Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 513 ggr
Skogshumblan
2012-08-04 07:41

Lördag 4 augusti.

God morgon vänner. Hoppas ni alla sovit gott, mår bra och får en fin dag. Ta vara på dagen och lev den fullt ut!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Momiji]
2012-08-04 08:20
#1

Gomorron!

Har faktiskt sovit ganska bra inatt. Tror att vetskapen om att kaninerna har det så bra nu har lugnat mig lite Glad Ska börja gå igenom lägenheten och förrådet och leta upp alla kaninsaker så jag kan lämna över dom till dom nya ägarna(kaninerna heter för övrigt nu Monchan/Mojje och Erin/Snuttan). Känner mig så nöjd med dom nya hemmen Skrattande

Har dock fått världens längtan att fara ut till skogen och havet och måla och spela gitarr ett tag nu. Ska höra om jag får låna nån bil och fara iväg idag.

Hoppas ni har en trevlig dag Glad

Skogshumblan
2012-08-04 09:35
#2

Momiji så gott att du känner så goda vibbar. Hoppas din längtan kommer bli satt i verket snarast!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Destany
2012-08-04 09:38
#3

Godmorgon sitter på jobbet e seg o har ont men men ikväll ska vi fira min svärmor

Skogshumblan
2012-08-04 09:50
#4

Destany, hoppas du piggnar till & kryar på dig så du får en härlig kväll om inte annat.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
2012-08-04 09:51
#5

Godmorgon!!

Har en odåga som tjatar om att få bada nu.. *suck* Får väl slita mig från datorn en stund då.

Hoppas du kan komma ut i skogen och njuta Momiji!!


plutopellis
2012-08-04 10:42
#6

Godmorgon alla! Igår kände jag att vi behöver göra något roligt så vi tog lillebror sen åkte vi till Liseberg. Blev inte mycket åk för långa köer, hann helt enkelt inte men alla var nöjda och Theodor hade det toppen. Han bara sprang och sprang och tjöt av lycka. Underbart :) Idag åker vi till Tranemo och firar min äldsta bror som fyller år på tisdag. Imorgon blir det nog besök av pappa och min tredje bror men är inte säkert ännu.. Och massa slapp! För vi är allt sletna efter igår och ut och flänga idag igen :) Massa kramar på er alla!

Annons:
Pagan
2012-08-04 11:14
#7

Ja här var det liv i luckan minsann. Godförmiddag på er.Skrattande Lördag och allt, solen skiner, lite slapp är jag och har bara läst och druckit mängder av kaffe, ska ta mig en kopp till.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

wolfheike
2012-08-04 11:27
#8

Hej hopp i tråden !

Full fart på er allihopa ser jag Cool

Ha en alla tiders dag på er Glad

Isa56
2012-08-04 11:49
#9

Godmiddag allesammans solen skiner och tvätten väntar. Flört

Ska läsa igenom en del trådar även om jag smugit runt här då och då. Kyss

Önskar alla en härlig dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Momiji]
2012-08-04 12:13
#10

Sitter nu med en sprakande brasa i kaminen. Skogen i ryggen och havet framför mig. Ingen ström heller, bara jag, gitarren och målargrejerna

Jessica Holländare
2012-08-04 12:17
#11

Njut Momiji!! Kyss


Amandla
2012-08-04 14:55
#12

Jag har just satt en bulldeg med mycket smör och socker i Tungan ute Älskar ju att baka men prioriterar bort det i tröttheten, tänker alltför ofta "imorgon… " istället för att göra slag i saken för det får mig att må riktigt bra. Både dofterna, känslan av den lena degen och att få forma till fina bullar och sen förstås att äta! För att inte tala om nöjda söner Kyss


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Momiji]
2012-08-04 15:39
#13

Åh så gott det lät med bullar :) Själv har jag gått lös i skogen med en hink. Snart har jag 1 liter handplockade lingon :) tagit en paus nu och ska äta mig rejält mätt(är lite småhungrig och då har bären man plockat en tendens att hamna i munnen på en gång :)). Hunnit måla, spela, sjunga och sitta ute vid havet ett tag också.

Annons:
[Momiji]
2012-08-04 20:03
#14

Hemma nu och har kokat lingonsylt Glad

Amandla
2012-08-04 20:04
#15

Bullarna blev såååå goda Skrattande


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Momiji]
2012-08-04 20:06
#16

Fusk, nu vill jag ha en bulle Obestämd

Skogshumblan
2012-08-04 20:29
#17

Jag också!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
2012-08-04 20:36
#18

Jag vill med ha en bulle!! Fast jag har fått god pastasallad och tårta hos min bror så det får väl duga. Tungan ute

Skön dag du verkar haft Momiji! Riktigt avis faktiskt.


[Momiji]
2012-08-04 21:02
#19

Jo, det var riktigt skönt faktiskt. Har bara haft 2 ångestattacker idag också och dom gick över inom 1 timme båda 2 Glad

Men nu blir det film och apelsinjuice(då jag inte har några bullar Tungan ute) och sen sova. Gonatt på er! Skrattande

Jessica Holländare
2012-08-04 21:25
#20

Jag får ta varma mackor istället för bullar.. Rynkar på näsan Synd om oss bull-lösa stackare… Tungan ute


Annons:
Skogshumblan
2012-08-04 21:26
#21

Vackert hår amandla, gillar sådant tjockt burrigt!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: