Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
IFokus info

Autosignaturen

2012-08-03 14:42 #0 av: Pagan

Ifokus ska ändra så man max kan ha tre rader med text i sin signatur. Så har du längre kommer texten bli klippt. Tänk även på att mellanrum, punkter mm räknas in. När denna ändring träder i kraft vet vi inte i nuläget. Men kan ju vara bra att känna till i god tid.

Anmäl
2012-08-04 12:24 #1 av: Jessica Holländare

Tack för infon.

Anmäl
2012-08-04 12:27 #2 av: Isa56

Tack, ja vi lär väl märka när det sker. Flört

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-08-04 12:30 #3 av: Isa56

Haha, jag fick en medalj. Kråkan Tungan ute

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-08-04 12:43 #4 av: Pagan

Kråkan? Vetetusan vilka jag har och hur man får dem.

Anmäl
2012-08-04 12:44 #5 av: Pagan

jo nu vet jag, 36st och där ingick även kråkanGlad

Anmäl
2012-08-04 12:47 #6 av: Isa56

Arrrgggghhhh Och som vanligt kommer jag tätt EFTER med 35 medaljer. ASG Tungan ute

Anmäl
2012-08-04 12:49 #7 av: Pagan

hahaha, ska se att någon annan här har en massa fler. Tror att draken har en massa.

Anmäl
2012-08-04 12:53 #8 av: Isa56

Snart 3 år som jag hängt tätt efter dig Pagan i allt från antal inlägg till medqaljer. LOL Tungan ute

Anmäl
2012-08-04 12:54 #9 av: Pagan

hahaha, ja minns du när vi hade veckostatistikenTungan ute

undrar just varför den försvann, måste ju jag ta reda på - eller vet du?

Anmäl
2012-08-04 12:57 #10 av: Isa56

Det var när de uppdaterade hela ifokus.

Anmäl
2012-08-04 12:58 #11 av: Pagan

SKa vi få den tillbaka?

Anmäl
2012-08-04 13:00 #12 av: Isa56

Vet faktiskt inte. Hade varit kul. Vi hade roligt i den tråden. Tungan ute

Anmäl
2012-08-04 13:01 #13 av: Pagan

ska kolla hos admin var den blivit av

Anmäl
2012-08-04 13:03 #14 av: Isa56

Ja gör det är du snäll. Cool

Anmäl
2012-08-04 13:13 #15 av: Pagan

Fler önskar samma sak, men en tråd som startades i januari har ännu inte fått ett lyckligt svar. Vi får väl vänta lite till.

Anmäl
2012-08-04 13:16 #16 av: Isa56

Hade för mig att jag läst något någonstans om det. Förmodar de prioriterar annat först.

Anmäl
2015-12-31 01:03 #17 av: Sagaliten

Undrar bara om signaturen inte syns om man använder IPad eller iPhone eller om det ska synas även då funderar jag på varför inte min syns. Eller jag ser den inte i alla fall ☺️

Anmäl
2015-12-31 01:50 #18 av: Tarotstollan

Har ärligt talat ingen aning. Du får fråga inne på iPad eller iPhone iFokus, de borde ju veta.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2015-12-31 03:24 #19 av: annia1

Sagaliten man måste ha insider för att kunna ha signatur. Det står ovanför skrivrutan där man skriver in signaturen att det är en insiderfunktion.
Du har inte skrivit tillräckligt många inlägg än för att få insider. När du skrivit 50 inlägg så ska du få insider. Och du kommer då se det gula I:et vid din avatar. 

Förut fanns det en tidsgräns efter man registrerat sig  innan man kunde få insider, men jag tror den är borttagen. Så när du skrivit 50 så bör du få insider.

Det går även att köpa insider om man sparat ihop 200 guldmynt. Då går man in på sitt konto och guldmyntsshopen och köper det.

Anmäl
2015-12-31 17:52 #20 av: Sagaliten

Ahhh okej, är bara jag som inte läst tillräckligt noga eller riktigt fattat vad jag läste 😜 Men dock för ditt svar annia1

Anmäl
2016-01-01 06:35 #21 av: Sagaliten

Då dök nästa fråga upp.
Kan man göra så där blir en länk i sin signatur eller det går inte?

Anmäl
2016-01-01 15:38 #22 av: annia1

När det gäller länk så gör man lika som i inlägg. Man markerar ordet som man vill ska bli länk och sen klickar på symbolen som ser ut som en kedja uppe i fältet bredvid smileyn. Om man skriver in adressen så är det bara att skriva. Om man klistrar in adress så får man se till att ta bort det http som redan står. Sen klicka på skicka.

När det gäller mobiler så för att få fram fältet med symbolen så får man först klicka på inställningar på webbläsaren och välja visa skrivbordsvy. Då ska det fältet synas. När det gäller iphone och ipad så vet jag inte om det är lika där att man får fram fältet genom att välja skrivbordsvy. Har för mig att jag sett vid nåt tillfälle att man inte får fram det fältet i ipone och ipad, men går ju då att skriva inne på nån av dom sajterna och fråga hur man gör länkar med dom.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.