Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Gott & Blandat

Ny Free ute!

2012-09-01 05:35 #0 av: Tarotstollan

Som rubriken säger nya numret av tidningen Free finns att hämta gratis i någon av era "new age" butiker!
Denna gången handlar det mycket om "Healing", alltid intressant att läsa om.
Alltid kul att läsa den tidningen, även om man får ta det med en nypa salt och inte tro på allt. Brukar alltid lära mig något nytt, och det är ju inte fel!Flört

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2012-09-01 21:30 #1 av: Pagan

Tack Stollan

Har ingen sådan butik i närheten, himla synd. Blir att planera för att åka in till stengården någon dag tror jag. Kommer den ut en gång i månaden?

Anmäl
2012-09-01 21:31 #2 av: Pagan

Är det denna?

Anmäl
2012-09-01 21:53 #3 av: Tarotstollan

Ja det är denna,men det verkar som om nyaste numret inte är inlagt ännu. Det kommer ut den 3 sep egentligen. Det mesta kan man ju läsa här på nätet.
Den kommer ut varannan månad och numret efter denna kommer ut 1 november, det står i slutet av tidningen.

Anmäl
2012-09-01 22:12 #4 av: Pagan

jaha, men va bra att man kan läsa den online. Ser att ramsbergsgården är med och JaneGlad

Anmäl
2012-09-01 23:06 #5 av: Tarotstollan

Måste du åka ända in till Borås, finns det inget närmre ställe? De har ju en lång lista vilka affärer som har den, ingen närmre där du bor?

Anmäl
2012-09-01 23:13 #6 av: Pagan

Nope, lever och verkar mitt emellan varberg, kungsbaka, Ullared och Kinna, ca 3 mil åt alla håll. borås ca 6 Göteborg ca 6 det också. Så jag bor mitt i metropolenCool

Anmäl
2012-09-01 23:29 #7 av: Tarotstollan

Ok, tur då att du kan läsa det viktigaste på nätet. Bara komma ihåg att kolla varannan månad om det nya numret är upplagt då!Flört

Anmäl
2012-09-02 11:31 #8 av: plutopellis

Funderar på om man skulle prenumerera på den... Har ingen tidning eller ngt som jag prenumererar på. :)

Anmäl
2012-09-02 11:53 #9 av: Pagan

Ja ingen dum idé Pellis. Har du kollat om det går? Jag har tidningen Nära varje månad.

Anmäl
2012-09-02 11:54 #10 av: plutopellis

250 kr/år Glad står ju på länken du la in Flört hihi Tungan ute

Anmäl
2012-09-02 12:16 #11 av: Pagan

Skäms klart det gjorde

Anmäl
2012-09-02 13:01 #12 av: plutopellis

Du skulle bara se om jag klickat på länken eller hur? ;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.