Annons:
Etiketttolkningar
Läst 999 ggr
tin-tin68
7/29/12, 9:04 PM

Hej på er alla! Tolkningshjälp

Hoppas att ni alla har det bra.Jag har själv inte varit så aktiv här pga att jag i Mars gick in i väggen och har mått allt annat än bra men nu så börjar orken och lusten att återvända.

Jag gjorde en läggning i dag som jag skulle vilja ha lite hjälp med jag gjorde en läggning med 3 kort.

Nutid Nio i Pentagram

Dåtid Drottning i Bägare

Kommande  Ödetshjul

Behöver lite tolkningshjälp frågan rörde ekonomin och det enda kortet som inte kändes allför positivt var Drottninge dom andra kändes bara positiva.

Annons:
Skogshumblan
7/29/12, 9:08 PM
#1

Tin-tin, så kul att se dig igen. Blev orolig när jag läste att du gått in i väggen men hoppas du får det hjälp och stöd du behöver och vill ha för att hitta tillbaka.

Nu till din fråga, frågade du enbart om ekonomin och fick upp dessa kort?

Varför känns drottningen oroande?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

tin-tin68
7/29/12, 9:23 PM
#2

Hej!

Jag får hjälp av sjukgymnast och av samtal KBT och kommer att vara hemma tills 3 Sep innan jag ska börja arbetsträna.

Jag vet inte men det känns inte lika positivt som dom andra.

Skogshumblan
7/29/12, 9:43 PM
#3

Gott att du får hjälp, hoppas du får komma igång på ett sätt som hjälper dig att hitta tillbaka.

För mig betyder det kortet något bra och på twice.se står det såhär om kortet:

Drottning i Bägare står för mogna kvinnor - oftast vänligt inställda, känsliga och kanske något av en drama queen. De är mästare på att gissa sig till andras känslor och att skapa en angenäm känslomässig miljö i vilket alla trivs och mår bra.

Drottning i Bägare står oftast för kvinnorna i våra liv som vi kan lita på och som utgör goda vänner - de ställer alltid upp för en och de ser till att man får det som man behöver. Drottning i Bägare är en kvinna med ett rikt känsloliv, men det är inte många som känner till detta.

Kortet symboliserar en sann vän, vänliga kvinnor, mödrar och hustrur.

Allmän betydelse - Kortet står för en snäll, ärlig kvinna som är lojal och villig att hjälpa frågeställaren. Hon symboliserar även en god mamma, en perfekt fru.

Bägare står för känslor, kärlek, drömmar och visioner. Drottningarstår för kvinnlighet.

Jobb - På jobbet kan du lita på att en arbetskamrat eller kvinnlig chef stödjer dig och ser till att du får det bra.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

tin-tin68
7/29/12, 9:52 PM
#4

#3 Tack för hjälpen. Jag har haft samtal med min chef och det känns verkligen att hon förstår hur dålig jag varit.

Skogshumblan
7/29/12, 10:07 PM
#5

Ja men så bra, Jag hoppas allt ordnar sig för dig, orsaken till att väggen kom, den du är nu och så vidare kommer redas ut och att denna resa stärker dig för det är vidrigt när den där väggen mosar sönder ens tillvaro så.

Allt gott!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

tin-tin68
7/29/12, 10:19 PM
#6

#5 Jag har redan börjat se orsak och verkan och fick mycket aha upplevelser av att läsa Kay Pollac Växa genom möten? vad den nu heter.Det var fruktansvärt den första tiden men nu har jag börjat växa men det tar sin tid och tid får det ta.Jag tror att allt kommer att falla på plats så småning om.Orsaken till att väggen kom förstår jag.Jag går samtidigt en andlig kurs och kursledaren sa till mej första träffen tror du verkligen att du är redo han sa då att andevärden visar honom map på mapp av obearbetade händelser.Men jag bet mej kvar trots att jag mått så dåligt .Då sa han att du är så stark.Jag sa då att ja det kanske är därför jag har lyckats stampa ner mig själv i skoskaften så att jag gick in i väggen.Det finns ju en mening med detta det är jag helt övertygad om och jag kanske kommer att kunna hjälpa andra så småning om av mina egna erfarenheter.

Har du gått i genom det samma?

Annons:
Upp till toppen
Annons: