Annons:
Etiketttarot-stjärnor
Läst 641 ggr
Ruzicka
8/19/12, 8:38 PM

Lek med din lek! - del 2

Hej och hå, det var länge sedan. ^^ Tanken var ju att jag skulle fortsätta ge lite lektips som får en att lära känna sin lek lite bättre, men det hann jag ju inte med mitt i allt. Men bättre sent än aldrig! Skrattande

1. Lägg leken framför dig med baksidan upppåt.

2. Vänd ett kort och skriv ner vad karaktären/karaktärerna på kortet säger eller tänker. Tänk inte så mycket, bara skriv.

3. Vänd nästa kort och upprepa.

4. När du är klar med hela leken, titta över vad du skrivit. Är det några kort som förvånar dig? Några som stämmer in i den traditionella betydelsen? Några som fick ytterligare en dimension?

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Annons:
plutopellis
8/19/12, 8:59 PM
#1

Åh, jag skäms! Har ju inte ens gjort den första leken fast jag skrev att jag skulle det Obestämd

Ruzicka
8/19/12, 9:01 PM
#2

Skäms inte! Det är ju tänkt att vara kul, inte stressande eller ångestframkallande! Obestämd Gör den när du har tid eller lust, och har du inte det så är det ju inte hela världen. Kyss

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

plutopellis
8/19/12, 9:03 PM
#3

Men de låter ju så roliga men jag har ingen ro att sitta ner och göra det.. Får ta det framöver när jag känner att jag har ro och göra alla lekarna Glad

Ruzicka
8/19/12, 9:06 PM
#4

Det låter bra. Glad

Ja, det är en rolig bok. Min tredje bok kom förra veckan på posten, så nu har jag ännu fler övningar att göra och att dela med mig av. Det är så himla roligt! Och utvecklande, men det märker man inte själv när man gör det. Det kommer av bara farten. Flört

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Upp till toppen
Annons: