Annons:
Etikettdrömmar
Läst 2264 ggr
Tarotstollan
8/31/12, 5:13 AM

Helknasig Tarot dröm.

Att jag har tarotkort på hjärnan det vet både ni och jag, men inte ens på natten får jag vila ifrån demSkrattande!
För några månader sedan drömde jag detta:

Jag var på väg in i en Ica affär för att handla lite mat. När jag kommer fram till mejeriavdelningen ser jag en massa människor som står samlade runt en demonstratis. Jag kan varken se henne eller vad det är hon visar för det är så mycket folk, jag kommer varken framåt eller bakåt utan får snällt stå där jag är tills folk flyttar på sig.
Plötsligt kommer en man på min högra sida som muttrar , pratar halvhögt ilsket för sig själv:
-att de kan med att stå och visa sådan skit här i affären, det finns väl ingen normal människa som vill ha det, än mindre lägga pengar på xxxxxxx (han svär rätt bra).
På min vänstra sida dyker det upp en kvinna med ett barn som tjatar:
-mamma jag vill ha en sådan mamma, mamma, snälla mamma!  Du får vänta lite svarar hon jag måste gå och köpa…….
Efter ett bra tag så plötsligt är jag ensam med demonstratisen och vad står hon med i handen….. jo Tarotkort!Skrattande
Jag ser lite nonchalant på henne och frågar lite försiktigt, (för jag vill ju inte visa att jag vet vad det är) vad skall man ha dessa till?
Ja så börjar hon förklara och jag säger försiktigt att
- ja det verkar ju intressant!
- Ja, säger hon Ica har bestämt att de skall börja sälja Tarotkort här nu, till en början har vi 7 olika modeller att välja mellan! Det kommer många fler senare, men då  blir de lite dyrare än de vi säljer just nu på prov.
- Hur mycket dyrare? , frågar jag.
- De kommer att ligga på mellan 50-60 kr st säger hon då.
- Vad kul svarar jag, det var ju inte så farligt.
- Nej, svarar hon, jag tror att det kan bli en bra sak att sälja här! Fast just nu har jag inte så många att visa, för jag fick inte med mig så många av varje sort, vissa har jag bara en av!
- Ok, svarar jag, jag tar en av varje så får jag se sen om jag gillar dem eller inte! Var fortfarande lite försiktig, för jag ville ju inte att hon skulle se att jag var eld och lågor!
Jag köpte 7 olika tarotlekar för 10 kr st!!!Skrattande

Jag skrattade och tänkte hur dumma får de vara! Har de ingen aning
om vad det är de säljer?!
 Sen vaknade jag! Typiskt!
Jag han inte se vad det var för lekar jag hade köpt, vet bara att det var inga jag sett innan! 

Så nu vet ni att Ica skall börja sälja tarotlekar, och billiga blir de också! Tungan uteFlörtSkrattande

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Ruzicka
8/31/12, 9:12 AM
#1

Åh vad besviken jag hade blivit om jag vaknade upp efter en sådan dröm! Kan man hoppas på att det var en sanndröm, kanske..? Flört

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
8/31/12, 10:00 AM
#2

Ja du Stollan, du är nog besatt! ;) har su funderat på Djupare symboler i drömmen Stollan?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
8/31/12, 10:07 AM
#3

Åh, om det ändå var en sanndröm!!! Kyss


Isa56
8/31/12, 11:54 AM
#4

Kanske dags att köpa nya lekar som är helt nya och okända för dig. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

liawilson
8/31/12, 3:10 PM
#5

hahahaha vad roligt

*Kärlek & lycka*

Upp till toppen
Annons: