Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 3089 ggr
Trollungar
2012-08-22 08:57

Jolanda den tredje

Hejsan!

Jag är ny här på sidan och tänkte höra vad ni tycker om Jolanda den tredjes tarotkort och bok.

Passar den som en första tarotlek?

MvH Helene

Annons:
Jessica Holländare
2012-08-22 09:24
#1

Välkommen hit!!!

Jag har ingen som helst erfarenhet av den leken, men däremot så tycker jag att man ska välja en första lek som tilltalar en. Så om den tilltalar dig och känns rätt så kör på!


Mads
2012-08-22 11:17
#2

#0 Jag har den & har använt mig av den i många år nu. Den tilltalade mig & har funkar för mig så känns den bra so go for it :) Kram

Amor Vincit Omnia

Trollungar
2012-08-22 13:16
#3

Tack så mycket Glad

Jag får hem den på fredag. Känns jättebra Glad

Jessica Holländare
2012-08-22 14:28
#4

Vad spännande!! Skrattande


plutopellis
2012-08-22 14:29
#5

Välkommen hit! Hoppas du ska trivas hos oss tokar samt med din nya lek :)

Skogshumblan
2012-08-22 15:54
#6

Säger som de andra, välkommen hit! Jag tycker också att man ska ta den lek man trivs med, det är det viktigaste. Får du dessutom en bok till så har du ju en bra grund att luta dig på:) Hoppas det blir fredag snart nog för dig;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
2012-08-22 20:45
#7

Jolandas var min första lek också och hennes bok är helt underbar. Hon skriver så härligt. Mycket magiska häxceremonier att ta del av mm. Hans Arnold har gjort bilderna och de är ursköna och väcker inspiration. Jag kan bara lyckönska dig till ett gott val.Glad

Å ja just det Varmt välkommen till tarotifokus trollungar, hoppas du kommer trivas med oss, som Pellis redan nämnt så kan vi vara lite tokiga här, men det kanske var det som lockadeTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2012-08-22 21:51
#8

Välkommen hit Trollungar!

Jolandas lek är underbar, jag tycker jättemycket om den. Att sen också ha den som minne efter konstnären Hans Arnold är ju extra roligt.
Jag älskar Rosies berättelser och historierna om korten. Hon berättar så bra och levande.
Jag tycker att den är en bra nybörjarlek, så jag hoppas att du kommer att trivas jättebra med den!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Isa56
2012-08-22 21:55
#9

Varmt välkommen Trollungar.Skrattande

Jolandas lek står högt på min lista av "vill ha lekar" Lycka till med den.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Lill-Mari
2012-08-23 14:51
#10

# 3 varifrån har du beställt leken ? Köper man boken separat?

Skulle gärna vilja ha den som min första Tarotlek,annars har jag en änglalek av Doreen Virtue

Jessica Holländare
2012-08-23 17:52
#11

#10 Finns på adlibris.se


Ruzicka
2012-08-23 20:41
#12

Hej och välkommen, Trollungar! Skrattande Jag tror att det blir en jättebra lek att börja med. Jag tycker att den är väldigt fin och spännande, samtidigt som den inte är för galen.. om ni förstår hur jag menar? Glad Kör hårt och lycka till!

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Upp till toppen
Annons: