Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Goddagens 18 augusti

2012-08-18 14:29 #0 av: Pagan

Godmiddag alla

Haft en bra dag hittills? Själv har jag varit ute på låååångpromenad i solen. Lite disigt här i dag och dagen började med regn.

(2003_07_09_6.jpg)

Anmäl
2012-08-18 15:04 #1 av: plutopellis

Hej pagan och alla andra!

Ja här började den också med regn men nu är det sol.

Sonen har haft en jobbig natt så jag är trött! Nu vilar han :) gubben är iväg och hjälper föräldrarna att riva husvagnen, inte bokstavligt ;)

Lagar lite mat. Mår mycket bättre i magen idag! Har lite känningar men mycket mycket bättre :)

Varit ute lite i trädgården med ungen. Han är så lycklig när han får plocka sten :)

"jag älskar pengar, pengar älskar mig, pengar kommer lätt till mig" jag är köpsugen! Haha :)

Anmäl
2012-08-18 21:39 #2 av: Amandla

Jodå, en skaplig dag har det varit! Lite fika med familjen, annars lugnt. Vi är inte så mycket för hejdundrande kalas... även om jag älskar att få paket.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-08-18 22:02 #3 av: Jessica Holländare

Jag har sooooovit!!! Glad

Kram på er alla!!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.