Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1400 ggr
Elpida
8/1/12, 7:59 AM

God morgon den 1 aug

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här börjar augusti med sol, jag tar det som en liten vink om vädret denna månadenTungan uteSkrattande.

Ikväll ska jag åka till mor och fira hennes sambo, jag och lilltjejen blir det för resten av familjen är upptagna/bortresta. Så skönt att sätta sig till dukat bord när man kommer dit, jag har slut på middagsuppslag snart!

Hoppas ni har en fiiiiiiin dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Jessica Holländare
8/1/12, 8:53 AM
#1

Godmorgon!!

Jag och Nora ska följa med mamma till Ikea. Idag skulle vi tydligen ta den i Gbg. Aldrig varit i den, vi brukar åka till Jönköping.. Har en liten lista med saker att införskaffa. Skrattande

Växter och fisk verkar leva än så länge. Skrattande


Skogshumblan
8/1/12, 9:30 AM
#2

God morgon alla. Elpida, hoppas ni får en fin stund med firande av din mamma. Jessica, shoppa lugnt! När ni ska till Jönköping nästa gång får vi sammanstråla ;). Själv tar jag ännu en dag i lojhetens tecken. Ska virka klart filten och springa ikväll men sen får resten bli som det blir:) Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
8/1/12, 10:21 AM
#3

Dubbelt;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
8/1/12, 10:29 AM
#4

Humblan, är du lite dubbel idag?FörvånadGlad Vi ska fira på, fast det är mammas sambo som fyllerFlört.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
8/1/12, 10:48 AM
#5

Godförmiddag på er

Kalas, Ikea och virkning, ja det låter ju trevligt alltihop.

Har också fått slut på middagsalternativen, kanske ska jag googla lite på tasteline eller så.

Hopp om sol här, lite svårt än att sia om. Svårflirtad är han.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
8/1/12, 10:56 AM
#6

Pagan gillar man sallad, kyckling och halloumi kommer ett recept här. En färdiggrillad kyckling/ annan form av kyckling man vill ha Sallad & grönsaker som man gillar. Själv kör jag de färdiga påsarna på ica, häller på lite majs, tomater, gurka och oliver. Tillred kycklingen och skiva och stek halloumiosten Lägg upp salladen på fat, lägg kyckling och ost ovanpå och servera, om man vill har man pasta, dressing och bröd till:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Momiji]
8/1/12, 11:26 AM
#7

Hallå på er! Blandade känslor här idag. Har några som kommer och tittar på kaninerna. Känns tråkigt att detta kan bli min sista dag med dom, men samtidigt är jag jätteglad för jag vet att dom som kommer och kollar idag kommer att erbjuda helt underbara hem till dom(det är vana kaninägare som även jobbar på djurkliniken). Har börjat städa undan kaningrejerna hemma också. Momijis hörn är klart och jag har ställt dit mitt ena staffli och en pall. Om det blir ett målarhörn vet jag inte än, det får tiden utvisa. Hoppas ni får en trevlig dag och håll tummarna för att kaninerna får nya ägare idag

Pagan
8/1/12, 12:05 PM
#8

Låter gott Skogis, tack för receptet.

Momiji, förstår att det är blandade känslor hos dig. Men ett  målarhörn hade väl inte varit fel. Måla är ju både meditativt och kreativt. Du kan ju!

Hört nåt från grannkärringen?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
8/1/12, 12:18 PM
#9

Idag ska jag och min äldste son åka och hämta hem Pixie, det blev inga valpar Rynkar på näsan Varför hon gick tom vet vi inte, hon kanske helt enkelt inte passade ihop med hanhunden. Snopet är det! Tyst


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Momiji]
8/1/12, 1:14 PM
#10

Ojoj vad det regnar och kaninerna är ute(fast har ju satt regnskydd på burarna). Åskar gör det också. Nä, grannen har inte hört av sig nå mer :)

Pagan
8/1/12, 1:56 PM
#11

Oj då, inga bebbar då Amandla. Vad tråkigt och snopet. Men trevligt att få hem henne va? Lilla sötnosen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
8/1/12, 2:01 PM
#12

Tjena hopp! Här har middagsinspitationen försvunnit för länge sen! Så idag åt vi ute ;) Massor med kramar till dig momiji! Så tråkigt amandla men skönt att få hem pixie antar jag :) Kram alla!

[Momiji]
8/1/12, 8:38 PM
#13

Fick höra vid 16.00 tiden att dom fått förhinder och kunde inte komma idag. Så dom kommer på fredag. Så jag får några extra dagar med kaninerna och fira momijis 2 års dag. Men det låter verkligen som att dom kommer att ta dom. Nu bor kaninerna hos mormor och morfar och här känner dom sig verkligen hemma. Så nu känner jag att jag kan slappna av då kaninerna har det bra. Har även fått nya mattor och ett insynsskydd av mamma idag och så har jag hjälpt pappa med att bygga garaget. Nu sitter jag på mormor och morfars altan med mormor och kaninerna. Solen lyser rakt in i ögonen och det är lagomt varmt.

Annons:
Amandla
8/1/12, 9:30 PM
#14

Pixie blev så lycklig när vi kom att jag trodde hon skulle vifta sönder hela kroppen Tungan ute och det är gott att ha henne hemma igen, ja! Skrattande


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
8/1/12, 9:32 PM
#15

Kan tro det.Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
8/1/12, 9:34 PM
#16

Vad skönt Momiji!

Snopet Amandla!! Riktigt tråkigt. Bättre lycka nästa gång. Skönt att lilla Pixie får komma hem i alla fall.

Och ja Humblan, nästa gång får vi stråla samman!!! Skrattande


Skogshumblan
8/1/12, 9:56 PM
#17

Momiji, så skönt att det är gott här och nu i ditt liv. Håller såklart tummarna för att de kommer på fredag och att allt blir så bra så. För kaninerna och dig.Kyss

Amandla, så snopet, men som andra skrev härligt att få hem Pixie.Glad

Jessica ja absolut!

'

Har just varit ute och sprungit med min vän, 7,5 km och ett löfte om att springa göteborgsvarvet nästa år har jag klämt ur mig idag. Herrejisses jag är knäpp…Tyst

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
8/1/12, 10:00 PM
#18

Då måste hela gänget komma och hejja på dig Humblan!!!! Skrattande


Skogshumblan
8/1/12, 10:03 PM
#19

Ja eller hur? Då ska jag fixa en tröja med texten "Humblan rockar fett" på så ni känner igen mig

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
8/1/12, 10:21 PM
#20

Skitbra!! Så får vi ha tröjor där det står "Humblans hejjarklack!" *asg*


Annons:
Skogshumblan
8/1/12, 10:44 PM
#21

Jaa! Vi får helt enkelt ta vår lilla träff i Gbg då!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
8/1/12, 10:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Här är en bild på dom på altanen efter att jag ställt iordning burarna idag. Tyvärr hann Momiji precis gömma sig bakom filten då jag tog kortet så man ser bara lite av pälsen. Dom fick smaska i sig gurka och Momiji fick en morot direkt ifrån grönsakslandet Glad

Upp till toppen
Annons: