planterade och jag hoppas att dom ska växa som ogräs och ta över akvariet!! Kommer bli så fint så.

Kram


PiganX
9/19/12, 1:45 PM
#3

Jessica, du är inte ensam! Jag har (tyvärr) inte heller sovit inatt.. Först gick det inte, och nu är det ingen idé. Så det blev att jag gjorde andra vettiga saker istället, har pluggat en del, och t.om hunnit vara på en lång promenad med Leo i skogen. Fotade en del också, men blev mest bilder på honom. Glad

Isa, Usch vad jobbigt.. Hoppas det blir bättre! Har också lite ont, i ryggen.. Obestämd

Skogshumblan
9/19/12, 6:31 PM
#4

Hej på er, Isa, ush sicket elände. Skönt att du har humöret i behåll och försöker de positivt även när det känns dödsdömt. Har en del att lära där. Jessica, fy så trist att det blev en sådan miss men det är kanske som du skriver en god sak som blev nu när du kommer trött direkt från jobb. Håller tummarna. Felicia, så bra att du kämpat på för att göra något vettigt trots allt. Heja dig, är impad! Själv har jag varit med på idrottsdag idag. Vädret var väl inte det bästa men inte värre än det var. Så jag har haft trevligt ändå och fått jobba:) Ska strax ut och springa med min kompis, behövs för jag är helt seg i kropp & knopp. Nu ska jag stassa om, syns kanske senare, ha en trevlig kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

PiganX
9/19/12, 6:34 PM
#5

Hoppas du blir lite piggare efter springturen, humblan! Trevlig kväll på dig med. Glad

Jessica Holländare
9/19/12, 6:54 PM
#6

Gött att du får jobba Humblan!! Spring lte åt mig med. Hade behövt det. Tungan ute


Annons:
Pagan
9/19/12, 8:23 PM
#7

Isa, ryggskott i skuldran, hm, har jag aldrig hört talas om, men förstår själva ontet. Inget vidare. Kram

Jessica, sicket sätt!!Rynkar på näsan jäkla VC. Å du som missat din viktiga sömn p.g.a detta besök. Sån skit! Måndag, massa dagar ju att gå och ha ont. Kram till dig också

Felicia, fortsätter sömnen jäklas med dig. Fy vad jobbigt, ond cirkel. Kram till dig också.

Skogis, gott, att du fått springa av dig och jobba i dag, och varit ute trots skitväder. Hoppas du mår bra i dag.

Själv har jag kommit hem sent, kvällsmöte på jobbet och en mycket sen middag, ska in i duschen och slänga mig på TV soffan, Dallas hägrar. Lär väl slockna förstås. Vet inte ens varför jag promt ska se Dallas, en fix idé?? Typiskt att allt bra går just på onsdagar, roomservice och det där gör om mig programmet susanna och….också rätt bra ju.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
9/19/12, 8:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Hej allihopa kramar om er alla. Skrattande

Ont? Nja en vanlig Panodil håller ställning lite grann. Men man är väl mästarnas mästare på att inbilla sig, så klart jag inte har ont. Hehe Flört

"Hela problemet med vår värld är att dårar och fanatiker alltid är så säkra på sin sak, men klokare människor alltid är så fulla av tvivel."

Bertrand Russel

Cool

Tänk att man varit liten en gång. Förvånad

Fråga 1: Är jag uttråkad på något sätt? Oskyldig

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
9/19/12, 9:15 PM
#9

Söt var du redan då Isa! Pagan, nåt ska man väl ha att klamra fast vid;) Själv är jag inte helt säker på varför jag gör det här. Springer och står på inringning. Känns mest motigt och trögt men jag vet att det händer massor med nyttigt och bra som inte jag ser eller ser än. Fick mig en tankeställare idag av Findhorns dagliga klokskap. Att lita på att någon högre makt har koll, tar hand om mig och kunna vila i det. Jag kan säga att jag hört det förr, men först nu börjar jag ana ett djup i orden. De är inte bara abstrakt välmenta ord längre. Känns spännande faktiskt, att få ana saker i ord som länge länge varit platt & dött. Nu dusch och sen marsch i säng så jag orkar upp till morgondagen! Godnatt alla fina och sov gott. Hoppas ni som har ont och sovit skrutt får ro och läkande sömn inatt. Kram!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
9/19/12, 9:20 PM
#10

Tack detsamma vännen sov gott Skogis och alla andra här. Kyss

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
9/19/12, 9:29 PM
#11

Stackars Isa… ryggskott kan man få vart som helst, det är bara ett smalingsnamn för alla möjliga problem egentligen. Så du kan med all säkerhet ha problem med förslitningar, någon disk etc.
Kolla upp det! Kyss

Hoppas Jessica o felicia får god natts sömn så fort ni kommit ikapp oss vanliga dödliga.  *s*
Och VC -är inte det ett annat ord för toalett förresten. Det har ju många likheter om inte annat. Cool

Hurtiga skogis och lata Pagan - ni kompletterar verkligen varandra! *fniss* Tungan ute
Är dallas bra då? Är det värt det? Jag såg faktiskt bara första avsnittet, sen luggade jag mig själv och stängde av tv:n.

Jag själv har ägnat dagen åt träning och tillhörande mat. Mer än så blev det inte. Nu blir det lateri på horisontal nivå. För det är jag värd.

Glad

Pagan
9/19/12, 10:21 PM
#12

Nä vetetusan om Dallas e bra Cs. kanske är det p.g.a nostalgi jag följer denna säsong. Dottern har iallafall fattat poängen, så jag kanske gör det snart jag också.

Nu nattidax, kvällarna rusar i väg. Sov sött. Ses i mon

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
9/20/12, 12:40 AM
#13

I dag  (eller igår just nu) var stora handlar dagen. Allting var slut i skåpen kändes det som när jag släpade hem allt i "Dramaten"! Var i väg två gånger och drog hem med en överfull "dramat". Kattsand och hårdisar… 10 kg bara det!
Känner mig släkt med Orangutangerna uppe i djurparken just nu, det känns som armarna släpar i backen.Flört

Var även inne på "shopen" och köpte tre olika doftoljor till min doftlampa: Ros, Ananas och Fresia. Dessutom två stenar: en Eldagat och en Krysophras + en liten grön tygpåse.

Jag tittar på "Dallas" också, vet inte heller om det är bra eller om det är nostalgin som drar! Del 7 nu i kväll och jag vet fortfarande inte vilken tjej som hör ihop med vilken kille Skrattande!

Fast det gör ju inte ont att titta på Jesse Metcalfe som spelar Bobbys son! Han spelade ju trädgårdsmästare/älskare åt Eva Longria i "Desperate housewifes". Jag såg den serien rätt länge också, men de två sista säsongerna såg jag inte.
 
Kram till er alla! Kyss

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Jessica Holländare
9/20/12, 1:38 AM
#14

Jag jobbar ju inatt så jag får sova en annan natt. Flört Men imorgon ska jag sova som en liten klubbad säl!

"Dramaten" *asg* Jag har hört fler som kallar den så… Tungan ute Ska själv skaffa en någon gång.


Upp till toppen
Annons: