Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 747 ggr
Pagan
2012-09-11 20:04

Kvällshälsning 11 september

Kan ju inte komma in klockan 20 och önska godmorgon. Hoppas er dag varit bra.

En kram till alla som behöver.

Genom åren som gått så har en del fallit i glömska, eller har vi förträngt? En sorgens dag är det likväl.

Här har det minsann regnat, sedan kom solen, sedan åskade det och sedan regnade det igen och det har det minsann fortsatt med. Får väl vara någon hejd på omväxlingen tycker väder gudarnaTyst

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
plutopellis
2012-09-11 20:08
#1

Godkväll Pagan! Och alla andra som tittar in..

Nej, denna dagen suger! Trött och hostar tills jag spyr trots medicin som jag trodde hjälpte för igår kväll fick jag somna utan värsta attackerna ju.

Theodor har varit ganska dålig idag och fruktansvärt täppt i lilla näsan. Ett tag nu på eftermiddagen var han faktiskt feberfri Kyss så vi får väl se när jag får börja jobba igen. Vill inte!!!!

Ja, 11 september… Fy vad längesen det är men känns som igår!

Kram på er alla!

Skogshumblan
2012-09-11 21:06
#2

God kväll! Pagan ja du lär ha ett fint gyttjebad i din trädgård efter allt detta blöta. ;) Pellis, ush, hoppas både du & T kryar på er! Skickar tankar er väg så ni kommer på fötter igen om du vill:) Ja "9/11", ush, jag minns alltför väl skräcken min släkt & jag kände när vi/ jag förstod vad som hänt och innan vi visste hur det var med min kusin & fru som bor i området brevid ground zero. Det är så vidrigt det som hände… Jag har haft en väldigt fin dag på de personliga planet. Polletter har brakat ner så det sjöng om det. Bara gott! Jag har löst en del "myndighetsproblem" med CSN- de var så förstående & samarbetsvilliga och trevliga! Hoppas försäkringskassan är lika trevlig i morgon när jag ringer och vänligt frågar om mitt ärende. :) Vädret har väl varit samma elände som Pagan så fint återgav. Jag ska strax anfalla ögonlocksbion men innan dess en kram till er som vill ha.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
2012-09-11 21:09
#3

Ja tack humblan, nu tar jag gladeligen emot lite bubblor… Fast Theodor är för liten Flört

Skönt att det faller på plats för dig! Kyss

Skogshumblan
2012-09-11 21:15
#4

Pellis såklart jag bara skickar till dig, ursäkta att jag inte var tydlig med det. Men jag tror att om du mår bra då mår T bättre snabbare för din omsorg är ju läkande:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
2012-09-11 21:26
#5

Precis GladKyss

Isa56
2012-09-11 23:20
#6

Godkväll i stugorna eller godnatt kanske. ObestämdSkrattande

Hemkommen och nyduschad. Sitter här en liten stund innan sängen. Ska ju upp rätt tidigt och till doktorn. Gruvar mig lite. Det värsta är om hon hittar något att ta på, det allra värsta om hon hittar ingenting och jag bara inbillar mig att jag har värk som studsar runt och kommer när den vill. Suck. Obestämd

Sov gott iallafall ni som ska sova. Flört

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Skogshumblan
2012-09-12 07:11
#7

Isa, lycka till hos dr idag, klart att du inte inbillar dig utan det här _finns_ och är!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
2012-09-12 07:58
#8

Idag drack Theodor hela frukostvällingen! Han har vägrat äta totalt i två dagar så jag blev så glad när han tog vällingen och sörplade i sig! :) själv är jag inte bättre :( Lycka till isa!

Upp till toppen
Annons: