Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 924 ggr
Isa56
8/12/12, 8:29 AM

Söndag 12/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans. Skrattande

Strålande sol idag också. Igår var det sådär riktigt ljuvligt ute. Jag mår inte bra av för mycket värme så det här är perfekt för mig. Tungan ute Igår blev det tvätta, och slappa. Maken körde in ved vi fått i veckan, klippte gräset och tyckte jag gjorde helt rätt som bara latade mig. Har ju jobbat hela veckan. Man får passa på att njuta av vädret så länge det varar.

En dagens tanke av Louise L. Hay

"Jag väljer att fatta kloka beslut som gynnar varje människa, plats och ting i mitt liv."

Ha en helskön dag. Välkomna att dela en liten frukost med mig, det räcker till alla. Flört

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
plutopellis
8/12/12, 9:41 AM
#1

Ljuvligt isa :) Idag blir det konfirmation för gubbens kusin. Ska bli mysigt :) får ta med hela rånpaketet till sonen, eller ska jag ta polkagrisen? Solen skiner :) Jag mår så bra!! Tror tabletterna är bra för mig..,

Skogshumblan
8/12/12, 9:42 AM
#2

God förmiddag Isa och ni andra. Tack för visdomsorden Isa :) Idag blir det nog att göra lite nytta, tvätt. De här moderna Sisofys-grejerna med disk och tvätt är inte min grej, var är min butler!?!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
8/12/12, 9:48 AM
#3

Min butler har semester på heltid… Tyst

Strålande sol även här idag! Underbart. Det blir typ släktsammankomst idag pga att min morbror med fru flyttat till Portugal. Trevligt att allla barnen kan vara ute och leka när det är fint då. Glad

Imorgon ska jag äntligen jobba!!! Trött på att vara ledig nu. Men imorgon vill jag nog inte jobba.. Tungan ute *hihihi*

Kram på er!!!


[Momiji]
8/12/12, 10:47 AM
#4

Morsning på er!

Känner riktigt hur det sprättar i kroppen på mig. Det är sol och 24 grader ute. Ska ut på en riktigt lång cykeltur idag hade jag tänkt, om jag lyckas ladda min iPod. Kan inte ha använt den på typ 3 år då den bara innehåller musik som mitt ex tillät mig att lyssna på, inte den musiken som jag vill lyssna på. Får se om den går att ladda upp efter så lång tid. Har rensat ut nästan all musik som fanns och håller nu på att ladda in min egen musik i den. Tar lite tid och har bara hunnit med 5 skivor än, men nu vill jag iallafall använda den Glad

Har mailat en piercare i grannstaden om att ta om mitt hål i läppen nu då tandställningen åker(jag var tvungen att ta ut hålet då dom satte i tandställningen) och jag ska dit den 22/8 och få det fixat Skrattande Jag hade ju annars kunnat göra det här direkt efter att dom tagit ut tandställningen men jag känner mig säkrare med att göra det hos henne då hon är extremt noga med hygienen då hon piercar. Det enda hål jag har gjort som inte tjorvat under läkningen är det som hon har gjort.

Har även börjat spara pengar. Har bestämmt mig för att göra min 13-åriga dröm till verklighet och fara till Tyskland Glad Ska försöka spara så jag har råd att fara dit i november. Antingen till Hamburg eller Berlin tänkte jag.

Nåja, nu kanske man skulle ta och göra sig iordning.

Ha en trevlig dag Glad

Pagan
8/12/12, 11:14 AM
#5

Godförmiddag

Härligt Isa, en sån macka snor jag

Ha det så trevligt med släkten tjejer

Skogis hittat din butler än? Du har ju alltid dynamitTungan ute

Momiji låter som du har en skön dag framför dig. Låter som du har sköna planer även för framtiden.

Själv vet jag inte riktigt, här är strålande sol och jag skulle väl behöva ta itu med en del praktiska saker inne, men det lockar mer att vara ute och ta till vara på de sköna strålarna.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

wolfheike
8/12/12, 1:08 PM
#6

God Dagens !

Mums goa mackor,mej vill ha Tungan ute

Mysigt med släkten,hoppas ni får det underbart på alla vis.

Momiji,skrattar gott har haft tanställning några gånger under mitt liv och senast gjorde jag en piercing i tungan när ställningen fanns kvar men det blev inte långvarigt för den rackarns staven bara fastnade i tandställningen.Ville väl inte ha piercing egentligen utan var mest nyfiken på hur ont det skulle göra i tungan,inte ett dugg kändes det till min förvåning Förvånad och ingen förlust att jag fick ta bort den,bara mitt fakirsinne som blev mättat men tanställning och piercing är då ingen bra kombo Skrattande

Ha en fortsatt fin Söndag på er Cool

Annons:
[Momiji]
8/12/12, 2:11 PM
#7

2 mil senare hamnade jag hos mormor och morfar. Har nyss ätit frukost/lunch och hjälpt mormor med blommorna. Sen ska mormor bjuda på middag också :)

Ruzicka
8/12/12, 10:03 PM
#8

Hej allihopa!

Jag har inte glömt er, jag läser varje dag och jag saknar er mycket! Men det är så mycket i mitt liv just nu att jag inte riktigt har haft kraft att sätta mig ner och svara.. men jag tänker på er varje dag! Kyss

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Pagan
8/13/12, 9:22 PM
#9

Förstår att det är fullt upp Ruz, vi saknar dig också. Kram på dig tjejen. Hoppas allt är ok!Kyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: