Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1033 ggr
Skogshumblan
9/10/12, 7:24 AM

Måndag 10 september

Goooood morgoooon världen! Hoppas ni får en fantastisk dag vänner. Själv har jag laddat om och ska friskanmäla mig idag, gå till arbetsförnedring… Förlåt, arbetsförmedlingen idag och sen kör vi så det ryker igen! Ha en supervecka!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
plutopellis
9/10/12, 7:41 AM
#1

Godmorgon! Lycka till humblan! Hemma med sonen idag igen :) han hade feber igår kväll och i natt, samt att jag har sån svordom hosta så jag klagar absolut inte att få vara hemma! Tyckte dock väldigt synd om gubben som gick upp kvart i fem och fått sova typ 3 timmar för ledsen bebis :( Ja ja så är det väl för alla :) gosigt har vi det i alla fall!! Kram kram

Skogshumblan
9/10/12, 7:56 AM
#2

Tack Pellis. Hoppas T & du kryar på er, låter inget kul alls det T åkt på!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
9/10/12, 9:47 AM
#3

Godmorgon Skogis, Pluto och alla andra. Skrattande

Skogis håller tummen allt vad det går. Kyss

Pluto krya på er båda. Kyss

En annan får snällt knala till jobb i eftermiddag. ObestämdFlört

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
9/10/12, 9:56 AM
#4

*snark* Det är typ det jag har på hjärtat idag…

Kör så det ryker Humblan!!! Jag som är så himla nyfis av mig undrar vad det är du ska friskskriva dig ifrån? Låter i vilket fall himla gott, när du är på G då är du verkligen på G. Kyss

Hoppas ni alla får en toppendag!! Och att Theodor blir frisk snart. Du med syrran.


Skogshumblan
9/10/12, 10:58 AM
#5

Så då var jag friskförklaring från sjukskrivningen som eg. är satt till 17 september, mitt polisregisterutdrag är uppvisat och klart hos chefen i vikariepoolen och jag är klar på atbetsförmedlingen. Fick en vettig människa där som visst tror att jag kan söka jobb på egen hand:P Isa beklagar jobbsitsen men se det från den positiva sidan om du kan. Nu ska jag vila innan godingarna ska hämtas, känner att min hand gjort sitt för ett tag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
9/10/12, 11:16 AM
#6

Tack Skogis. Fast jag skippar "knala" och tar bilen istället. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Skogshumblan
9/10/12, 11:29 AM
#7

Isa, gör hur du vill bara du är nöjd. ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
9/10/12, 2:48 PM
#8

Konstaterar återigen att det finns några fördelar med att vara sjukpenschis:  jag slipper gå upp på morgonen om jag inte vill, slipper af och slipper bråka med försäkringskassan… Cool

Har en sjuk nittonårig son här, han halvslumrar i soffan. Minns inte när han bad mig om något senast, men förut ville han ha några mackor. Han åt en ostmacka och en halv muffins, så det är nog rätt illa Kyss

Å så har jag haft besök av yttepyttepudeln Bella igen, hon ska vara här i åtta dagar med början på onsdag, för hennes matte åker till Wien. I februari är det dags igen, då ska matte åka till Sydafrika. Hon satt här nyss och strålade, nöjd med sitt beslut att se till att resa så mycket hon bara kan de närmaste åren! Hon är i 70-årsåldern och tycker det är bäst att passa på så länge hon orkar. Jag tycker att hon gör helt rätt Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
9/10/12, 8:10 PM
#9

Ja en annan har hunnit både knala till och knala från så jobbdagen är över. Fortsatt dränerande här, ska få dem att greja till en mur också. Kan bli najs tror jag.

Gott skogis, nya tag och nya kliv, let them all know you´re commingGlad

Pellis hoppas du och lillkillen mår lite bättre.

Snarkat färdigt jess?

Låter som en bra plan som yttepyttepudelns matte har Amandla. Ja det finns klart fördelar som du säger, inte alls avisFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
9/10/12, 8:35 PM
#10

Amandla, ja det finns fördelar med det mesta, det är nackdelarna eller orsakerna till nackdelarna som ställer till det positiva tänket;) Hoppas din son kryar på sig och att hunden & matte får det skönt utan varandra. Tycker matten där verkar resonera helt rätt. Man ska leva fullt ut medans man kan. Sen kan man lika väl skita i allt;) Pagan, se det från den positiva sidan, du har ett jobb, du har råd att fixa ditt hus och hem. Själv skulle jag gärna vilja få sova nu, och eftersom jag bestämmer över mig själv ( än så länge) så går jag göra det så godnatt alla. Sov gott och dröm sött så syns vi i morgon om vi känner för det:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
9/10/12, 8:44 PM
#11

Hej, tittar in och läser igenom. Mycket som snurrar i knoppen just nu. Hemma imorgon så jag skriver lite mer dåGlad.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
9/10/12, 8:45 PM
#12

råd Skogis, Vad är detTyst inte egntligen, men om jag inte vill ha in samma insjö då det töar i vår så är jag så illa tvungen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
9/10/12, 9:52 PM
#13

Pagan, ja men nu är du så där realistisk och negativ igen. Tänk om du inte haft jobb då hade du ju inte haft råd att öra det här hur mycket du än vill slippa insjön och allt mög den för med sig. Så se till att tacka universum för att du _har _ jobb och _har råd_ att förvalta ditt hus! ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Jessica Holländare
9/10/12, 11:06 PM
#14

Japp Pagan, jag har snarkat färdigt. Nu är jag på jobbet och myyyyser!! Kyss

Ha det gott alla!! Och Amandla, underbar inställning du har idag!!


Isa56
9/10/12, 11:09 PM
#15

Och jag har kommit hem igen. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Upp till toppen
Annons: