Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 717 ggr
Skogshumblan
2012-09-12 09:08

Onsdag 12 september.

God morgon! Lillördag idag, så fram med lite extra gott säger jag! Själv ska jag se till att få dagens första kopp kaffe snart, sen ska dotera och jag göra förmiddagen. Får se om vi får något gjort eller om vi bara är. Ha det gott alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
plutopellis
2012-09-12 09:25
#1

Godmorgon! Är så trött att jag snart ger upp! Ont överallt. Snyft! Men Theodor är mycket bättre idag! Så underbart! :)

Skogshumblan
2012-09-12 09:45
#2

Hmmm det var ju inte så det var tänkt. Du skulle ju må bra så du kunde ta hand om T! Hoppas du kryar på dig Pellis!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
2012-09-12 09:50
#3

Haha, blir ju inte alltid som man tänkt sig humblan :) tur att han är snäll och att Micke slutar två!!

Skogshumblan
2012-09-12 09:54
#4

Nä det blir ju inte det. Men snart är det lunch, sen dags för sova middag och vips är klockan två;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
2012-09-12 09:57
#5

Precis!! :) soooovaaaaa!!!!

[C Stark]
2012-09-12 11:17
#6

God morgon töser!

Jag har varit väldigt lat sista tiden. Snokar minsann i kulisserna men är för lat för att skriva inlägg varje dag! Flört
Ni är inte glömda o jag ser att ni sköter er *fniss*
Jag hoppas att du får en härlig lillördag skogis. Och Pellis krya på sig och hoppas att du får lite välförtjänt sömn.

I mitt lilla liv händer det mycket. Har gjort stora stora framsteg på min rehab så jag har börjat kunna köra vanligt gym också 3  dar i veckan och kondition mellan dessa dagar.
-Lyckan är total!!

Jag hoppas att alla har det bra, och ni som inte har det hoppas jag att lyckan kommer till er inom det kortaste!
-Puss kram alla! Kyss

Annons:
plutopellis
2012-09-12 11:18
#7

Underbart att höra c stark!! :)

[C Stark]
2012-09-12 11:21
#8

Kyss

Skogshumblan
2012-09-12 11:33
#9

Underbart att höra CS! Ta det lugnt med dig också även om jag förstår att det är svårt nu när det funkar att leva lite igen :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2012-09-12 12:44
#10

Här är det förkylt. Först ettan, sen tvåan och nu jag *atjoo* Hundarna är friska i alla fall Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2012-09-12 16:40
#11

Ush amandla lät inget vidare. Hoppas ni kryar på er snarast och att hundarna tar hand om er samt slipper eländet.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2012-09-12 19:53
#12

CS låter ju kalas, så himla gott.

Pellis, känns det lite bättre? Ont överallt låter inte bra, har du feber?

Skogis, haft en skön dag?

Amandla, ja jösses, massa ingefära du!

Jag har börjat med nässlor och blåbärs pulver. Morgondrinken blir ju inte så himla smarrig för jag blandar båda - en e ju effektiv. Den ena för hälsan och den anndra för syns skullFlört Hoppas att bli piggelin på kuppen och himla energisk. I dag har vi haft rätt gott väder, någon enstaka skur men ganska varmt. Pärlan på bilfirman i dag, de beräknar runt 3500:- i delar och det dubbla för jobbet, tror vi får byta avgassystem själva och stötdämparna. just nu låter hon som ett vrålåkCool Kan ju spara en massa på att fixa själv, hoppas bara att få ner delarna så man ser hur de ska sitta…..typ

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
2012-09-12 20:01
#13

Nej pagan, ingen feber det är hostan som kör slut på min kropp :( och nej är inte bättre. Och stackars Theodor är så täppt så han kommer inte till ro :( Ush nu tycker jag att den här svordom skiten kan ge med sig!!!

Annons:
Isa56
2012-09-12 20:02
#14

Godkväll i stugorna. Skrattande

Skogis hoppas du haft en skön dag. Kyss

Pluto skickar en tröstande cyberkram. Hoppas det snart ger sig, så ni mår bättre. Kyss

Cs Så skönt, ta hand om dig det är du värd. Kyss

Amandla hoppas ni också snart blir bättre. Tur hundarna må bra iallafall. Kyss

Pagan käre gamle vän, hoppas du haft en go dag. Kyss

Själv har jag gett en läkare en kram. Förvånad

Ha en skön kväll

Kramiz Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
2012-09-12 20:04
#15

Men isa! Bara säga så och sen inte förklara! Nu vill vi ju veta vad som hände hos läkaren! :)

Pagan
2012-09-12 20:08
#16

cliffhanger

ISA!!!!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2012-09-12 20:14
#17

Ja, vad vill ni? Flört

Sjukskriven deltid. Sen blir det lite tråkigare för hon trodde på Fibromyalgi, och hon har lång erfarenhet av värk. Haft mycket med ff att göra kan det här med intyg och sånt. Blir sjukgymnast till att börja med och förmodligen smärtklinik sen. Skrattande

Vilken j*kla känsla att bli trodd och få höra att man är inte gnällig, inbillningssjuk, godartad värk, väsentligen frisk bla bla bla. blä.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2012-09-12 20:18
#18

Ja bara en bekräftelse är ju gott Isa. Deltid inte fel heller och en vettig utredning - ja hon var klart värd en kram.Kyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
2012-09-12 20:19
#19

Det är inte kul att få diagnoser, men skönt att bli trodd och att få rätt av en läkare.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Isa56
2012-09-12 20:22
#20

Blir kanon med deltid, för det är ungefär där orken tryter, efter halva passet. Sen får vi se.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
plutopellis
2012-09-12 20:29
#21

Låter bra isa! Så skönt! Kanske hon vill träffa mig också? Haha :)

Isa56
2012-09-12 20:32
#22

Kanske det? lite långt bara för dig Pluto. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarotstollan
2012-09-12 20:37
#23

Kram till er alla sjuka, friska och ni som är mittimellan! Kyss

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2012-09-12 21:05
#24

Isa, gott att det kom något gott ur allt även om jag samtidigt förstår att du blir ledsen av att höra "diagnosnamn". Men kämpa på och när det tryter så vräk ur dig eller ladda om här. Känns som att vi alla finns här för varandra när det behövs.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2012-09-12 21:21
#25

Tack Skogis. Kyss

Är ändå inte helt chockerande, för tanken har funnits där länge. Även min dotra har varit inne på den saken. Fast nu är det realitet och nu gäller det att få in nya rutiner. Träning och sådana saker, gäller att hålla kroppen i trim så gott det går. Så jag kommer igen. Ett avmellannamnen är "Bumerang eller gummiboll". Oskyldig

Ja förresten Buffa är 6 år nu och frånsett att hon är blind på ena ögat och lite mer vaktig. Så är hon normal. Eller jag vet inte, jag tror hon är förklädd kamel, för jisses med vatten hon bälar i sig. Dotra får med vets inrådan bara ge henne några dl vattn åt gången. Förvånad

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
2012-09-12 21:26
#26

Ååå… jag som trodde att du fått ragg på vårdcentralen Isa!! Förvånad
*fniss*
Skönt att du fått en vettig läkare, hoppas du får ordning på det med sjukgymnastik - hejja hejja ! Glad

plutopellis
2012-09-12 21:28
#27

Hahahaha! Men CS då! Förvånad

Buffa Kyss

Annons:
Isa56
2012-09-12 21:45
#28

Haha men Cs då det är en kvinnlig! Flört

Ska se om jag hittar någon bild på Buffa gumman. Får nog tigga ett av dotra.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2012-09-12 22:06
#29

Isa kan hundar få diabetes var det första som dök upp… Ja jag har haft en fin dag. Fick lite vettigt ur försäkringskassan och hoppas min ersättning går igenom för hela tiden jag var hemma och att den kommer snart så jag har råd att ta hand om mina barn coh kunna jobba. Masade mig ut och sprang ikväll. 6 km asfalt på 39.31 minuter. Kändes tungt och motigt men ändå gör jag bra tider. Knepigt det där. Men man kan ju inte vara på topp jämt eller? Sen kom en läggning Gilla gjorde gör mig upp idag. Hon sa då en grej som jag inte kunnat ta till mig förens nu. Kändes gott att verkligen förstå helt nu. Något om att jag har baken fram och ser inte ens att det är så illa för jag har bara bestämt att det är så. Ja käretid vad blind man kan vara ibland. Kan ju missa en hel skog för alla träd eller var det tvärt om ?! Men nu är baken och allt som ska vara där, där bak och framåt ser jag med ögon och inget annat ;) Snygg är jag också förresten. Mitt hår har blivit så Sjukt fett på nolltid ett tag nu, och jag hörde om att man kan ha i potatismjöl i torrt hår för att komma undan "fettlooken". Ja käretid, är du inte blond så prova inte om du bryr dig om hur du ser ut säger ja bara. Hahah i mitt mörk bruna hår såg det inte fagert ut men det funkade rätt ok, inget jag skulle gå och jobba med men helt acceptabelt för "hemmaläge" Dagens tanke;" om allt du är bara är en tanke, låt den tanken vara stor nog att bära hela vägen ut"

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
2012-09-12 22:10
#30

Blir så imponerad av din styrka humblan, vilja och envishet kommer man långt på. Underbara du Kyss

[C Stark]
2012-09-12 22:10
#31

2012 kan det vara vilket kön som hlst - allt är tillåtet, haha Flört

Isa56
2012-09-12 22:15
#32

Skogis Bufa har alltid druckit mycket, bara jag som inte reagerat tidigare. men diabetes är det inte, borde vetten upptäckt, eftersom han satt restriktiioner på vattnet. Flört

Cs jo, men jag är ju gift. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Upp till toppen
Annons: