Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 2994 ggr
wellma
8/28/12, 6:56 AM

Goder Morgonen 28 Aug

God Morgon !

Tänk redan 28 Aug och snart höstens första riktiga månad.Vacker dimma bjuds det på och blev lite paff i morse när det bara var tre grader.

Hoppas ni alla sovit gott och vaknar med ett stort leende.

Ha en underbar Tisdag alla Glad

Annons:
Elpida
8/28/12, 8:31 AM
#1

God morgon Wellma!

Funderade allvarligt i morse på när man kan ta på sig höstkängorna. Vill ju inte riskera att det blir tokvarmt fram på dan och svampar till fötterOskyldig. Det blev tunnare "skoletter", vädret är inte det bästa idag…

Köpte Kan Jang igår, nu jäklar ska förkylningen ut ur min kropp!!!!

Hoppas ni får en skön tisdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Amandla
8/28/12, 8:41 AM
#2

Morrn da! Uppe tidigt idag, ska med mammas lilla hund till veterinären, hon har ont i ett knä eller kanske båda.

Höstkängor? Inte här, jag är så varm av mig så jag väntar och går barfota i skorna så länge som möjligt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
8/28/12, 9:27 AM
#3

God morgon alla fina. Här är också kallt, jag funderar på att ta fram vinterjackan…. Elpida, krya på dig och ja- ut med förkyldningen! Amandla, hoppas allt går bra med hunden. Själv sitter jag här med dagens första kaffetår och huttrar. Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
8/28/12, 3:22 PM
#4

Hallå! Ligger under dubbla filtar och fryser något så otroligt. Var dock duktig och lagade en ordentlig lunch, men mest för att få sitta bredvid ugnen och värma mig. Nu har jag ont i huvudet och mår illa :(

Amandla
8/28/12, 5:42 PM
#5

Tack, allt gick toppen! Hon har inte ont längre, ska träna upp lite muskler och sen är det fritt fram för utställningar och eventuella valpar <3 Vi är jätteglada här Skrattande

Momiji, du dricker väl ordentligt? Hoppas du mår bättre snart, nu räcker det med sjukdom.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
plutopellis
8/28/12, 5:43 PM
#6

Men momiji då, låter inte alls bra :( Själv är jag trött. Jobb och son på dagis. Försöka hinna med allt :) är ju så nytt för oss men han trivs och sover som en stock på nätterna så det är skönt! Så just nu händer det inte så mycket mer än så i mitt liv :) Kram alla! Ni är guld värda allihop!

Annons:
[Momiji]
8/28/12, 7:27 PM
#7

Jo, jag har druckit 1,5 liter citronvatten, 1 liter vanligt vatten och 0,5 liter mjölk. Så jag hoppas på att bli frisk snart :)

Skogshumblan
8/28/12, 7:38 PM
#8

Amandla, skönt att allt gick bra med hunden.

Pellis så skönt att allt går bra med T och förskola och att ditt liv är lugnt just nu, njut!

Momiji krya på dig och var rädd om dig är du snäll, du är viktig för många, inte bara här inne;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
8/28/12, 8:14 PM
#9

Hej på er

Ja nu har väl hösten kommit med rekordfart. kallt och regn och det blåser. Ja, vi får hoppas det dröjer lite med minusgraderna här iallafall, upp i norr har de redan fått börja skrapa is från bilrutorna.

I dag har jag jobbat över som vanligt, knappt man hinner äta innan det är dags att gå och sova. Skit i kvadrat!

Hoppas er dag varit bra annars, fick ett par rediga asgarv på lunchen så jag klarar mig ett par timmar till. Skratt är fölösande och förlänger livet sägs det ju, det gör det iallafall bra mycket trevligare i vardagen. Kram på er.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
8/28/12, 8:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Godkväll allesammans. Skrattande

Känner mig slö och trött ikväll. Har läst alla era inlägg.

Fick slänga mina boots. Skinnet har torkat och börjat flagna, var nog inget äkta skinn. Snyft. Gillade dem ju. Tyst

Krya på er ni som är sjuka.

"Hjärnan är en underbar maskin. Den börjar arbeta när man stiger upp på morgonen och stannar inte förrän man kommer till kontoret."

Robert Frost.

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
8/28/12, 9:01 PM
#11

så trist på så fräcka boots isaRynkar på näsan Nu får du leta efter ett par nya skitdyra i äkta skinn som kompensation tycker jag!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
8/28/12, 9:24 PM
#12

Ja, jag får nog de. Har ett par i ljusbrun mocka med men de är trubbiga i nosen. Och inte lika fräcka. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
8/28/12, 9:31 PM
#13

Isa, fräcka är ordet, synd att de inte höll färgen.Tyst

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Isa56
8/28/12, 9:34 PM
#14

Nä de tappade färgen helt. Eller krackelerade. Flört

Jaja de var inte dyra. Men tror inte den modellen finns att få tag i nu. Kan vara 6-7 år sedan jag köpte dem.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
8/28/12, 9:38 PM
#15

Typiskt att ens favvoskor alltid går sönder så fort, händer ju sällan med par man inte gillar….Obestämd

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
8/28/12, 9:42 PM
#16

sant Skogis, rätt typiskt det där.

Jag gav bort mina sparsamt använda favvoboots efter en graviditet då fötterna inte gått tillbaka till normal storlek, snacka om att jag ångrade det efteråt, fick ju tillbaka min gamla storlek!! Har letat i 14år efter ett par likadana utan att finna. Surt!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
8/28/12, 9:42 PM
#17

Nä hehe de står ju i garderoben och surar. Obestämd

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
8/28/12, 10:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Apropå boots, är någon intresserad av dessa? Äkta skinn, jättesköna, mycket lite använda, stl 40, märke Diba. Nypris låg nog rätt högt, men jag köpte dem begagnade och har haft dem kanske två gånger. Inte min färg…

300 kr plus frakt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Isa56
8/28/12, 11:33 PM
#19

Synd, jag har 39 i skor. Annars gillar jag dem. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
8/28/12, 11:51 PM
#20

Godkväll i tråden!!

Jag jobbar och mår bra. Trött som en gnu, men det ska man väl vara? Tungan ute Har sovit skitgott idag så jag borde klara natten utan problem.

Har läst alla era inlägg men jag har inte riktigt ork att svara.

Kram på er!!


Annons:
Pagan
8/29/12, 7:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Trött som en gnu, ett väl använt ordspråk. Nån som har en aning om hur trött en gnu är? Är de sömngångare? Varför just gnu?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
8/29/12, 9:41 PM
#22

Haha… den ser inte så trött ut… mest ful faktiskt! ;)

Pagan
8/29/12, 10:09 PM
#23

ja han var inte vidare fagerSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: