Annons:
Etiketterboktipstidningarövrig-media
Läst 1866 ggr
Tarotstollan
8/9/12, 11:39 PM

Kartan

Är det någon här som läst "Kartan" -Finn magi och mening i historien om ditt liv av Colette Baron-Reid?
I så fall vad tyckte ni?

Har precis fått hem den! Tyvärr hade den bokklubben jag beställde boken ifrån inte orakkelkorten som hör till, så jag får beställa dem separat. Jag har sett korten och de är otroligt vackra. Det är väl de bara för att man skall känna sig "tvingad" att köpa dem!Flört

Fast jag funderade redan innan på att köpa dem, så nu när jag har boken känns det mera "nödvändigt" att ha dem också!Tungan ute

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[C Stark]
8/10/12, 11:50 AM
#1

Har inte läst boken. Men däremot använder jag korten. Jag älskar dom.
<3

Jessica Holländare
8/10/12, 5:10 PM
#2

Det finns anteckningsbok till den med! Flört Måste hitta korten någonstans på nätet så jag kan kika på dom…


Jessica Holländare
8/10/12, 5:13 PM
#3

Okey, hon har ju gjort massor av orakelkort!!! Nu vill jag ha massor…


christel70
8/10/12, 5:28 PM
#4

Ah, stod och höll o hennes orakelkort när jag var i Vatumannens bokaffär men valde i sista stund ett par andra orakelkort. Ångrar det för de var underbara! Tror boken är lika bra!

Medarbetare på Tarot

Tarotstollan
8/10/12, 8:16 PM
#5

# 2.Tack för infon, tyvärr verkar det bara vara en vanlig anteckningsbok med citat i. Fast det är klart hittar jag den någonstans så kanske jag köper den.
Letade efter bilder men hittade inga.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
8/10/12, 8:22 PM
#6

Ja, det är en vanlig anteckningsbok. Glad


Annons:
Pagan
8/10/12, 9:18 PM
#7

Denna var väl med i Livsenergi sist Stollan? Känner igen den. Kanske vore en idé att sätta upp på önskelistan denna också.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
8/10/12, 9:45 PM
#8

# 7. Ja, det var därifrån jag köpte boken.  Tycker det är synd att de inte också kunde sålt orakelkorten tillsammans med boken, eller som tillval!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ina3
8/11/12, 7:58 AM
#9

Vad heter korten som hör till?

~ Medarbetare på Tarot ~

[C Stark]
8/11/12, 9:17 AM
#10

#9 The enchanted map

Pagan
8/11/12, 11:25 AM
#11

Det är verkligen härliga kort,

http://www.youtube.com/watch?v=rWehfYUugQE

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
8/24/12, 3:35 AM
#12

Ja, nu har mina kort också kommit, helt underbara som jag redan visste att de skulle vara.
# 2. Såg nu att anteckningsboken fanns att köpa i nya Livsenergi som kom i går, får se om jag beställer den eller inte. Det beror på om jag beställer något annat ifrån dem!

Däremot undrar jag om korten och boken har något med varandra att göra, eller om de helt är delade ifrån varandra?! För jag har ännu inte läst något där hon nämner korten i boken, men inte sagt att det inte kommer senare.
I orakel-lek boken skriver hon att hon skapade korten som följeslagare till den stora boken, men att de kan användas oberoende av varandra.
Hur som helst, så ska det bli kul att läsa boken och testa korten när jag känner mig redo för djupdykningen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: