Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 649 ggr
Cornish-rex
9/8/12, 10:30 AM

Någon som kan hjälpa till?

Hej! Jag är alldeles ny här inne, men intresset har funnits länge. Jag tänkte be om er hjälp nu. Jag är väldigt förvirrad och skulle bli oerhört tacksam om någon kunde hjälpa mig att se någolunda skarpt igen. Just nu känns det som om jag går och irrar i dimma. Är det någon vänlig själ som skulle kunna hjälpa mig med det? Jag har lite frågor gällande framtiden. Vi kanske kan hjälpa varandra? Självklart kan jag ge feedback om så önskas. Skulle bli oerhört glad och tacksam för svar! Ni får så gärna höra av er!! (vet inte vilken grupp detta inlägg tillhör, flytta den gärna till rätt om jag gissar fel :))

Annons:
Pagan
9/8/12, 11:06 AM
#1

Hej Cornish

Gå in på Tarotkedjan, högst upp till vänster i listan. Glad Där svarar du på senaste frågan och sedan ber du om hjälp för egen del.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Cornish-rex
9/8/12, 2:10 PM
#2

Tack för ditt svar :)! Jag såg den tråden innan jag skrev mitt inlägg. Känner dock att ingen är värd mitt svar eftersom jag inte alls kan detta med Tarot. Att försöka slänga ihop något känns så fel mot den som blir utsatt. Jag hoppades på att det fanns någon som kunde hjälpa mig ändå. Tack igen!

Amandla
9/8/12, 3:56 PM
#3

Välkommen hit Cornish-rex! Såklart du måste prova, du har inget att förlora Flört Det handlar bara om ett enda kort, skriv ner det du får i huvudet och lita på känslan. Tarot för mig handlar både om betydelse på korten och på intuition, vet många som bara använder intuitionen och det funkar bra det med. Lås dig inte vid att du inte kan alla betydelser.

OM, säger OM, frågeställaren inte är nöjd med ditt svar så kan säkert någon annan dra ett kort. Men jag tror det går fint för dig Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
powerofthebass
9/9/12, 9:34 AM
#4

man måste försöka för att lyckas

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: