Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 970 ggr
Pagan
2012-07-29 11:12

Godmorgon 29 juli

Nu när jag skriver, slog klockan om till 11.11 så det är ju inte morgon fortfarande, men vem är så petig. Ha en underbar söndag alla goa, vad Ni är fyller den med.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Pelle Långlös
2012-07-29 11:14
#1

Godmorgon.

Har just pajat mitt knä. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Pagan
2012-07-29 11:50
#2

Låter mindre trevligt, hur då pajat? Kan du stödja på det?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-07-29 12:00
#3

God middag Pagan, Pelle och alla ni andra. Pagan, tid är bara något människan hittat på;) Pelle, paja knä lät onödigt. Hoppas det inte är allvarligt? Krya på dig! Själv har jag varit ute och sprungit. Tror Agda var med idag för jag skulle sprungit 7 km men sprang vilse och irrade lite hit och dit så det slutade med lite över en mil… Ja käre tid, skrattar gott åt mitt fina lokalsinne;) Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2012-07-29 12:02
#4

Oops, ja det låter nåt det Skogis, Agda måste varit med, för annars hade du nog inte hittat hem allsSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pelle Långlös
2012-07-29 12:08
#5

Jag satte mig ner på huk och sen när jag skulle resa mig upp så högg det till i knät. Just nu gör det inte så värst ont efter en dubbeldos värkmedicin. Säkert något med muskelfästet. Har börjat intervallträna så det är nog där problemet uppstod först.

Solen skiner här och det har slutat att blåsa och åska. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Pagan
2012-07-29 12:13
#6

Hm, kanske bäst låta knät vila lite idag då. Känna efter ordentligt utan smärtstillande innan du belastar.

Ja vi har samma väder här nu, efter allt ösregn dunder och blixtar i går så känns det fräscht!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Ruzicka
2012-07-29 12:24
#7

Godmorgon Skogis och Pagan! Och Pelle också, vad roligt att se dig här! Skrattande Har du funderat mer på vilken lek du vill ha? ^^ Usch för skadat knä.. Stackare! Var försiktig med det och vila så mycket du kan!

Idag är jag inte riktigt på topp. Någon skall förhoppningsvis ta med sig de två sista råttpojkarna idag, och jag inser att jag måste städa tre råttburar och hela lägenheten innan de kommer. Ruzickas lösning när saker börjar bli för mycket? Hon lägger sig i sängen med Tage. Hela dagen. Jag tror inte ens att jag orkar träffa dem. Jag tror att sambon får ta hand om det där så jag får vila lite och får en chans att dämpa ångesten..

Kära nån, Skogis! En MIL!? Förvånad Sprang du hela?! Du är så otroligt duktig. Kanske inte på att hitta, men på att springa. Tungan ute

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
2012-07-29 12:43
#8

Ruzicka ush stackars dig. Hoppas ångesten går över, vet att ju finns här och känn styrkan det ger! Joar/ Pelle Ajdå. Låt knät läka ordentligt. Heja dig som intervalltränat. Ruzicka nä inte hela. Det var någon km över ett kalhygge som jag fick gå men sen så.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pelle Långlös
2012-07-29 12:51
#9

Tack alla. Jo jag skall vila knät idag och sen får vi se vad det händer.

Ruzicka. Jo jag har hittat en lek men jag kan inte beställa. Min intreesebevakare (tror det är samma som förmyndare i Sverige) har spärrat alla mina köpesajter, jag har godkänt det.

Leken är jättefin men nu vet jag inte vad den hette. Skall kolla upp det strax. (efter att jag skrivit detta hihi)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Ruzicka
2012-07-29 13:30
#11

Åh, den! Den är så söt! Skrattande Adjå, okej. Men det är väl bäst så. ^^ Du får den nog tillslut skall du se, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. ^^

Ändå, Skogis. Nästan en hel mil..! Wow! Tack för stödet.. det behövs just nu. Min far kläckte nyss ur sig ett "äh, hon klarar sig", när sambon berättade för honom om mig. Det är inte riktigt det man vill höra.. Sympati är jag inte ute efter, men förståelse.. Just nu försöker jag bara inte sjunka ner till hur jag mådde i februari.. Usch vad jag gnäller..

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
2012-07-29 14:17
#12

Pelle jättefin! Hoppas ni kan få varandra snart! Ruzicka du gnäller inte, du ventilerar för att orka med. Och du får allt stöd du behöver här ifrån. Säg bara till! Nu är det fikadags!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2012-07-29 15:08
#13

Nämen Ruz, verkligen inte trevligt,men man måste tillåta sig att ha downperioder också, men inte måla fan på väggen då de kommer. KyssGlad att din sambo iallafall har förståelse. Kanske svårt för pappa att sitta på distans och inte ha hela bileden klar för sig. Hur gick det med råttkillarna?

Adlibris på finska Pelle, förstod först inte varför google ville översätta,Glad så det är den leken du vill ha.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Pelle Långlös
2012-07-29 15:11
#14

Men det borde inte vara på finska. Sidan jag länkade till var på svenska när jag läste den för finska kan jag minimalt utav men jag förstår en del.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Skogshumblan
2012-07-29 16:56
#15

Va va länken på finska?! Missade jag isåfall:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pelle Långlös
2012-07-29 16:58
#16

Nä länken var inte på finska. Iaf inte för mig men det är från den finska adlibris sida fast på svenska. Hehe, krångligt värre.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

plutopellis
2012-07-29 18:48
#17

Hej alla!

Hemma igen efter en underbar helg i Uddevall. Febern hoppade på mig idag men den har nog släppt nu för har inte ont över allt längre.

Skönt att höra att livet här inne går vidare utan mig FlörtTungan uteOskyldig

Roligt att se nya ansikten! Hoppas ditt knä blir bra snabbt Pelle.

Ja, jag har läst men det är vad jag orkar.

Puss och kram på er!

Skogshumblan
2012-07-29 18:55
#18

Pellis, välkommen hem. Skönt att ni haft en fin helg och att febern inte fick grepp;) Vila upp dig så syns vi när vi orkar ^^

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2012-07-29 18:58
#19

Ja välkommen hem sötis saknat dig, krya på dig.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: