Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 616 ggr
wolfheike
8/13/12, 7:22 AM

God Morgon Tarotvänner 13 Aug

God Morgon på er !

Hoppas ni sovit gott och vaknar till en härlig dag med nya möjligheter.

Lite tunga moln bjuder vädergudarna på och idag ska anticimex komma och ta bort ett stort rackarns getingbo under takpannorna.Har gubbstruttar som gör rent takpannor och dom kom tydligen på ett otrevligt getingbo när jag inte var hemma så min far bokade anticimex och jag kan lova att gå ut gör jag inte när dom kommer.Man vet aldrig vad surgetingar tar sig till.

Ettriga är dom och katterna kan inte vara på nån av balkongerna och gubbstruttar kan inte göra rent takpannor så jag hoppas dom håller löftet från anticimex och kommer och fixar detta idag.Men hua vad jag bävar,låser in mig helt för jag har ju sån hemsk getingfobi men ska stå på första parkett i badrumsfönstret och titta (med väääldigt noga stängda fönster kan jag lova Skrattande ) Undrar hur dom gör och om det börjar falla döda getingar från taket,blir intressant att se på säkert avstånd förstårs Flört

Ha en underbar dag allihopa Glad

Annons:
Skogshumblan
8/13/12, 7:36 AM
#1

God morgon Heike & ni andra tarottokar! Fy för getingar! Blä ush å fy för deras stick iaf. Här är full rulle. Dotera ska äntligen få gå till sin förskola efter sommarlovet och gissa om jag får höra det;) Skickar med en sång som går på högvarv nu, får så Goa vibbar av den. Jag kör originalet Ted men hittade inte någon version med honom på tuben så ni får Helen Sjöholm ist. Ha en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
8/13/12, 8:50 AM
#2

Godmorgon alla! Min första semesterdag, gubbens första jobbdag på nya jobbet och efter pappaledighet sen maj. Hoppas han ska trivas för vi känner båda bara positiva vibbar! :) Theodor var vaken en del i natt så vi gick upp för en halvtimme sen typ. Sovmorgon!! :) Molnfritt och strålande sol är det här :) idag blir det nog vara ute och ränna efter Theodors vila om någon timme. Brukar bli mest mys nu på förmiddagen två tre timmar sen fika och sen vila, sen gör man sånt där som handla mm men jag har inga pengar och behöver inte handla så vi går nog bara ut och leker med stenarna på uppfarten ;) Hoppas alla får en bra dag! Och att getingarna försvinner och dottern blir nöjd på förskolan :)

[Momiji]
8/13/12, 7:39 PM
#3

Hallå på er! Åh, nu önskar jag verkligen att man kunde ladda upp bilder på iFokus via mobilen. Har kört en spa-dusch och ser heltokig ut. Får lägga in bilden på datorn sen så ni kan få er ett gott skratt :)

Pagan
8/13/12, 9:28 PM
#5

Hoppas det gick bra med getingutrotningen Heike.

Skogis, tack för sången och blev det en trevlig dag för dottern?

Ja Momiji ny blev jag ju nyfikenGlad

Pellis, sicka söta äpplen, men jag har just blivit av med mitt akvarium så jag passar.

Här har jag just kommit till ro, fullt upp på jobb och sen hemma. Snart kallar bingen så det var inte mycket rast i dag. Å det är bara måndag! Ja, sånt e livetTyst

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
8/14/12, 12:28 AM
#6

Jag är på jobbet och myser!! Skrattande


Annons:
wolfheike
8/14/12, 2:56 AM
#7

Nä nåt Anticimex dök aldrig upp så dom bor kvar dom rackarns getingarna,hoppas dom dyker upp i dag.Typiskt såna där firmor,lova och lova men aldrig dyker upp Rynkar på näsan nåja hoppas på idag istället.Glad

Momiji låter som en frän bild.Skrattande

Tarotstollan
8/14/12, 3:20 AM
#8

Det är synd att getingarna måste dö, för det finns väl ingen chans att Anticimex flyttar på dem till ett bättre ställe?
Jag är väl inte sådär överförtjust i getingar, men de är viktiga för naturen och även de har ju rätt till sitt liv.
Wolfheike, du kanske har en massa honung uppe på taket nu!Flört

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
8/14/12, 3:33 AM
#9

Vid närmare eftertanke, getingar har väl ingen honung eller?SkämsObestämd

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

wolfheike
8/14/12, 4:03 AM
#10

Ha ha tänkte det samma nyss,att honung kanske finns Skrattande men du jag vet inte heller om getingen ger honung Skäms tror bara bina producerar.Uch värst vad lärd man är,stackars min gamla lärare om hon läser detta Skrattande

Upp till toppen
Annons: