Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 487 ggr
Skogshumblan
8/24/12, 7:41 AM

God morgon fredag 24 augusti. Go

God morgon tarotnördar! Här skiner solen och jag vågar nästan tro på en skön dag … Önskar er alla en fin dag & helg. Själv ska vi åka till min mamma i helgen, maken ska springa midnattsloppet. Kram till alla som vill ha!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Elpida
8/24/12, 9:41 AM
#1

God morgon Skogis - jag vill ha en kram så jag snor åt mig!Glad

Hemma förmiddag med flickorna, din minsta verkar iaf piggare idag. Vaknade själv och var rätt murrig men det blir nog bättre under dagen. Morgonprommis med vovven avklarad, råttisar i soffan som håller mig sällskap och lite varmt thé med ingefära på bordet.

Hoppas ni får en härlig fredag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

plutopellis
8/24/12, 10:30 AM
#2

Godmorgon!

Fredag, underbart! Hemma helt själv! Det är riktigt skönt Tungan ute satt igång en maskin tvätt, duschat, ätit en chokladbit, handlat Glad

Sonen ska vara själv på dagis idag nämligen, lämnade av vid nio och ska hämta efter halv ett Kyss han är så duktig. Fast det tyckte jag inte halv fem i morse men men Flört imorgon ska jag få sovmorgon så det blir nog väl.

Sedan tar jag sonen och sticker till min familj i Tranemo och gubben får egentid som han har längtat efter. Vi ska sova över hos syrran jag och Theodor så gubben kan sova heeeela dagen på söndag Skrattande

Idag ska vi hämta hem mitt senaste projekt. Ja, jag har slösat pengar som egentligen ska gå till bröllopet. Jag skäms Skäms men fick tag i en akvarieställning med kar, pumpar, värmare mm till en billig peng och det kliade så i fingrarna att efter mycket om och men ska det flytta hit och jag ska testa på lite hobbyodling Tungan ute fast kommer inte fylla upp dom förän efter bröllopet OM det inte är någon som ska importera kampfisk till hösten från Thailand för då ska jag hänga på. Jag har blivit galen och gubben bara suckar men jag är ju lycklig i alla fall brukar han säga Kyss

Kram på er alla goingar!

LadyM82
8/24/12, 11:07 AM
#3

Snor också åt mej en kram :-)

Och godmorgon fina ni!

Städning står på schemat fast jag egentligen inte är riktigt i form…svårt det där med att sluta vara så himla duktig…Men det är ju så skönt när det är gjort :-)

Kram på er alla och hoppas ni får en fin dag!

Ruzicka
8/24/12, 12:10 PM
#4

Godmorgon kära vänner! Kyss

Det påminner mig, Elpida, jag har ännu inte fått se bilder på råttzen! Förvånad Är det möjligt att tjata sig till en? Jag saknar mina egna så fruktansvärt mycket, men de har fått det bättre. Jag fick till och med ett mail om att de helt har slutat bråka och trivs jättebra ihop, så de är nog lyckliga nu.

Man måste ju unna sig själv lite grand ibland, Pluto, framförallt om det kommer i en bra deal. Vilken mysig helg du verkar ha framför dig. Skrattande

Man får ju tänka så, Lady. Att det är skönt när det är gjort. Jag skall också städa idag, tänkte överraska sambon med en skinande ren lägenhet när han kommer hem, men jag vet inte.. det blir nog mest tanken som räknas tror jag. Tungan ute Intressanter till lägenheten kommer på söndag, och då måste det ju vara rent och fint. Vi vill verkligen att de tar den, så vi slipper betala hyra fram till november. Skrikandes Sedan kommer våra vänner och skall nörda brädspel hela dagen imorgon, något sorts opretentiöst hejdå. En av vännerna bad mig personligen se till att den här lägenheten vi tillsammans flyttade in i inte blev lika skitig som sambons förra lägenhet, så jag har ju lite att leva upp till.. Tungan ute

Kramar till alla som vill ha! Själv tar jag åt mig kramar från alla som erbjuder! Kyss

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Elpida
8/24/12, 1:36 PM
#5

#4 Ska fota dem idag, de små raringarnaKyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jessica Holländare
8/24/12, 1:43 PM
#6

Grattis till min storebror som fyller år idag!!! Kyss

Verkar som att alla har städning på schemat idag. Jag har dammsugit och skurt också. Och diskat. Måste ju vara Någorlunda när Theodor kommer hit och far runt överallt. Glad

Jag ska jobba extra inatt så jag hoppas på lite vila i eftermiddag.

Kram


Annons:
PiganX
8/24/12, 2:58 PM
#7

God morgon på er! Glad

Jag vaknade vid 9 imorse, av ett mindre trevligt samtal, men det löser väl sig får jag hoppas. Jag sov vidare till 2, och nu sitter jag här. Har ganska ont i huvudet så fick nyss ta en Naproxen, ska nog bädda ner mig i sängen tillsammans med Leo och någon film.

Jag hade tänkt göra läggningen för tarotcirkeln igårkväll, men hittade inte mina kort! Skrikandes Ska kolla i bilen senare, de kanske ligger kvar där efter Gotlandsresan, hoppas..

Hoppas ni andra får en bra eftermiddag och kväll! Kyss

Upp till toppen
Annons: