Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1321 ggr
Pagan
8/26/12, 2:36 PM

God söndag 26 augusti

Ja då var det ett raskt hopp från juni till augusti. Visserligen tycker jag att tiden går i expressfart, men vi har nog rekord här på sajtenSkrattande

Var på kräftskiva i går, till tidigt i morse, den där dillen är ju rent livsfarlig. Det är ju den som ställer till det för en dagen efter även på midsommar eller hur….färskpotatisen Ni vetCool

Hoppas Ni får en skön söndag, här har åskan dundrat sedan 2 i natt och det har regnat rejält. Tror jag fortsätter ha en slappardag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Momiji]
8/26/12, 3:23 PM
#1

Hallå! Kikar in en snabbis nu medans jag är hemma. Har blivit jättesjuk så mamma ville att jag skulle komma och bo där tills jag blir frisk. Har bott hos mormor tidigare i veckan men då jag blev sämre fick jag fara till mamma och pappa istället. Är bara hemma och hämtar fler kläder nu medans mamma är på loppis så ska vi fara tillbaka sen. Ha en trevlig dag allihopa!

wellma
8/26/12, 5:38 PM
#2

God eftermiddag !

Ingen åska här men den skulle behövas för det är så kvavt.

Uch tråkigt Momjii krya på dig och hoppas du snart är bättre.

Tittar in och säger hej,önskar en fortsatt skön Söndag Glad

Jessica Holländare
8/26/12, 7:38 PM
#3

Godkväll augusti!! Tungan ute

Ja den där dillen Pagan… Jag äter aldrig den så jag brukar klara mig bra..

Momiji - Hoppas du blir frisk snart!! Vad är det du åkt på??

Själv har jag tagit det lugnt idag med. Theodor kör ju slut på mig.. Men nu är dom hemma i Halmstad igen. Annars så är det tydligen familjefejd big time!! Förvånad Tänker inte gå in på det då jag inte tycker att det passar sig på nätet…

Kram alla!!


[Momiji]
8/26/12, 8:01 PM
#4

# 2 & 3 tackar, jag har varit lite småhängig i några dagar och i tisdags började jag få utslag över hela kroppen. Tyckte det var konstigt och ringde vårdcentralen och pratade med en sjuksköterska. Hon sa att det mest troligt inte var någonting men att jag kunde komma in på eftermiddagen om jag ville. Jag bestämde mig för att vänta och höra av mig senare om utslagen inte försvann. Då jag fick fler utslag på tisdagskvällen och sen på onsdagsmorgonen så ringde jag tillbaka. Då sa dom att det kunde vara någonting i lägenheten jag blev reagerade på. Så jag tog mina grejer och for till mormor. Där bröt utslagen ut rejält och på torsdagsmorgonen blev snöar tvungen att fara upp till vårdcentralen. Där fick jag träffa samma läkare jag varit i kontakt med för ångesten. Så hon frågade mig om jag varit trött och hängig senaste tiden. Efter att vi pratat ett tag berättade hon att jag har en infektion i kroppen som gör att jag reagerar på i stort sett allting. Så jag fick en lite starkare allergimedicin än min vanliga som jag ska äta tills jag blir frisk för att inte få lika mycket utslag. Men nu har jag börjat bli sämre och imorse bröt det ut rejält med hög feber. Jag kunde knappt prata, röra mig eller komma ihåg någonting.

Pagan
8/26/12, 8:10 PM
#5

Nämen jösses Momiji, låter verkligen inte bra. De nya pillren verkar ju inte hjälpt alls, snarare tvärt om. Kan det blivit någon biverkan av örttabletterna?? Ska du tillbaka till doktorn?

Nä Jessica, borde hållit mig i från Dillen du, men det sätter ju så god smakFlört

Nu har vi riktigt fint väder här, regnet drog vidare och solen kom fram i eftermiddags. Det bådar gott för morgondagen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
8/26/12, 8:30 PM
#6

God afton!

Vilket skit du åkt på Momiji, krya på dig-kramar!!!

Har varit en sväng och köpt present, maken fick åka på kalas. Själv hade jag zumba idag. Eftersom förkylningen står still så var det vinna eller försvinna. Vi hade besök av Tor, Sleipner och hans hammare. Jäklar vad det åskade loss!!!!

Färgar nu håret på dotra, sen är det hopp i säng för henne. Själv sjunker jag snart ner i soffan och smålurar till något på dumburken innan det är dags för sängenTungan ute

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
PiganX
8/26/12, 8:30 PM
#7

Här har det åskat i flera timmar idag på dagen. Jag vaknade vid 2 av att det var ett himla liv utanför fönstret, så då var det ju åskan. Blev utan ström i två timmar också.

Jag har lagat mat nyss, nu sitter jag här och kikar runt på iFokus. Försöker fixa ihop en artikel till Ensamhet, kanske tar fram korten sen också.

Hoppas ni får en trevlig kväll! GladKyss

Pagan
8/26/12, 8:37 PM
#8

jag funderar på att titta på Det okända från i Måndags, sista dagen på tv4play om man vill se gratis. Har ju haft fullt sjå att följa Dallas nu i veckan så jag missade ju det.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

PiganX
8/26/12, 8:41 PM
#9

#8 Jag vågar aldrig titta på Det okända, eller såna serier. Inte ensam iallafall, är jag med någon så går det bra. Men jag är nog rädd redan innan, så. Vad jag är rädd för vet jag egentligen inte, för jag brukar ju känna närvaron ibland, jag vet ju att jag oftast inte är ensam här. Men tvprogram och skräckisar klarar jag inte av på samma sätt, för där visar de ju alltid "det värsta". Och då börjar man ju bli rädd att man själv ska bli utsatt för konstiga saker.

Åh vad snurrigt det blev! Men tror nog du (och ni andra) förstår ändå. Glad

[Momiji]
8/26/12, 8:48 PM
#10

Den nya medicinen funkar faktiskt väldigt bra. Det är bara infektionen som brutit ut helt nu. Så det är bara att vila och ta det lugnt tills jag blir frisk. Mamma har sagt att jag ska bo här hos dom i minst en vecka och vila upp mig. Så kommer att få all mat lagad åt mig och bli ordentligt upppassad nu tills jag blir frisk

Jessica Holländare
8/26/12, 9:47 PM
#11

Du borde fått antibiotika Momiji…


Skogshumblan
8/26/12, 9:48 PM
#12

God kväll i tråden.

Pagan, hoppas sviterna efter dillen gått över nu.

Momiji krya på dig, skönt att du har några som tar hand om dig.

Ni andra, jag har läst men är för trött i huvudet för att orka skriva mer.

Har haft en skön helg hos mamma i helgen och fick jättefina löparkläder lite i förskottspresent av maken, givetvis har jag redan provat att springa med dem, dri-fit is the shit säger jag bara, oj vilken känsla att slippa bli kall av våta kläder!

Vardagslyx helt klart!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
8/26/12, 9:52 PM
#13

Vilken snäll make du har!! Kyss Ska jag med ha någon gång…


Annons:
Pagan
8/26/12, 10:00 PM
#14

Gött skogis " dri-fit is the shit" Skrattande

Oj vad stort det blev………..

Sett det okända nu från i måndags, väldigt bra primiärprogram måste jag säga och naturligtvis så grät jag en skvätt lipsill som jag är. Terry Evans var himla bra.

Nu nattinatti, sov gott goingar

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
8/26/12, 10:00 PM
#15

Jessica, hahaha ja jag tror jag tjatade hål i huvudet på honom Tungan ute

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
8/27/12, 6:00 AM
#16

Jessica, det är en virusinfektion så det är ingen idé att ta nå andra mediciner. Bara att vänta ut den. (oj, nu somnade jag till) Men eftersom den brutit ut nu så borde det ju inte vara länge kvar tills jag blir frisk

Jessica Holländare
8/27/12, 10:32 AM
#17

Jaha, ja då är det ju en annan sak Momiji. Hoppas det går över fort. I alla fall så fick jag antibiotika när jag hade körtelfeber för många år sedan, även om det är en virusinfektion. Man brukar få massa bakterier med när man är nedsatt, funkade toppenbra och jag var som en annan människa efter redan en dag!! Många krya-på-dig-kramar Momiji!!! Kyss


[Momiji]
8/27/12, 10:46 AM
#18

Jo, men känner mig redan lite piggare. Febern har gått ner lite så det är ju bra Glad Sen så är jag nyduschad och har nytvättade kläder på mig, då känner man ju sig alltid lite piggare. Har även en gigantisk platt-tv och alla mina favoritfilmer med mig så jag kan ligga och titta på medans mamma och pappa är på jobbet och lillebror är i skolan

Upp till toppen
Annons: