Annons:
Etikettifokus
Läst 2477 ggr
Pagan
8/3/12, 2:42 PM

Autosignaturen

iFokus ska ändra så man max kan ha tre rader med text i sin signatur. Så har du längre kommer texten bli klippt. Tänk även på att mellanrum, punkter mm räknas in. När denna ändring träder i kraft vet vi inte i nuläget. Men kan ju vara bra att känna till i god tid.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Jessica Holländare
8/4/12, 12:24 PM
#1

Tack för infon.


Isa56
8/4/12, 12:27 PM
#2

Tack, ja vi lär väl märka när det sker. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa56
8/4/12, 12:30 PM
#3

Haha, jag fick en medalj. Kråkan Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
8/4/12, 12:43 PM
#4

Kråkan? Vetetusan vilka jag har och hur man får dem.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
8/4/12, 12:44 PM
#5

jo nu vet jag, 36st och där ingick även kråkanGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
8/4/12, 12:47 PM
#6

Arrrgggghhhh Och som vanligt kommer jag tätt EFTER med 35 Medaljer. ASG Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Pagan
8/4/12, 12:49 PM
#7

hahaha, ska se att någon annan här har en massa fler. Tror att draken har en massa.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
8/4/12, 12:53 PM
#8

Snart 3 år som jag hängt tätt efter dig Pagan i allt från antal inlägg till medqaljer. LOL Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
8/4/12, 12:54 PM
#9

hahaha, ja minns du när vi hade veckostatistikenTungan ute

undrar just varför den försvann, måste ju jag ta reda på - eller vet du?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
8/4/12, 12:57 PM
#10

Det var när de uppdaterade hela iFokus.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
8/4/12, 12:58 PM
#11

SKa vi få den tillbaka?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
8/4/12, 1:00 PM
#12

Vet faktiskt inte. Hade varit kul. Vi hade roligt i den tråden. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
8/4/12, 1:01 PM
#13

ska kolla hos admin var den blivit av

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
8/4/12, 1:03 PM
#14

Ja gör det är du snäll. Cool

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
8/4/12, 1:13 PM
#15

Fler önskar samma sak, men en tråd som startades i januari har ännu inte fått ett lyckligt svar. Vi får väl vänta lite till.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
8/4/12, 1:16 PM
#16

Hade för mig att jag läst något någonstans om det. Förmodar de prioriterar annat först.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Sagaliten
12/31/15, 1:03 AM
#17

Undrar bara om signaturen inte syns om man använder IPad eller iPhone eller om det ska synas även då funderar jag på varför inte min syns. Eller jag ser den inte i alla fall ☺️

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Tarotstollan
12/31/15, 1:50 AM
#18

Har ärligt talat ingen aning. Du får fråga inne på iPad eller iPhone iFokus, de borde ju veta.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

annia1
12/31/15, 3:24 AM
#19

Sagaliten man måste ha Insider för att kunna ha signatur. Det står ovanför skrivrutan där man skriver in signaturen att det är en insiderfunktion.
Du har inte skrivit tillräckligt många inlägg än för att få Insider. När du skrivit 50 inlägg så ska du få Insider. Och du kommer då se det gula I:et vid din Avatar

Förut fanns det en tidsgräns efter man registrerat sig  innan man kunde få Insider, men jag tror den är borttagen. Så när du skrivit 50 så bör du få Insider.

Det går även att köpa Insider om man sparat ihop 200 Guldmynt. Då går man in på sitt konto och guldmyntsshopen och köper det.

.

Sagaliten
12/31/15, 5:52 PM
#20

Ahhh okej, är bara jag som inte läst tillräckligt noga eller riktigt fattat vad jag läste 😜 Men dock för ditt svar annia1

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Sagaliten
1/1/16, 6:35 AM
#21

Då dök nästa fråga upp. Kan man göra så där blir en länk i sin signatur eller det går inte?

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

annia1
1/1/16, 3:38 PM
#22

När det gäller länk så gör man lika som i inlägg. Man markerar ordet som man vill ska bli länk och sen klickar på symbolen som ser ut som en kedja uppe i fältet bredvid smileyn. Om man skriver in adressen så är det bara att skriva. Om man klistrar in adress så får man se till att ta bort det http som redan står. Sen klicka på skicka.

När det gäller mobiler så för att få fram fältet med symbolen så får man först klicka på inställningar på webbläsaren och välja visa skrivbordsvy. Då ska det fältet synas. När det gäller iphone och ipad så vet jag inte om det är lika där att man får fram fältet genom att välja skrivbordsvy. Har för mig att jag sett vid nåt tillfälle att man inte får fram det fältet i ipone och ipad, men går ju då att skriva inne på nån av dom sajterna och fråga hur man gör länkar med dom.

.

Sagaliten
1/1/16, 5:26 PM
#23

Okej, nä det fältet har jag aldrig sett men kanske får göra just den delen på datorn då. Ännu en gång tack så mycket annia1 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Upp till toppen
Annons: