Annons:
Etikettövriga-redskap-metoder
Läst 2454 ggr
LadyM82
8/23/12, 6:42 PM

Velande pendel

Ja igår fick jag äntligen hem mina två pendlar som jag beställt från amuletten. Jättefina och det var kärlek vid första ögonkastet :-)

Testa mej fram lite nyss med min bergskristall pendel vilket var jättespännande…

Fick kraftfulla och tydliga svar när jag frågade om katt som vi tog bort den 1 augusti samt en fråga om min skydssängel/guide. Var så häftigt att se och känna!

Sen frågade jag lite frågor som rör min hälsa och vissa beslut kring den samt om mitt skrivande men då blev det lite velande fram och tillbaka på både det ena och det andra. Jag tror (och hoppas) att det var jag som påverkade den för mycket i just de frågorna eftersom det varit mycket velande fram och tillbaka kring just det.

Ska nu försöka att inte hänga upp mej för mycket på att jag kanske har gjort fel val…:O

Annons:
LadyM82
8/23/12, 6:48 PM
#1

Glömde skriva att hunden fick spatt mitt i pendlingen, vilket var väldigt kul. Kanske kände han av katten som han saknar så mycket…

Mads
8/23/12, 6:51 PM
#2

# 0 Jag har upplevt det som så att det är inte alltid rätt tid för de frågor man kanske ställer då man ibland måste se tiden an lite med saker i livet och då kan både pendel och tarotkort för min del i princip säga åt mig att slut fråga :) Så jag tror inte du behäver oroa dig. Härligt att du trivs med dem & att de funkar för dig.

Kram

Amor Vincit Omnia

Skogshumblan
8/23/12, 7:22 PM
#3

Håller med Mads ( hej Mads, kul att de dig ! )

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Mads
8/23/12, 7:38 PM
#4

#3 Heeej, detsamma ! Min dator fungerar bara när den vill så nu när den samarbetar får jag passa på att vara aktiv :)

Amor Vincit Omnia

Pagan
8/23/12, 7:44 PM
#5

Låter så härligt att du är så lycklig över dina nya kompisar ladySkrattande

Ja så som Mads säger kan det vara, eller att du inte riktigt är koncentrerad på frågorna och frågar om eller är lite otydlig med vad du vill ha svar på. Skriv gärna ner din fråga och läs den högt ett par gånger så du inte formulerar om dig när du frågar pendeln.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

LadyM82
8/23/12, 8:02 PM
#6

Ja jag tror också att det var koncentrationen som inte var med, har känt mej ur form hela dagen men kunde inte hålla mej från att testa :-)

Annons:
Pagan
8/23/12, 8:05 PM
#7

Hahaha så klart! man vill ju bekanta sigGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

LadyM82
8/23/12, 9:23 PM
#8

Ja precis! :-)

Lill-Mari
8/24/12, 6:15 PM
#9

Vad intressant med pendel,jag har just tänkt köpa en pendel men vet ej om jag vågar skicka efter på Amuletten eller om jag måste gå till butik och känna på den och se den i verklighet.

Någon som vet om man bör rena den först innan användning? har hör att den ska ligga i salt (vilken sorts salt?) och sedan ett dygn i solljus,kan det stämma?Glad

Pagan
8/25/12, 11:34 AM
#10

Salt av vilken form som helst, jag använder flingsalt från havet, men även vatten, solen och månen eller över en ljuslåga. Jag brukar avsluta med att snurra över en ljuslåga då jag frågat pendeln.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Lill-Mari
8/25/12, 1:17 PM
#11

Tack Pagan för tipset,har du köpt din/ dina pendlar på nätbutik?

Pagan
8/25/12, 3:33 PM
#12

Ja, jag klämde inte på dem först i butik, jag föll för bilderna, en på amuletten och en på Inme.se. Den ena i Bergskristall och den andra i massiv mässing

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Lill-Mari
8/25/12, 4:53 PM
#13

Då ska jag ta och kolla på dom nätbutikerna,tack för det Pagan

Annons:
Pagan
8/25/12, 7:29 PM
#14

Inme.se är en stor favorit, de har en massa "vill ha" så håll i plånbokenFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Lill-Mari
8/26/12, 11:55 AM
#15

Jag har just beställt från Amuletten pendel och lilla boken om pendling ett paketpris,samt en pendelmatta tror jag det hette.

Väntar med spänning på den,hoppas nu bara att jag får den att svara,det är min förstaGlad

Upp till toppen
Annons: