Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Orakel/änglakort

Romance Angels Oracle, min nya orakel lek

2012-08-11 02:39 #0 av: Tarotstollan

I går fredag 10/8 kom äntligen min nya orakel lek: www.aeclectic.net/tarot/cards/romance-angels-oracle/   tycker jag väntat på den i en evighet eftersom den var försenad. När jag räknade efter var det lite mer än fem veckor sedan jag beställde den.

Som vanligt vackra bilder och en blandad kompott av konstnärer, dock endast tre nämnda vid namn och kort. Det finns 44 kort i leken, men 10 av dem finns det ingen konstnär listad för. Undrar varför? Den konstnären jag gillar mest i denna leken har också gjort flest kort, vilket jag gillar.

Så vad tycker ni?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2012-08-11 07:44 #1 av: ina3

Så fina! Väl värt väntan skulle jag tro!

Anmäl
2012-08-11 10:05 #2 av: Skogshumblan

Ljuvliga att vila ögonen på! Hoppas ni ska trivas ihop :)

Anmäl
2012-08-11 11:22 #3 av: Pagan

Ja det var vackra kort Stollan, googlade lite

http://love3366books.blogspot.se/2012/04/romance-angels-oracle-cards.html

Hoppas Ni kommer trivas i hopGlad Jag väntar fortfarande.......

Anmäl
2012-08-11 12:08 #4 av: Jessica Holländare

Jösses, 5 veckor är lååång väntan! Förvånad Härligt att den äntligen kommit.

Jag väntar med på paket, fast inga kort. Grejer till min kamera som aldrig tycks komma.. Rynkar på näsan Fast jag har nog bara väntat i snart tre veckor...

Grattis till nytillskottet! Den verkar otroligt mysig och lugn..

Anmäl
2012-08-11 22:21 #5 av: Tarotstollan

# 3. Tack för länken Pagan, jag letade runt men hittade ingen som var bättre. Det är tur att det finns datavana människor som kan hjälpa till!
Vad väntar du på?

Ja, bilderna är otroligt vackra, särskilt gillar jag dem som är lite gammaldags.
De är ju till för kärlek och relations frågor, så personligen kommer jag nog mest ha dem som ögongodis Flört!

Anmäl
2012-08-11 22:23 #6 av: Pagan

min housewives tarotObestämd

Anmäl
2012-08-11 22:27 #7 av: Tarotstollan

#6. Har du fått besked om när den kommer?

Anmäl
2012-08-11 22:29 #8 av: Pagan

inte ett ljud, suck! Enligt Adlibris så fanns den ju inne, men jag tror att jag beställde den i helgen, men inget leveransbesked än. Väntade ju först ett tag på bokus först också. Vill ha den NU!!!!!!

Anmäl
2012-08-11 22:37 #9 av: Tarotstollan

När man väntar på något man verkligen vill ha, så är alltid väntan dubbelt så lång. Det är konstigt........men så är det!Rynkar på näsan

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.