Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Böcker - CD

Kartan

2012-08-09 23:39 #0 av: Tarotstollan

Är det någon här som läst "Kartan" -Finn magi och mening i historien om ditt liv av Colette Baron-Reid?
I så fall vad tyckte ni?

Har precis fått hem den! Tyvärr hade den bokklubben jag beställde boken ifrån inte orakkelkorten som hör till, så jag får beställa dem separat. Jag har sett korten och de är otroligt vackra. Det är väl de bara för att man skall känna sig "tvingad" att köpa dem!Flört

Fast jag funderade redan innan på att köpa dem, så nu när jag har boken känns det mera "nödvändigt" att ha dem också!Tungan ute

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2012-08-10 11:50 #1 av: [C Stark]

Har inte läst boken. Men däremot använder jag korten. Jag älskar dom.
<3

Anmäl
2012-08-10 17:10 #2 av: Jessica Holländare

Det finns anteckningsbok till den med! Flört Måste hitta korten någonstans på nätet så jag kan kika på dom...

Anmäl
2012-08-10 17:13 #3 av: Jessica Holländare

Okey, hon har ju gjort massor av orakelkort!!! Nu vill jag ha massor...

Anmäl
2012-08-10 17:28 #4 av: christel70

Ah, stod och höll o hennes orakelkort när jag var i Vatumannens bokaffär men valde i sista stund ett par andra orakelkort. Ångrar det för de var underbara! Tror boken är lika bra!

Anmäl
2012-08-10 20:16 #5 av: Tarotstollan

# 2.Tack för infon, tyvärr verkar det bara vara en vanlig anteckningsbok med citat i. Fast det är klart hittar jag den någonstans så kanske jag köper den.
Letade efter bilder men hittade inga.

Anmäl
2012-08-10 20:22 #6 av: Jessica Holländare

Ja, det är en vanlig anteckningsbok. Glad

Anmäl
2012-08-10 21:18 #7 av: Pagan

Denna var väl med i Livsenergi sist Stollan? Känner igen den. Kanske vore en idé att sätta upp på önskelistan denna också.

Anmäl
2012-08-10 21:45 #8 av: Tarotstollan

# 7. Ja, det var därifrån jag köpte boken.  Tycker det är synd att de inte också kunde sålt orakelkorten tillsammans med boken, eller som tillval!

Anmäl
2012-08-11 07:58 #9 av: ina3

Vad heter korten som hör till?

Anmäl
2012-08-11 09:17 #10 av: [C Stark]

#9 The enchanted map

Anmäl
2012-08-11 11:25 #11 av: Pagan

Det är verkligen härliga kort,

http://www.youtube.com/watch?v=rWehfYUugQE

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.