Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 1370 ggr
Skogshumblan
2012-09-13 11:36

Vad har du på "vill ha"- listan?

Som rubriken antyder, vilka lekar har du på din "vill ha" -lista? Själv har jag Fey : http://www.aeclectic.net/tarot/cards/ Haindl (men den är jag lite "rädd för" att den bara blir ögongodis _om_ jag köper den. ) http://www.aeclectic.net/tarot/cards/haindl/

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[C Stark]
2012-09-13 12:09
#1

Är det denna Fey du menar? Länken fungerade inte.
Fina, och speciella de du längtar efter!

Jag har kastat min villhalista! Det är strängeligen förbjudet att dra hem fler saker då jag just nu faktiskt försöker bli av med allt inför flytt. Skrikandes

Men väntar faktiskt otåligt på min sista och absoluta favorit "Aunia Khan" mfls. projekt "Lowbrow" som kommer ut precis när som helst. Wiiiieeee… Skrattande

Skogshumblan
2012-09-13 12:34
#2

Ja den är det:) Ohh bra plan cs, men känner jag denna sajt lär du ha en lists så snart du sänker dina gard;P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
2012-09-13 12:41
#3

Det är så roligt att se allas favoriter, det säger så mycket om personligheten!

Och  nej inte alls! Jag har haft en lång lista, men nu försöker jag sälja precis allt jag äger så det blir faktiskt inga fler.
Däremot kanske det dyker upp en bliavmedlista under hösten! Flört

Jessica Holländare
2012-09-13 15:06
#4

Jättefina båda två Humblan.

Just nu på min vill ha lista finns Dark Fairytale Tarot och Oracle of shadows and light.


[C Stark]
2012-09-13 22:13
#5

Å dom e jättefina Jessica. Jag har spanat på orakellekenflera gånger den är så sjukt söt!! Glad

Isa56
2012-09-13 22:22
#6

Jag söker en lek med svensk bok till. Blir så frustrerad av all engelska ibland. Funderr på Jolanda eller Toth. Hittar inga fler.Obestämd

Nej inte Cosmic, den har jag haft och gett bort. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Tarotstollan
2012-09-13 22:28
#7

Min lista som jag vill ha är som jag brukar skämta ca 8 meter lång, det är inget skämt tyvärr! Tungan ute

Det är så många jag vill ha så jag blir snart galen….
Eftersom jag oftast "bara" har råd att köpa en eller ibland två i månaden! Det är så svårt att veta vilken av alla jag skall prioritera….
Typiskt i-landsproblem!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[C Stark]
2012-09-14 16:41
#8

Det finns jättemånga på svenska Isa, har du kollat adlibris eller vattumannen exempelvis? Där brukar det stå vilket språk de är på Glad

Isa56
2012-09-14 17:35
#9

Cs, ja jag kollar med jämna mellanrum. Men Adlibris hittar jag bara de här. Likadant på vattumannen. Så tips mottages tacksamt. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
2012-09-14 18:46
#10

Vilken stil tycker du om?
Jag har fått för mig att du gillar lite  indian/new age/djur/andliga?

Isa56
2012-09-14 18:50
#11

Ja. men andra går också bra. Det är nog mer min känsla för leken jag går på. Obestämd

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
2012-09-14 18:55
#12

Jag ska snoka… jag har lite för mycket fritid över ikväll… Flört

Jag har tooth förresten, den är verkligne speciell. Gillar den otroligt mycket. Blir alltid svar på tal när jag använder mig av den leken, bokstavligen talat. Gillar att den är i mindre format också. Mycket mer behändig och att ta med. Glad

Isa56
2012-09-14 19:16
#13

Mm tror att jag köper den, har tittat mycket på den. Känner mig rätt dragen till den.

Men jag gillar min Vikinglek mer och mer. Den är lite rakare i sina svar än Gilded är numera.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
[C Stark]
2012-09-14 19:35
#14

Oj, detta var inte lätt…. det finns ju en hel marknad för den som önskar tjäna pengar. Hade verkligen inte en anning att det var så svårt! Förvånad

Osho zen

Angel Tarot cards

Da vinci

Isa56
2012-09-14 19:40
#15

Tack Osho zen har jag redan. Men de andra ska jag kika närmare på. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2012-09-14 19:42
#16

Ja herregud, jag längtar efter en lek eftersom min Hanson Robertson flyttade men det finns ju SÅÅÅ många. Funderar allvarligt på att häva mitt eget lilla avtal om när Fey-leken skulle bli min och köpa den för det är bannemig den enda jag velat _HA_ sen jag halkade dit på Tarot. Ska bara få pengar från f-kassa/ lön först…

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
2012-09-14 19:44
#17

Du får skriva en egen liten note-book med dina egna stödord/tolkningar så kan du använda vilken som sen!  Glad

Isa56
2012-09-14 19:53
#18

Jodå ska bara få loss tummen. Flört

Har ju Tarot den gyllene vishetsläran, levande symboler. Tarot steg för steg och Ylvas 780 svar eller vad den nu heter. Flört Anteckningsbok har jag klätt och dekorerat. Så bara att skriva, om handleden vill. Tyst

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
2012-09-14 21:22
#19

Det är du värd skogis! *nickar glatt*

Skriv på datorn Isa! Glad

Faktiskt så ljög jag om villha listan… skulle jag mot förmodan ramla över en större slant pengar så skulle jag inte tveka en sekund inför dessa:

Tattoo tarot
Steam Punk Tarot Bagong

Tarotstollan
2012-09-14 22:47
#20

# 19. Varken Tattoo leken eller Baqonqleken hade jag inte sett innan och jag  tycker mycket om bägge två. Glad

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Pagan
2012-09-14 22:52
#21

min lista………….har ju flera, vågar inte sammanfoga dem.Skäms

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
2012-09-14 22:56
#22

Finns bara en endaste kvar av Steam Punk, gissa om det kliar i fingrarna…

Jo, Pagan - visa oss nu dina ytterst viktiga begär! Cool

Tarotstollan
2012-09-14 23:11
#23

Förstår precis hur du känner det Pagan!Tyst
Jag har ett A 4 block som jag skriver upp alla lekar jag gillar och "vill ha", jag tror inte ens 1/9 av dem kommer att bli köpta!
Fast det är ju inte helt fel att drömma Tungan ute, det är ju gratis i alla fall! Skrattande

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2012-09-15 08:21
#24

CS ja nu när du säger det så;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ruzicka
2012-09-17 07:44
#25

Jag dog lite på den där Lowbrow, CS. Tur för min redan tomma plånbok att den är Majors only. Flört

Min önskelista är rätt kort just nu. Mest vill jag hitta en lek till sambon, som har börjat pilla på mina lekar, dra dagens kort för oss båda varje dag och fråga om läggningar. Han får självklart låna mina lekar, men jag tror det hade varit roligare för honom med en egen. Glad Han vill ha en tydlig lek, typ en RWklon som min Wizards, med "stjärnor, planeter och rymd" och mycket färg. Han vill kunna slippa plugga in betydelser, så den måste visa något konkret om ni förstår vad jag menar. Finns det någon sådan? Eller någon annan lek som är lite.. tja.. mystisk? Jag har tänkt på Witches Tarot, Book of Shadows Tarot eller Steampunk Tarot, eftersom de alla liknar Wizards och jag tror egentligen att det är det han vill. Annars kanske Ciro Marchettis lekar hade funkat, Gilded, Legacy of the Divine, Tarot of Dreams? Vad tror ni?

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
2012-09-17 09:12
#26

Ruz cosmic eller kanske någon av Chris Butler? chris-butlerart.blogspot.se/?m=1

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ruzicka
2012-09-17 12:17
#27

Jag har kollat på båda, men är de inte lite.. abstrakta? Cosmic är ju jättevacker, men tror du inte att den kan vara svår? Det händer inte så mycket, det är mest bilder på människor som står eller sitter och inte gör så mycket? Jag skall visa den för honom när han kommer hem i alla fall, det är ju hans val i slutändan. Glad

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Annons:
Skogshumblan
2012-09-17 15:30
#28

Hmm Ruz ja du har nog en poäng men som du sa får han nog välja själv. Jag har börjat sukta lite på butlers lekar… :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
2012-09-17 15:36
#29

Hmm Ruz ja du har nog en poäng men som du sa får han nog välja själv. Jag har börjat sukta lite på butlers lekar… :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
2012-09-17 22:26
#30

Doreen virtues änglatarotlek samt har syrran en som jag alltid glömmer vad den heter men är samma som gjort gilded, den är otroligt vacker! Annars har jag inga vill ha just nu :)

Jessica Holländare
2012-09-17 23:34
#32

Ruzicka, jag kan verkligen rekomendera Legacy. Den är totalt underbar!! Och den är tydlig, tycker jag i alla fall.


Ruzicka
2012-09-18 11:24
#33

Ja, jag tyckte också att Legacy vore den bästa åt honom, med tanke på hans önskemål. Och så är den ju så vacker! Men han förälskade sig i Steampunk Tarot istället. Så kan det gå! Han var glad som ett barn på julafton efteråt, så jag är övertygad om att det blir bra. Tack för alla tips! Skrattande

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
2012-09-18 17:26
#34

Så kul att han hittat en lek som passar honom. :) Idag har jag jobbat så nu *cencur* ska jag bli med Feyleken!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
plutopellis
2012-09-18 17:37
#35

Tänk om jag skulle säga så varje dag jag jobbade?! Asg! Det gör du rätt i humblan :)

Jessica Holländare
2012-09-18 18:59
#36

Vad roligt Ruzicka och Humblan!!


Pagan
2012-09-18 20:20
#37

Härligt! Trevligt att han delar ditt intresse Ruz.Glad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-09-19 06:38
#38

Pellis, jadu nu är det ju inte varje dag jag säger så men visst vore det toppen! Nästa månad jag får en timma "mer än tänkt" tänker jag köpa boken som hör till leken. Om jag nu inte hittar ett paket med allt i ett för en peng jag har råd med ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
2012-09-19 07:53
#39

Ibland måste man unna sig. Kyss


Upp till toppen
Annons: