Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1294 ggr
Ruzicka
9/6/12, 9:46 AM

Godmorgon 6/9!

Godmorgon alla fina!

Schemat håller tillsvidare. Idag skall fönstrena och dörrarna torkas, hela köket skall packas, alla möblerna skall monteras ner och allt annat i huset skall packas. Jag hinner nog med att städa alla skåp i köket också, men det står först på morgondagens schema. Flört Tarotkorten får nog resa i "handbagaget", det känns inte rätt att packa ner dem i en låda.

Många kramar till de som vill ha, och de som vill ha två kan få det också. Skrattande Jag hoppas att ni får en dag som är alldeles… alldeles underbar!

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Annons:
Jessica Holländare
9/6/12, 10:03 AM
#1

Godmorgon!!

Vad du är duktig Ruzicka! Kyss Hoppas att ni snart får ett eget hem när ni kommer hit.

Jag har precis varit nere hos hyresvärden. Han hade ingen aning om vad jag pratar om. *suck* Men i alla fall vet han att det är min lägenhet och jag ska inte flytta…

Känns som att jag inte kommer hinna allt jag vill innan Noras kalas, men, men.. Det får bli som det blir..

Kram alla!!


plutopellis
9/6/12, 10:25 AM
#2

Oj vad duktig du är Ruz! :) Syrran säg till om vi kan göra något! Vab för första gången i mitt liv, hihi :) kan tro jag är vuxen! :p nä, Theodor hade nog kunnat gå till dagis men han var så ledsen och upprörd i morse och jag är hes och förkyld så jag sa att han kunde vara med mig idag :) Så så ligger det till här.. Inget spännande direkt. Kram alla goingar! Jag måste nog upp till affären och leta efter den där nära tidningen! Haha :)

Jessica Holländare
9/6/12, 10:27 AM
#3

Du kan komma hit och städa syrran!!! Tyst

Krya på er.. Här är det med krassligt…


Jessica Holländare
9/6/12, 10:34 AM
#4

Grattis på födelsedagen Humblan!!!

Hipp hipp HURRRAAAAAA!!!!!!!! SkrattandeKyss


plutopellis
9/6/12, 10:53 AM
#5

Ooooo! Grattis humblan!! Puss och kram!

Ruzicka
9/6/12, 10:55 AM
#6

Åh, missade jag att det är Skogis födelsedag? Förvånad GRATTIS!!

Tack Jessica och Pluto, ni är så gulliga. Jag kan också ibland när jag får mina ryck. Flört Det gör mig så glad att höra att ni tycker jag är duktig, även om jag känner mig egoistisk när jag säger det. Det är ju sällan jag orkar eller kan göra något pga ångesten, så när jag väl lyckas kämpa hårt är det extra kul att den energi man lägger ner på det uppmärksammas. Glad

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Annons:
Skogshumblan
9/6/12, 11:32 AM
#7

God förmiddag i tråden,

TACK alla, ja det är humblans 36:e födelsedag, känns mer som min klädstorlek i byxor än hur gammal jag ärObestämd

Ruz, herrejisses, jag är impad. Om du mot förmodan skulle vilja putsa fler fönster är du välkommen hit, jag bjuder på resa, kost och galet sällskap. Tycker inte du skryter, du berättar bara sakligt hur bra du håller schemat och hur effektiv du ärTungan ute. Klart tarotkorten ska vara handbagage, håller helt med dig om att det känns lite sådär att packa ner dem varsomhelst.

Pellis, någongång ska vara den första, grattis och hoppas plutten din kryar på sig!

Jessica, skönt att det ordnade sig med lägenheten.

Har varit på lite födelsedagsfika hos svärisarna och nu är det snabbstäd som gäller. Sonen ska ha med en kompis hem idag och frukoststöket ska tas om hand.

Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
9/6/12, 12:38 PM
#8

Grattis Humblan! Smiley 3d offre rose.gif

Själv är jag bara trött, trött och åter trött. Trött på att vara trött. Aja, rätt som det är så rycker det till nånstans, väntar på att orken ska komma ikapp mig så jag får måla de där skåpen nångång. De har väntat en månad nu…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
9/6/12, 12:57 PM
#9

amandla, tack!

Du kan få lite energi av mig,  hade ju laddat så ini *te i går för en mil men min löparpolare kände att knappt 9 km räckte så jag har ju lite över…*skickar*

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
9/6/12, 2:12 PM
#10

God eftermiddag!

Idag har jag varit duktig och kört rycket här på jobbet. Lämnat över nästan alla arbetsuppgifter, burit bort pärmar, sorterat och slängt papper.. Imorgon ska jag ägna mig åt att ringa Almi, nyföretagarcentrum osv!

Föreläsningen igår var bra, berättelserna från Brasilien super och till sist fick jag vara "objekt" när han demonstrerade hur han healar. Det väckte en del i mig, han är duktig på det han gör! Jag ska skriva ihop lite bättre så får ni läsa!

Vad duktig du är Ruz som håller schemat, sådant är jag urkass på!

Pellis, det är väl perfekt att ta en vilodag och VABba när du själv är krasslig! Krya på dig!

Jessica, man kan ju undra hur ryktet uppstod från börjanFörvånad. Tur att du och hyresvärden är överens nu!

Skogis - GRATTIS!!!!!!! Massor av gottis till dig idag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Amandla
9/6/12, 2:12 PM
#11

Tack Humblan Kyss Ungefär så här mår jag: http://me-foreningen.se/sjukdomen.htm


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jessica Holländare
9/6/12, 3:58 PM
#12

Jag har fått lite klarhet i den här lägenhetshistorien. Det är ett stooooort missförstånd mellan flera parter. Rykten har ju en tendens att ändras.. Är en annan som sagt upp sin lägenhet och köpt hus med sin kille. Någon som hört detta och ryktet är igång och helt plötsligt trodde grannarna att det var jag. Typ så.. *suck*

Nu ska jag iväg med min odåga. Gympan börjar idag. Hon är så lycklig!! Kyss


Pagan
9/6/12, 8:12 PM
#13

ja här händer det grejer minsann, full fart.

Grattis igen Skogis, stora damen minsann. Ja nu går det bara utför.CoolTungan ute

hoppas du mår lite bättre pellis

Ruz sicken energi, gott att beta av listan

Hahaha Jessica, ja rykten de färdas irrvägar både lågt och länge i bland

Amandla, låter som du har en svacka i dag, känns det lite bättre nu på kvällskvisten?

Gott Elpida, hoppas du får vad du önskar dig och ja, vi vill gärna ta del av dina rader, verkar himla intressant. Å att du fick vara objekt, vad häftigt!

Här öser det ner, ser ut därefter i min "trädgård" då grävmaskinen tuggar i sig och kryper runt med sina larviga fötter överallt. Ni är välkommna på "återställningskalas" när som helst tjejer. Alla med varsitt träd/buske/spade i högsta hugg förståss.Flört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
plutopellis
9/6/12, 8:13 PM
#14

Killförkylning, jag är döende!!

Pagan
9/6/12, 8:15 PM
#15

Jösses!Förvånad yttrar den sig i host med allvarliga krampanfall, och följs av med ett kraftigt stönande av lidande? Eller att alla du pratar med måste få veta precis vad som kom i näsduken och hur många hostanfall du har per timma?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
9/6/12, 8:16 PM
#16

Jag tänkte ju så klart fel pellis, jag tänkte på hur killar är då de är förkylda, klart en helt annan sakFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
9/6/12, 8:18 PM
#17

Jag kommer Pagan!!! Skrattande Jag tar med tårta. Flört

Och ja, nu har det visst börjat regna här med. Varit superfint idag.

Stackars syrran. Kyss Du har väl fått den nya sjuveckors-förkylningen dom pratat om…


plutopellis
9/6/12, 8:20 PM
#18

Haha! Ja pagan, så ungefär :) förutom med näsduken, vill inte äckla någon! :)

Pagan
9/6/12, 8:20 PM
#19

Gulligt jess, du e så välkommenGlad

Jag har också hört talas om den där långvariga varianten, inte så trevlig. massa ingefära nu då Pellis. Willys har den där ginger drink, funkar kanon. Har jag säkert tjatat massa om.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
9/6/12, 8:23 PM
#20

Pagan jag kommer, tar lite dynamit med också…

Ush för förkylda kottar och när man själv är förkyld och karlar ska vi prata tyst om. Min man är sällan sjuk ens när han är detObestämd men när han är sjuk så är han iaf tyst och lugn.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Jessica Holländare
9/6/12, 8:25 PM
#21

Fy tusan vad ingefära smakar skit!!!! Tyst Mamma lurade på mig det en gång.. Aldrig mer!! Smaka på det syrran!! *asg* Nej, jag ska driva bort hennes förkylning med sockerkick på lördag!!! *hihihi*

Oj vad jag är trött…

Klart Pagan. Jag vill ju snoka och se hur du bor!!! Skrattande Är ju inte så långt bort liksom.. Jag har ju busskort.


Pagan
9/6/12, 8:31 PM
#22

Ingefära smakar visst inte illa,Förvånad bra medicin ska förresten inte smaaka mumma, i med lite honung eller citron å så håller man för näsan och stjälper i sigTungan ute

Skämt å sido, den där ginger Drinken är blandad med smaka gott så även om ingefäran smakar en del så gör det gott för envisa förkylningar

Har jag berättat för er om alla goda egenskaper ingefäran har bla bla bla blaCool

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
9/6/12, 8:35 PM
#23

Ja Pagan det har du och smaken är som baken, ingefära är gott i rätt dos och sammanhang.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
9/6/12, 8:36 PM
#24

*urk* Är du en sån som sväljer vitpepparkorn och äter massa vitlök med???


Skogshumblan
9/6/12, 8:41 PM
#25

Nä vitpepparkorn har jag inte provat, men vitlök är gott!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
9/6/12, 8:44 PM
#26

ja men det funkar ju Jess, och vitlök med. Inte en enda drakula jag stött på

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
9/6/12, 8:48 PM
#27

*asg* Jösses vad är det för ställe jag hamnat på egentligen?? Foten i munnen


Annons:
Pagan
9/6/12, 8:54 PM
#28

Där du hör hemma, var annarsTungan ute ATTRAKTIONSLAGEN you knowFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
9/6/12, 8:55 PM
#29

Pagan, ja pang på den där lagen, undra om det är saltlag eller ättikslag…Obestämd

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
9/6/12, 9:00 PM
#30

completely naturall Skogis, inte en tillsats. Men attans så många ingredienser ändå

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
9/6/12, 9:02 PM
#31

Tungan ute

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
9/7/12, 12:46 PM
#32

Kryddan i det hela. OskyldigTungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Upp till toppen
Annons: