Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1013 ggr
Skogshumblan
2012-09-15 11:20

Lördag 15 september.

Goddagens tarottokar & andra. Här bjuds på fin härlig höstdag. Hoppas ni har en fin lördag som ni njuter av istället för att sitta här och glo;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Isa56
2012-09-15 11:28
#1

Godmiddag Skogis och alla andra. Skrattande

Hunnit en sväng inom klippan och varit på apoteket, dataaffären och urmakaren och fått tagit bort en länk i klockarmbandet, så nu passar klockan igen. Tungan ute 12 kilo ner hittintills. Handlederna blir smalare också.

Nu går tvättmaskinen och maken lagar middag. Bortskämd???? Hur kan ni tro det ? FörvånadOskyldig

"Jag säger ja till livet och förser mig med allt jag behöver."

Ur levande nuet av Louise L. Hay.

Ha en skön lördag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2012-09-15 11:29
#2

Japp en skön lördag här. Solen har vågat sig fram efter lång tvekan. Ska borra i betong idag. En himla massa hål blir detFoten i munnen skitkul!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-09-15 11:51
#3

Heja dig Isa! Skönt att maken tar hand om dig, du skämmer säkert boet honom på andra områden. Dynamit Pagan;) Nu skulle jag vilja haft lite för här ska lite potatisar upp o delas så man kan råsteka dem:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2012-09-15 12:31
#4

Ja Skogis han njuter av mitt eminenta sällskap varje dag. OskyldigKyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Momiji]
2012-09-15 13:45
#5

Hallå allihopa! :) Här är det en härlig höstdag där solen skiner och det är lagomt varmt. Har haft några låga dagar nu i veckan men imorse kändes allt underbart när jag vaknade. Redan vid 6 tiden imorse hade jag hunnit börja städa. Sen for jag till ÖoB och köpte målarfärg och nu har jag målat ett dvd-ställ som pappa gjorde åt mig igår. Nu ska jag gå igenom mamma och pappas kök och se om det finns någon mat åt mig, annars blir det nog att fara till mormor och morfar och se om dom har kvar nå plättar från igår :)

Isa56
2012-09-15 13:49
#6

Hej momiji, Låter som du haft en härlig förmiddag. Skönt att du mår bättre. Kyss

Pagan dynamit absolut, håller med Skogis där. lite dunder och brak.  Tungan ute

SKOGIS Prova dynamit du med så får du potatismos på direkten ju, snabbt och effektivt. Tungan ute

Serverat lite överallt så blir det en gående bord. Oskyldig

(Hehehe Cool )

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
[Momiji]
2012-09-15 14:32
#7

Tack Isa :) Hittade massor med grönsaker så det blev en ordentlig pastasallad med chili och senapsdressing :)

[C Stark]
2012-09-15 14:38
#8

Godmorgon brudar!

Härliga höstdag - jag instämmer. Och även på ditt citat Isa, så sant som det var sagt.
Hej momiji och hej Pagan - borra lugnt!

Jag sitter o peppar inför rehab, är sjukligt trött idag o skulle helst stanna i soffan men vet att det går över bara jag får fart på pulsen.
Älskar att solen fortfarande värmer, man får passa på att njuta de få dagar den är kvar. Är dock inte säkert att jag behöver vänta så länge på sommar igen. Igår skrev jag på papper till ansökan till studier på varmare breddgrader med start januari 2013.**
-Håll tummar för mig nu damn it!!**
Det är nog det mest våghalsiga jag någonsin gjort. Jag har i princip redan börjat sälja precis allt jag äger och har, och har skrivit under papprena på en utbildning som i dagläget är helt fysiskt omöjligt med 100% sjukskrivning och trasig rygg.
Men jag litar på att det kommer lösa sig. Jag har en fantastisk framtid framför mig -jag kommer att bli frisk och precis allt som jag önskat från universum kommer till mig!!! Skrattande

Isa56
2012-09-15 15:39
#9

På Facebook hittade jag den här. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa56
2012-09-15 15:41
#10

Ska hålla tummarna allt jag kan Cs så det går precis som du vill. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2012-09-15 17:35
#11

Momiji gott att du är så på banan igen:) CS rätta takten, klart jag håller tummar & tår! Isa ja det hade ju varit en tanke men nu var det ju råstekt potatis vi skulle ha och mina barn springer runt tillräckligt när det ska sittas still ändå:) men absolut ska jag minnas tanken och prova vid tillfälle. Nu är det "p-f" här hemma, pappafritt. Hoppas maken har trevligt för det kommer jag se till att ha med barn å annat:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
2012-09-15 18:49
#12

Håller tummarna CS :) Tack Skogis :)

Pagan
2012-09-15 19:19
#13

CS bra tjejen! Fytusan vad häftigt, klart du grejar detta.Skrattande

Isa, ja kanske bäst att de stänger helt så han inte trillar ur.Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Pagan
2012-09-15 19:56
#14

Jag ska ut och roa mig i kväll, så jag önskar alla en skön aftonGlad ses i mon

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
2012-09-15 20:09
#15

Tack alla fina!! Kyss

Pagan och skogis ha kul ikväll! Och ja, ni andra förstås oxå… Flört

[Momiji]
2012-09-15 20:40
#16

Dags att bädda ner mig i sängen nu och se på tv och mitt nystädade sängbord. Nu har jag till och med en sänglampa :) Annars har jag bara haft lyktan och ljuset som jag fick av morfars barn och barnbarn till sänglampa. Så det är skönt att ha en vanlig sänglampa också. Sov gott allihopa :)

Jessica Holländare
2012-09-15 23:36
#17

Ingen vidare dag för mig. Sovit jättegott men vaknade med ont i hela kroppen. Smärtan ligger på topp inatt… Nej, inte riktigt, jag är ganska tålig. Men är ganska less på skiten..


Upp till toppen
Annons: